Bitva u Chickamaugy, která se odehrála ve dnech 19. až 20. září 1863, znamenala finální dovršení unijní ofenzívy v jihovýchodním Tennessee a severozápadní Georgii a byla největší porážkou Konfederace na západním bojišti americké občanské války.
Hra jede v stále stejně zaběhnutém duchu jako její předchůdci (Battle of Antietam a Gettysburg: The Turning Point), bez výrazných změn v enginu i hratelnosti. Jediným znatelným rozdílem je celkový počet hracích kol, kterých je 13 a každé kolo trvá 2 hodiny reálného času. Hráč získává body za způsobené ztráty na životech nepřítele a za velikost zabraného území. Na konci každého kola počítač vyhodnotí výsledky úspěšnosti obou stran a určí vítěze.
Hra jede v stále stejně zaběhnutém duchu jako její předchůdci (Battle of Antietam a Gettysburg: The Turning Point), bez výrazných změn v enginu i hratelnosti. Jediným znatelným rozdílem je celkový počet hracích kol, kterých je 13 a každé kolo trvá 2 hodiny reálného času. Hráč získává body za způsobené ztráty na životech nepřítele a za velikost zabraného území. Na konci každého kola počítač vyhodnotí výsledky úspěšnosti obou stran a určí vítěze.
Bitva u Chickamaugy, která se odehrála ve dnech 19. až 20. září 1863, znamenala finální dovršení unijní ofenzívy v jihovýchodním Tennessee a severozápadní Georgii a byla největší porážkou Konfederace na západním bojišti americké občanské války.
Hra jede v stále stejně zaběhnutém duchu jako její předchůdci (Battle of Antietam a Gettysburg: The Turning Point), bez výrazných změn v enginu i hratelnosti. Jediným znatelným rozdílem je celkový počet hracích kol, kterých je 13 a každé kolo trvá 2 hodiny reálného času. Hráč získává body za způsobené ztráty na životech nepřítele a za velikost zabraného území. Na konci každého kola počítač vyhodnotí výsledky úspěšnosti obou stran a určí vítěze.
Hra jede v stále stejně zaběhnutém duchu jako její předchůdci (Battle of Antietam a Gettysburg: The Turning Point), bez výrazných změn v enginu i hratelnosti. Jediným znatelným rozdílem je celkový počet hracích kol, kterých je 13 a každé kolo trvá 2 hodiny reálného času. Hráč získává body za způsobené ztráty na životech nepřítele a za velikost zabraného území. Na konci každého kola počítač vyhodnotí výsledky úspěšnosti obou stran a určí vítěze.