Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Normality Normality Normality
Gremlin Interactive Ltd. (nově vytvořeno)
Gremlin Interactive
Gremlin Interactive
PC
1996
PC
30.06.1996
PC
30.06.1996
Normality Normality Normality
Žánr
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

Predstavte si hru, ktorá kombinuje policajný svet ako z Orwellovej knihy 1984, veľlmi svojrázny humor a vôbec nie ľahké (ne)logické hádanky. Ak si toto viete predstaviť z pohľadu prvej osoby v špinavom, ošarpanom meste plnom (ne)normálnych ľudí a vecí, viete o čom je hra Normality.
Normality je 3D adventura viděná z pohledu první osoby. Byla jednou z prvních her, která využívala předrenderované grafiky a na svou dobu byla neobyčejně technologicky vyspělá. Její engine byl následně použit při vývoji hry Realms of the Haunting. Jinak šlo hratelností o klasickou adventuru, kde sbíráte předměty, řešíte hádanky a komunikujete s NPC. Neobvyklé bylo ale prostředí hry, které by se rozhodně nedalo popsat adjektivem „normální“.

Příběh Normality se točí okolo Kenta Knutsona, rebelujícího teenagera žijícího v městě Neutropolis, kde se hra odehrává. Neutropolis je temné a znečištěné město, kterému vládne přísnou rukou zdejší policie, které se přezdívá „The Norms“ a jež tvrdě potírá cokoliv, co souvisí se zábavou. Hra začíná ve chvíli, kdy je Kent propuštěn z vězení, kam byl uvržen pro prozpěvování si veselé melodie na veřejnosti. Během svého pobytu v kárném zařízení obdržel vzkaz od jakéhosi člověka. Tento vzkaz ho nabádá ke vstupu do hnutí odporu. Hráč se Kenta ujímá ve chvíli, kdy přichází do svého bytu a vaším prvním úkolem bude kontaktovat protivládní buňku a připojit se k ní. To je však jen první z krůčků ke svrhnutí diktátora Paula, který tak nemilosrdně vládne Neutropolisu.
Normality je 3D adventura viděná z pohledu první osoby. Byla jednou z prvních her, která využívala předrenderované grafiky a na svou dobu byla neobyčejně technologicky vyspělá. Její engine byl následně použit při vývoji hry Realms of the Haunting. Jinak šlo hratelností o klasickou adventuru, kde sbíráte předměty, řešíte hádanky a komunikujete s NPC. Neobvyklé bylo ale prostředí hry, které by se rozhodně nedalo popsat adjektivem „normální“.

Příběh Normality se točí okolo Kenta Knutsona, rebelujícího teenagera žijícího v městě Neutropolis, kde se hra odehrává. Neutropolis je temné a znečištěné město, kterému vládne přísnou rukou zdejší policie, které se přezdívá „The Norms“ a jež tvrdě potírá cokoliv, co souvisí se zábavou. Hra začíná ve chvíli, kdy je Kent propuštěn z vězení, kam byl uvržen pro prozpěvování si veselé melodie na veřejnosti. Během svého pobytu v kárném zařízení obdržel vzkaz od jakéhosi člověka. Tento vzkaz ho nabádá ke vstupu do hnutí odporu. Hráč se Kenta ujímá ve chvíli, kdy přichází do svého bytu a vaším prvním úkolem bude kontaktovat protivládní buňku a připojit se k ní. To je však jen první z krůčků ke svrhnutí diktátora Paula, který tak nemilosrdně vládne Neutropolisu.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)