Push je abstraktní hlavolam, jehož úkolem je stisknout všechna tlačítka dostupná na zobrazeném objektu. Hra schválně neuvádí žádné další podrobnosti ani vysvětlivky, a je účelem hráče, aby přišel na to, proč to není snadný úkol, a jakým způsobem dosáhnout cíle. Hráč musí stylem pokus-omyl přijít na logiku, kterou se daná úroveň řídí (a vždy tam taková logika je). Tlačítka mají často na sobě symboly, které určují jejich chování, vztahy mezi sebou a ovlivnění dané úrovně. Zároveň objekty se v pozdějších úrovních dají otáčet či jinak manipulovat.
Push je abstraktní hlavolam, jehož úkolem je stisknout všechna tlačítka dostupná na zobrazeném objektu. Hra schválně neuvádí žádné další podrobnosti ani vysvětlivky, a je účelem hráče, aby přišel na to, proč to není snadný úkol, a jakým způsobem dosáhnout cíle. Hráč musí stylem pokus-omyl přijít na logiku, kterou se daná úroveň řídí (a vždy tam taková logika je). Tlačítka mají často na sobě symboly, které určují jejich chování, vztahy mezi sebou a ovlivnění dané úrovně. Zároveň objekty se v pozdějších úrovních dají otáčet či jinak manipulovat.