Noir Syndrome se pohybuje na okraji detektivního žánru. Hlavní protagonista sestává z osoby rekrutující se ze strážců zákona. Každá čtvrť oblasti má přidělené detektivy odpovědné za pořádek. Do jednoho takového rajónu jsme povoláni i my; začínající, nezkušený vyšetřovatel. V našem revíru řádí sériový vrah. Na jeho dopadení máme 13 dnů a pakliže selžeme, vyhazov nás nemine.
Jelikož se jedná o procedurálně generovaný svět, každý start či kulisy budou unikátní. Inventář bude obsahovat odlišné startovní předměty (peníze, náboje, šperháky aj.) a i zabiják z řad občanů dozná změn. Při řešení záhady nesmíme zapomenout na uspokojování biologické potřeby (jídlo, pití). Střípky či vodítka nacházíme v každém z 20 míst (různých společenských vrstev) na mapě. Civilisté mohou dopadení napomoci, avšak je třeba jednat rychle, čas běží a pachatel v usmrcování obyvatel nepolevuje. Do notýsku se automaticky zanášejí jména NPCéček, na které cestou narážíme a zároveň vyslýcháme.
Na základě odlišných podmínek tedy musíme pečlivě promýšlet nová řešení a postupy, abychom neobvinili nevinou osobu. Vizuálně se svou formou nepokouší o realismus, pracuje totiž se sympatickou side-scroll stylizací retro pixel artu.
Jelikož se jedná o procedurálně generovaný svět, každý start či kulisy budou unikátní. Inventář bude obsahovat odlišné startovní předměty (peníze, náboje, šperháky aj.) a i zabiják z řad občanů dozná změn. Při řešení záhady nesmíme zapomenout na uspokojování biologické potřeby (jídlo, pití). Střípky či vodítka nacházíme v každém z 20 míst (různých společenských vrstev) na mapě. Civilisté mohou dopadení napomoci, avšak je třeba jednat rychle, čas běží a pachatel v usmrcování obyvatel nepolevuje. Do notýsku se automaticky zanášejí jména NPCéček, na které cestou narážíme a zároveň vyslýcháme.
Na základě odlišných podmínek tedy musíme pečlivě promýšlet nová řešení a postupy, abychom neobvinili nevinou osobu. Vizuálně se svou formou nepokouší o realismus, pracuje totiž se sympatickou side-scroll stylizací retro pixel artu.
Noir Syndrome se pohybuje na okraji detektivního žánru. Hlavní protagonista sestává z osoby rekrutující se ze strážců zákona. Každá čtvrť oblasti má přidělené detektivy odpovědné za pořádek. Do jednoho takového rajónu jsme povoláni i my; začínající, nezkušený vyšetřovatel. V našem revíru řádí sériový vrah. Na jeho dopadení máme 13 dnů a pakliže selžeme, vyhazov nás nemine.
Jelikož se jedná o procedurálně generovaný svět, každý start či kulisy budou unikátní. Inventář bude obsahovat odlišné startovní předměty (peníze, náboje, šperháky aj.) a i zabiják z řad občanů dozná změn. Při řešení záhady nesmíme zapomenout na uspokojování biologické potřeby (jídlo, pití). Střípky či vodítka nacházíme v každém z 20 míst (různých společenských vrstev) na mapě. Civilisté mohou dopadení napomoci, avšak je třeba jednat rychle, čas běží a pachatel v usmrcování obyvatel nepolevuje. Do notýsku se automaticky zanášejí jména NPC, na které cestou narážíme a zároveň vyslýcháme.
Na základě odlišných podmínek tedy musíme pečlivě promýšlet nová řešení a postupy, abychom neobvinili nevinou osobu. Vizuálně se svou formou nepokouší o realismus, pracuje totiž se sympatickou side-scroll stylizací retro pixel artu.
Jelikož se jedná o procedurálně generovaný svět, každý start či kulisy budou unikátní. Inventář bude obsahovat odlišné startovní předměty (peníze, náboje, šperháky aj.) a i zabiják z řad občanů dozná změn. Při řešení záhady nesmíme zapomenout na uspokojování biologické potřeby (jídlo, pití). Střípky či vodítka nacházíme v každém z 20 míst (různých společenských vrstev) na mapě. Civilisté mohou dopadení napomoci, avšak je třeba jednat rychle, čas běží a pachatel v usmrcování obyvatel nepolevuje. Do notýsku se automaticky zanášejí jména NPC, na které cestou narážíme a zároveň vyslýcháme.
Na základě odlišných podmínek tedy musíme pečlivě promýšlet nová řešení a postupy, abychom neobvinili nevinou osobu. Vizuálně se svou formou nepokouší o realismus, pracuje totiž se sympatickou side-scroll stylizací retro pixel artu.