Jedná se o poslední hru ze série Sabreman, která začala hrou Sabre Wulf v roce 1984. Děj následuje ´po událostech ve hře Knight Lore, ve kterém se Sabreman zbavil své vlkodlačí kletby. Nyní byl požádán, aby našel starodávný magický pentagram, který je ukryt v lesích. Pomocí své magické hůlky musí nejdříve najít čtyři části pentagramu a následně je pomocí vody z magické studny spojit do celého pentagramu. Následně je třeba najít pět run, umístit je na pentagram a obnovit tak jeho sílu.
Hra je podobná svým předchůdcům, kdy hráč na svoji postavu nahlíží z izometrického pohledu a i zde se vyskytují četní nepřátelé (např. čarodějnice, duchové či zombie), kteří se buď pohybují na daných místech ze strany na stranu, nebo chodí po dané obrazovce a hlídkují. Sabreman ovšem může střílet magické projektily a tím je zabíjet. Hledané objekty jsou často někde skryté a je tak často nutné vyluštit nějakou enviromentální hádanku a odkrýt je.
Hra je podobná svým předchůdcům, kdy hráč na svoji postavu nahlíží z izometrického pohledu a i zde se vyskytují četní nepřátelé (např. čarodějnice, duchové či zombie), kteří se buď pohybují na daných místech ze strany na stranu, nebo chodí po dané obrazovce a hlídkují. Sabreman ovšem může střílet magické projektily a tím je zabíjet. Hledané objekty jsou často někde skryté a je tak často nutné vyluštit nějakou enviromentální hádanku a odkrýt je.
Jedná se o poslední hru ze série Sabreman, která začala hrou Sabre Wulf v roce 1984. Děj následuje ´po událostech ve hře Knight Lore, ve kterém se Sabreman zbavil své vlkodlačí kletby. Nyní byl požádán, aby našel starodávný magický pentagram, který je ukryt v lesích. Pomocí své magické hůlky musí nejdříve najít čtyři části pentagramu a následně je pomocí vody z magické studny spojit do celého pentagramu. Následně je třeba najít pět run, umístit je na pentagram a obnovit tak jeho sílu.
Hra je podobná svým předchůdcům, kdy hráč na svoji postavu nahlíží z izometrického pohledu a i zde se vyskytují četní nepřátelé (např. čarodějnice, duchové či zombie), kteří se buď pohybují na daných místech ze strany na stranu, nebo chodí po dané obrazovce a hlídkují. Sabreman ovšem může střílet magické projektily a tím je zabíjet. Hledané objekty jsou často někde skryté a je tak často nutné vyluštit nějakou enviromentální hádanku a odkrýt je.
Hra je podobná svým předchůdcům, kdy hráč na svoji postavu nahlíží z izometrického pohledu a i zde se vyskytují četní nepřátelé (např. čarodějnice, duchové či zombie), kteří se buď pohybují na daných místech ze strany na stranu, nebo chodí po dané obrazovce a hlídkují. Sabreman ovšem může střílet magické projektily a tím je zabíjet. Hledané objekty jsou často někde skryté a je tak často nutné vyluštit nějakou enviromentální hádanku a odkrýt je.