Obulis je 2D logická počítačová hra vycházející ze stejně pojmenované hry na mobilní zařízení. Cílem hry je dostat všechny barevné kuličky vždy do nádoby příslušné barvy.
Kuličky jsou obvykle přichyceny k objektům v prostředí lany nebo řetězy, které může hráč přeseknout a tím kuličky rozpohybovat, protože hra využívá realistické gravitace a fyziky pro střety mezi předměty. Hráč se pak snaží najít správné pořadí interakce kuliček a předmětů pro to, aby barevné kuličky dostal k cíli v celkem 150ti úrovních.
Kuličky jsou obvykle přichyceny k objektům v prostředí lany nebo řetězy, které může hráč přeseknout a tím kuličky rozpohybovat, protože hra využívá realistické gravitace a fyziky pro střety mezi předměty. Hráč se pak snaží najít správné pořadí interakce kuliček a předmětů pro to, aby barevné kuličky dostal k cíli v celkem 150ti úrovních.
Obulis je 2D logická počítačová hra vycházející ze stejně pojmenované hry na mobilní zařízení. Cílem hry je dostat všechny barevné kuličky vždy do nádoby příslušné barvy.
Kuličky jsou obvykle přichyceny k objektům v prostředí lany nebo řetězy, které může hráč přeseknout a tím kuličky rozpohybovat, protože hra využívá realistické gravitace a fyziky pro střety mezi předměty. Hráč se pak snaží najít správné pořadí interakce kuliček a předmětů pro to, aby barevné kuličky dostal k cíli v celkem 150 úrovních.
Kuličky jsou obvykle přichyceny k objektům v prostředí lany nebo řetězy, které může hráč přeseknout a tím kuličky rozpohybovat, protože hra využívá realistické gravitace a fyziky pro střety mezi předměty. Hráč se pak snaží najít správné pořadí interakce kuliček a předmětů pro to, aby barevné kuličky dostal k cíli v celkem 150 úrovních.