PixARK je kombinací survival hratelnosti z Ark: Survival Evolved a voxelového světa z Minecraft. Důraz je kladen pravě na survival prvky. Hráč se objeví uprostřed neúprosné divočiny zcela bez vybavení či materiálů, jenž si musí obstarat sám. Je třeba hlídat hlad i žízeň a zároveň je nutné se bránit před nebezpečnou zvěří od divokých prasat po dinosaury. V pozdějších fázích je možné zvířata i ochočit a využít jejich pomoci v boji s hrozivějšími soupeři.
Každá akce v podobě tvorby nových věcí, sbírání materiálu anebo zabití nepřítele je odměňována zkušenostmi. Po sesbírání dostatečného množství se zvýší hráčova úroveň a lze vylepšit jednu ze svých schopností. Celý herní svět je procedurálně generovaný. To se týká typu krajiny, úvodní pozice hráče nebo i zadání úkolů, které hráč během hry dostane. PixARK tak postrádá jednoznačný konec.
Každá akce v podobě tvorby nových věcí, sbírání materiálu anebo zabití nepřítele je odměňována zkušenostmi. Po sesbírání dostatečného množství se zvýší hráčova úroveň a lze vylepšit jednu ze svých schopností. Celý herní svět je procedurálně generovaný. To se týká typu krajiny, úvodní pozice hráče nebo i zadání úkolů, které hráč během hry dostane. PixARK tak postrádá jednoznačný konec.
PixARK je kombinací survival hratelnosti z Ark: Survival Evolved a voxelového světa z Minecraft. Důraz je kladen pravě na survival prvky. Hráč se objeví uprostřed neúprosné divočiny zcela bez vybavení či materiálů, jenž si musí obstarat sám. Je třeba hlídat hlad i žízeň a zároveň je nutné se bránit před nebezpečnou zvěří od divokých prasat po dinosaury. V pozdějších fázích je možné zvířata i ochočit a využít jejich pomoci v boji s hrozivějšími soupeři.
Každá akce v podobě tvorby nových věcí, sbírání materiálu anebo zabití nepřítele je odměňována zkušenostmi. Po sesbírání dostatečného množství se zvýší hráčova úroveň a lze vylepšit jednu ze svých schopností. Celý herní svět je procedurálně generovaný. To se týká typu krajiny, úvodní pozice hráče nebo i zadání úkolů, které hráč během hry dostane. PixARK tak postrádá jednoznačný konec.
Každá akce v podobě tvorby nových věcí, sbírání materiálu anebo zabití nepřítele je odměňována zkušenostmi. Po sesbírání dostatečného množství se zvýší hráčova úroveň a lze vylepšit jednu ze svých schopností. Celý herní svět je procedurálně generovaný. To se týká typu krajiny, úvodní pozice hráče nebo i zadání úkolů, které hráč během hry dostane. PixARK tak postrádá jednoznačný konec.
PixARK je kombinací survival hratelnosti z Ark: Survival Evolved a voxelového světa z Minecraft. Důraz je kladen pravě na survival prvky. Hráč se objeví uprostřed neúprosné divočiny zcela bez vybavení či materiálů, jenž si musí obstarat sám. Je třeba hlídat hlad i žízeň a zároveň je nutné se bránit před nebezpečnou zvěří od divokých prasat po dinosaury. V pozdějších fázích je možné zvířata i ochočit a využít jejich pomoci v boji s hrozivějšími soupeři.
Každá akce v podobě tvorby nových věcí, sbírání materiálu anebo zabití nepřítele je odměňována zkušenostmi. Po sesbírání dostatečného množství se zvýší hráčova úroveň a lze vylepšit jednu ze svých schopností. Celý herní svět je procedurálně generovaný. To se týká typu krajiny, úvodní pozice hráče nebo i zadání úkolů, které hráč během hry dostane. PixARK tak postrádá jednoznačný konec.
Každá akce v podobě tvorby nových věcí, sbírání materiálu anebo zabití nepřítele je odměňována zkušenostmi. Po sesbírání dostatečného množství se zvýší hráčova úroveň a lze vylepšit jednu ze svých schopností. Celý herní svět je procedurálně generovaný. To se týká typu krajiny, úvodní pozice hráče nebo i zadání úkolů, které hráč během hry dostane. PixARK tak postrádá jednoznačný konec.
