Eddie je synem slavného cestovatele a dobrodruha a ke svému otci celý život vzhlíží. S přibývajícím věkem se samozřejmě těší, až se zúčastní nějaké výpravy i on sám, ale jednoho dne je jeho otec prohlášen za nezvěstného. Přišel totiž do křížku s tajemnou organizací a zmizel. Eddie se tak rozhodne použít otcovu vzducholoď a vydat se se svými přáteli na cestu za jeho záchranou.
Nostalgia je počin od tvůrců sérií jako Sakura Taisen nebo handheldových dílů Final Fantasy. Není tak divu, že hratelností jde o zcela tradiční tahové RPG. Celková stylizace díla se nese v duchu steampunku a příběh se odehrává v alternativní historii 19. století. Tím pádem hráč navštíví reálná města jako Londýn, Tokio nebo třeba Káhira. Mimo klasickou interakci s prostředím a lidmi, na níž závisí hledání stop zmizelého otce a tedy posun příběhu, jsou k dispozici i klasické dungeony a tudíž četné souboje a poklady. Výjimkou nejsou ani bitvy využívající zmíněnou vzducholoď.
Nostalgia je počin od tvůrců sérií jako Sakura Taisen nebo handheldových dílů Final Fantasy. Není tak divu, že hratelností jde o zcela tradiční tahové RPG. Celková stylizace díla se nese v duchu steampunku a příběh se odehrává v alternativní historii 19. století. Tím pádem hráč navštíví reálná města jako Londýn, Tokio nebo třeba Káhira. Mimo klasickou interakci s prostředím a lidmi, na níž závisí hledání stop zmizelého otce a tedy posun příběhu, jsou k dispozici i klasické dungeony a tudíž četné souboje a poklady. Výjimkou nejsou ani bitvy využívající zmíněnou vzducholoď.