Akční adventura Nocturne zaujala ve své době především velice kvalitním audiovizuálním zpracováním - zejména tedy hrou světla a stínu - a mrazivou hororovou atmosférou. Děj se odehrává na přelomu dvacátých a třicátých let 20.století. Hlavním hrdinou všech čtyř vzájemně nezávislých částí (lze je hrát v libovolném pořadí), do kterých je hra rozdělena, je Stranger, tajemný agent organizace Spookhouse zabývající se nadpřirozenými silami.
Herní děj je sledován z perspektivy třetí osoby (ovládání obstarává klávesnice a myš), přičemž kamera je pevně umístěná a zabírá tak předdefinované úhly scény, po níž se Stranger, ale i další postavy - ať už přátelské či nepřátelské povahy - pohybují.
Na kladně přijatou Nocturne později Terminal Reality volně navázali první hrou Blair Witch Project série (engine byl použit pro celou trilogii), která si však u kritiků vysloužila velmi rozporuplné reakce.
Herní děj je sledován z perspektivy třetí osoby (ovládání obstarává klávesnice a myš), přičemž kamera je pevně umístěná a zabírá tak předdefinované úhly scény, po níž se Stranger, ale i další postavy - ať už přátelské či nepřátelské povahy - pohybují.
Na kladně přijatou Nocturne později Terminal Reality volně navázali první hrou Blair Witch Project série (engine byl použit pro celou trilogii), která si však u kritiků vysloužila velmi rozporuplné reakce.
Akční adventura Nocturne zaujala ve své době především velice kvalitním audiovizuálním zpracováním - zejména tedy hrou světla a stínu - a mrazivou hororovou atmosférou. Děj se odehrává na přelomu dvacátých a třicátých let 20.století. Hlavním hrdinou všech čtyř vzájemně nezávislých částí (lze je hrát v libovolném pořadí), do kterých je hra rozdělena, je Stranger, tajemný agent organizace Spookhouse zabývající se nadpřirozenými silami.
Herní děj je sledován z perspektivy třetí osoby (ovládání obstarává klávesnice a myš), přičemž kamera je pevně umístěná a zabírá tak předdefinované úhly scény, po níž se Stranger, ale i další postavy - ať už přátelské či nepřátelské povahy - pohybují.
Na kladně přijatou Nocturne později Terminal Reality volně navázali první hrou Blair Witch Project série (engine byl použit pro celou trilogii), která si však u kritiků vysloužila velmi rozporuplné reakce.
Herní děj je sledován z perspektivy třetí osoby (ovládání obstarává klávesnice a myš), přičemž kamera je pevně umístěná a zabírá tak předdefinované úhly scény, po níž se Stranger, ale i další postavy - ať už přátelské či nepřátelské povahy - pohybují.
Na kladně přijatou Nocturne později Terminal Reality volně navázali první hrou Blair Witch Project série (engine byl použit pro celou trilogii), která si však u kritiků vysloužila velmi rozporuplné reakce.
Akční adventura Nocturne zaujala ve své době především velice kvalitním audiovizuálním zpracováním - zejména tedy hrou světla a stínu - a mrazivou hororovou atmosférou. Děj se odehrává na přelomu dvacátých a třicátých let 20.století. Hlavním hrdinou všech čtyř vzájemně nezávislých částí (lze je hrát v libovolném pořadí), do kterých je hra rozdělena, je Stranger, tajemný agent organizace Spookhouse zabývající se nadpřirozenými silami.
Herní děj je sledován z perspektivy třetí osoby (ovládání obstarává klávesnice a myš), přičemž kamera je pevně umístěná a zabírá tak předdefinované úhly scény, po níž se Stranger, ale i další postavy - ať už přátelské či nepřátelské povahy - pohybují.
Na kladně přijatou Nocturne později Terminal Reality volně navázali první hrou Blair Witch Project série (engine byl použit pro celou trilogii), která si však u kritiků vysloužila velmi rozporuplné reakce.
Herní děj je sledován z perspektivy třetí osoby (ovládání obstarává klávesnice a myš), přičemž kamera je pevně umístěná a zabírá tak předdefinované úhly scény, po níž se Stranger, ale i další postavy - ať už přátelské či nepřátelské povahy - pohybují.
Na kladně přijatou Nocturne později Terminal Reality volně navázali první hrou Blair Witch Project série (engine byl použit pro celou trilogii), která si však u kritiků vysloužila velmi rozporuplné reakce.
Akční adventura Nocturne zaujala ve své době především velice kvalitním audiovizuálním zpracováním - zejména tedy hrou světla a stínu - a mrazivou hororovou atmosférou. Děj se odehrává na přelomu dvacátých a třicátých let 20. století. Hlavním hrdinou všech čtyř vzájemně nezávislých částí (lze je hrát v libovolném pořadí), do kterých je hra rozdělena, je Stranger, tajemný agent organizace Spookhouse zabývající se nadpřirozenými silami.
Herní děj je sledován z perspektivy třetí osoby (ovládání obstarává klávesnice a myš), přičemž kamera je pevně umístěná a zabírá tak předdefinované úhly scény, po níž se Stranger, ale i další postavy - ať už přátelské či nepřátelské povahy - pohybují.
Na kladně přijatou Nocturne později Terminal Reality volně navázali první hrou Blair Witch Project série (engine byl použit pro celou trilogii), která si však u kritiků vysloužila velmi rozporuplné reakce.
Herní děj je sledován z perspektivy třetí osoby (ovládání obstarává klávesnice a myš), přičemž kamera je pevně umístěná a zabírá tak předdefinované úhly scény, po níž se Stranger, ale i další postavy - ať už přátelské či nepřátelské povahy - pohybují.
Na kladně přijatou Nocturne později Terminal Reality volně navázali první hrou Blair Witch Project série (engine byl použit pro celou trilogii), která si však u kritiků vysloužila velmi rozporuplné reakce.