PixARK je kombinací survival hratelnosti z Ark: Survival Evolved a voxelového světa z Minecraft. Důraz je kladen pravě na survival prvky. Hráč se objeví uprostřed neúprosné divočiny zcela bez vybavení či materiálů, jenž si musí obstarat sám. Je třeba hlídat hlad i žízeň a zároveň je nutné se bránit před nebezpečnou zvěří od divokých prasat po dinosaury. V pozdějších fázích je možné zvířata i ochočit a využít jejich pomoci v boji s hrozivějšími soupeři.
Každá akce v podobě tvorby nových věcí, sbírání materiálu anebo zabití nepřítele je odměňována zkušenostmi. Po sesbírání dostatečného množství se zvýší hráčova úroveň a lze vylepšit jednu ze svých schopností. Celý herní svět je procedurálně generovaný. To se týká typu krajiny, úvodní pozice hráče nebo i zadání úkolů, které hráč během hry dostane. PixARK tak postrádá jednoznačný konec.
Každá akce v podobě tvorby nových věcí, sbírání materiálu anebo zabití nepřítele je odměňována zkušenostmi. Po sesbírání dostatečného množství se zvýší hráčova úroveň a lze vylepšit jednu ze svých schopností. Celý herní svět je procedurálně generovaný. To se týká typu krajiny, úvodní pozice hráče nebo i zadání úkolů, které hráč během hry dostane. PixARK tak postrádá jednoznačný konec.
PixARK je kombinací survival hratelnosti z Ark: Survival Evolved a voxelového světa z Minecraft. Důraz je kladen pravě na survival prvky. Hráč se objeví uprostřed neúprosné divočiny zcela bez vybavení či materiálů, jenž si musí obstarat sám. Je třeba hlídat hlad i žízeň a zároveň je nutné se bránit před nebezpečnou zvěří od divokých prasat po dinosaury. V pozdějších fázích je možné zvířata i ochočit a využít jejich pomoci v boji s hrozivějšími soupeři.
Každá akce v podobě tvorby nových věcí, sbírání materiálu anebo zabití nepřítele je odměňována zkušenostmi. Po sesbírání dostatečného množství se zvýší hráčova úroveň a lze vylepšit jednu ze svých schopností. Celý herní svět je procedurálně generovaný. To se týká typu krajiny, úvodní pozice hráče nebo i zadání úkolů, které hráč během hry dostane. PixARK tak postrádá jednoznačný konec.
Každá akce v podobě tvorby nových věcí, sbírání materiálu anebo zabití nepřítele je odměňována zkušenostmi. Po sesbírání dostatečného množství se zvýší hráčova úroveň a lze vylepšit jednu ze svých schopností. Celý herní svět je procedurálně generovaný. To se týká typu krajiny, úvodní pozice hráče nebo i zadání úkolů, které hráč během hry dostane. PixARK tak postrádá jednoznačný konec.
PixARK je kombinací survival hratelnosti z Ark: Survival Evolved a voxelového světa z Minecraft. Důraz je kladen pravě na survival prvky. Hráč se objeví uprostřed neúprosné divočiny zcela bez vybavení či materiálů, jenž si musí obstarat sám. Je třeba hlídat hlad i žízeň a zároveň je nutné se bránit před nebezpečnou zvěří od divokých prasat po dinosaury. V pozdějších fázích je možné zvířata i ochočit a využít jejich pomoci v boji s hrozivějšími soupeři.
Každá akce v podobě tvorby nových věcí, sbírání materiálu anebo zabití nepřítele je odměňována zkušenostmi. Po sesbírání dostatečného množství se zvýší hráčova úroveň a lze vylepšit jednu ze svých schopností. Celý herní svět je procedurálně generovaný. To se týká typu krajiny, úvodní pozice hráče nebo i zadání úkolů, které hráč během hry dostane. PixARK tak postrádá jednoznačný konec.
Každá akce v podobě tvorby nových věcí, sbírání materiálu anebo zabití nepřítele je odměňována zkušenostmi. Po sesbírání dostatečného množství se zvýší hráčova úroveň a lze vylepšit jednu ze svých schopností. Celý herní svět je procedurálně generovaný. To se týká typu krajiny, úvodní pozice hráče nebo i zadání úkolů, které hráč během hry dostane. PixARK tak postrádá jednoznačný konec.