Strategie Reprisal je silně inspirována Populous a již na první pohled je zřejmé, že se jedná o retro remake oné hry. V této izometrické RTS je vaším cílem, prostřednictvím vámi vedeného kmene, získat kontrolu nad ostatními ostrovy a porazit další nepřátelské kmeny. Nástrojem k dosažení tohoto cíle vám bude armáda, jejíž velikost je přímo závislá na úspěšnosti kolonizace, zakládání nových osad a přírůstku obyvatelstva. Dále vám k dosažení cíle kromě armády bude sloužit i magie a mocná kouzla.
Podobně jako v jiných hrách je užívání kouzel závislé na maně. Ta se vám regeneruje z příslušníků vašeho kmene. Čím početnější a rozlehlejší území máte pod kontrolou, tím rychleji se vám mana regeneruje. Za zajímavou retro grafikou stojí designér John Caplin a za retro hudbou Eric Sciff. Součástí hry je kampaň a skrimish mód, avšak autoři hry slibují v brzké době přidat i multiplayer.
Podobně jako v jiných hrách je užívání kouzel závislé na maně. Ta se vám regeneruje z příslušníků vašeho kmene. Čím početnější a rozlehlejší území máte pod kontrolou, tím rychleji se vám mana regeneruje. Za zajímavou retro grafikou stojí designér John Caplin a za retro hudbou Eric Sciff. Součástí hry je kampaň a skrimish mód, avšak autoři hry slibují v brzké době přidat i multiplayer.
Strategie Reprisal je silně inspirována Populous a již na první pohled je zřejmé, že se jedná o retro remake oné hry. V této izometrické RTS je vaším cílem, prostřednictvím vámi vedeného kmene, získat kontrolu nad ostatními ostrovy a porazit další nepřátelské kmeny. Nástrojem k dosažení tohoto cíle vám bude armáda, jejíž velikost je přímo závislá na úspěšnosti kolonizace, zakládání nových osad a přírůstku obyvatelstva. Dále vám k dosažení cíle kromě armády bude sloužit i magie a mocná kouzla.
Podobně jako v jiných hrách je užívání kouzel závislé na maně. Ta se vám regeneruje z příslušníků vašeho kmene. Čím početnější a rozlehlejší území máte pod kontrolou, tím rychleji se vám mana regeneruje. Za zajímavou retro grafikou stojí designér John Caplin a za retro hudbou Eric Sciff. Součástí hry je kampaň a skrimish mód, avšak autoři hry slibují v brzké době přidat i multiplayer.
Podobně jako v jiných hrách je užívání kouzel závislé na maně. Ta se vám regeneruje z příslušníků vašeho kmene. Čím početnější a rozlehlejší území máte pod kontrolou, tím rychleji se vám mana regeneruje. Za zajímavou retro grafikou stojí designér John Caplin a za retro hudbou Eric Sciff. Součástí hry je kampaň a skrimish mód, avšak autoři hry slibují v brzké době přidat i multiplayer.
Strategie Reprisal je silně inspirována Populous a již na první pohled je zřejmé, že se jedná o retro remake oné hry. V této izometrické RTS je vaším cílem, prostřednictvím vámi vedeného kmene, získat kontrolu nad ostatními ostrovy a porazit další nepřátelské kmeny. Nástrojem k dosažení tohoto cíle vám bude armáda, jejíž velikost je přímo závislá na úspěšnosti kolonizace, zakládání nových osad a přírůstku obyvatelstva. Dále vám k dosažení cíle kromě armády bude sloužit i magie a mocná kouzla.
Podobně jako v jiných hrách je užívání kouzel závislé na maně. Ta se vám regeneruje z příslušníků vašeho kmene. Čím početnější a rozlehlejší území máte pod kontrolou, tím rychleji se vám mana regeneruje. Za zajímavou retro grafikou stojí designér John Caplin a za retro hudbou Eric Sciff. Součástí hry je kampaň a skrimish mód, avšak autoři hry slibují v brzké době přidat i multiplayer.
Podobně jako v jiných hrách je užívání kouzel závislé na maně. Ta se vám regeneruje z příslušníků vašeho kmene. Čím početnější a rozlehlejší území máte pod kontrolou, tím rychleji se vám mana regeneruje. Za zajímavou retro grafikou stojí designér John Caplin a za retro hudbou Eric Sciff. Součástí hry je kampaň a skrimish mód, avšak autoři hry slibují v brzké době přidat i multiplayer.