Tak si představte, že si v klidu doma blbnete, když se náhle polovina domu rozletí a objeví se muž v červeném oblečení se slovy: "Jsem tvé budoucí já! Na vysvětlování není čas, následuj mě k..." Nedořekne. Objeví se obrovské krabí klepeto a unese vaše budoucí já kdoví kam. Zbude vám po něm jen zvláštní laserová pistole, která má takovou sílu, že vás vystřelení do země zvedne do vzduchu. A to je přesně náplní hry No Time to Explain - tímto způsobem, pomocí zbraně, zdolat různé překážky nejen v podobě nepřátel, ale i bodáků a jiných pastí.
No Time to Explain je humorná sidescroller pološinovka dělající si legraci hlavně z cestování časem a časových paradoxů. Hráč se tak vydává do různých dimenzí či alternativních časových linií a snaží se zjistit důvod toho, proč je jeho budoucí já zajaté v čase. Původně se jednalo o flashovou hříčku pro prohlížeče, její úspěch ale donutil tvůrce Toma Briena přibrat do party Alexe Nichiporchika, založit studio tinyBuild Games a vydat plnohodnotnou verzi pro počítače a iOS. Tvůrci plánují i verzi pro nové konzole.
No Time to Explain je humorná sidescroller pološinovka dělající si legraci hlavně z cestování časem a časových paradoxů. Hráč se tak vydává do různých dimenzí či alternativních časových linií a snaží se zjistit důvod toho, proč je jeho budoucí já zajaté v čase. Původně se jednalo o flashovou hříčku pro prohlížeče, její úspěch ale donutil tvůrce Toma Briena přibrat do party Alexe Nichiporchika, založit studio tinyBuild Games a vydat plnohodnotnou verzi pro počítače a iOS. Tvůrci plánují i verzi pro nové konzole.
Tak si představte, že si v klidu doma blbnete, když se náhle polovina domu rozletí a objeví se muž v červeném oblečení se slovy: "Jsem tvé budoucí já! Na vysvětlování není čas, následuj mě k..." Nedořekne. Objeví se obrovské krabí klepeto a unese vaše budoucí já kdoví kam. Zbude vám po něm jen zvláštní laserová pistole, která má takovou sílu, že vás vystřelení do země zvedne do vzduchu. A to je přesně náplní hry No Time to Explain - tímto způsobem, pomocí zbraně, zdolat různé překážky nejen v podobě nepřátel, ale i bodáků a jiných pastí.
No Time to Explain je humorná sidescroller plošinovka dělající si legraci hlavně z cestování časem a časových paradoxů. Hráč se tak vydává do různých dimenzí či alternativních časových linií a snaží se zjistit důvod toho, proč je jeho budoucí já zajaté v čase. Původně se jednalo o flashovou hříčku pro prohlížeče, její úspěch ale donutil tvůrce Toma Briena přibrat do party Alexe Nichiporchika, založit studio tinyBuild Games a vydat plnohodnotnou verzi pro počítače a iOS. Tvůrci plánují i verzi pro nové konzole.
No Time to Explain je humorná sidescroller plošinovka dělající si legraci hlavně z cestování časem a časových paradoxů. Hráč se tak vydává do různých dimenzí či alternativních časových linií a snaží se zjistit důvod toho, proč je jeho budoucí já zajaté v čase. Původně se jednalo o flashovou hříčku pro prohlížeče, její úspěch ale donutil tvůrce Toma Briena přibrat do party Alexe Nichiporchika, založit studio tinyBuild Games a vydat plnohodnotnou verzi pro počítače a iOS. Tvůrci plánují i verzi pro nové konzole.
Tak si představte, že si v klidu doma blbnete, když se náhle polovina domu rozletí a objeví se muž v červeném oblečení se slovy: "Jsem tvé budoucí já! Na vysvětlování není čas, následuj mě k..." Nedořekne. Objeví se obrovské krabí klepeto a unese vaše budoucí já kdoví kam. Zbude vám po něm jen zvláštní laserová pistole, která má takovou sílu, že vás vystřelení do země zvedne do vzduchu. A to je přesně náplní hry No Time to Explain – tímto způsobem, pomocí zbraně, zdolat různé překážky nejen v podobě nepřátel, ale i bodáků a jiných pastí.
No Time to Explain je humorná sidescroller plošinovka dělající si legraci hlavně z cestování časem a časových paradoxů. Hráč se tak vydává do různých dimenzí či alternativních časových linií a snaží se zjistit důvod toho, proč je jeho budoucí já zajaté v čase. Původně se jednalo o flashovou hříčku pro prohlížeče, její úspěch ale donutil tvůrce Toma Briena přibrat do party Alexe Nichiporchika, založit studio tinyBuild Games a vydat plnohodnotnou verzi hry pro počítače a iOS.
Kvůli omezením Flashe, častým bugům a tuně dalších problémů však nebyla přijata pozitivně. Proto se autoři rozhodli celou hru přepsat do enginu Unity a o čtyři roky později vydat její Remastered verzi. Ta většinu těchto problémů řeší a navíc hru doplňuje o lokální kooperativní režim, či podporu gamepadu. Tato verze krom PC vyšla i pro Xbox One a Playstation 4.
No Time to Explain je humorná sidescroller plošinovka dělající si legraci hlavně z cestování časem a časových paradoxů. Hráč se tak vydává do různých dimenzí či alternativních časových linií a snaží se zjistit důvod toho, proč je jeho budoucí já zajaté v čase. Původně se jednalo o flashovou hříčku pro prohlížeče, její úspěch ale donutil tvůrce Toma Briena přibrat do party Alexe Nichiporchika, založit studio tinyBuild Games a vydat plnohodnotnou verzi hry pro počítače a iOS.
Kvůli omezením Flashe, častým bugům a tuně dalších problémů však nebyla přijata pozitivně. Proto se autoři rozhodli celou hru přepsat do enginu Unity a o čtyři roky později vydat její Remastered verzi. Ta většinu těchto problémů řeší a navíc hru doplňuje o lokální kooperativní režim, či podporu gamepadu. Tato verze krom PC vyšla i pro Xbox One a Playstation 4.
Tak si představte, že si v klidu doma blbnete, když se náhle polovina domu rozletí a objeví se muž v červeném oblečení se slovy: "Jsem tvé budoucí já! Na vysvětlování není čas, následuj mě k..." Nedořekne. Objeví se obrovské krabí klepeto a unese vaše budoucí já kdoví kam. Zbude vám po něm jen zvláštní laserová pistole, která má takovou sílu, že vás vystřelení do země zvedne do vzduchu. A to je přesně náplní hry No Time to Explain – tímto způsobem, pomocí zbraně, zdolat různé překážky nejen v podobě nepřátel, ale i bodáků a jiných pastí.
No Time to Explain je humorná sidescroller plošinovka dělající si legraci hlavně z cestování časem a časových paradoxů. Hráč se tak vydává do různých dimenzí či alternativních časových linií a snaží se zjistit důvod toho, proč je jeho budoucí já zajaté v čase. Původně se jednalo o flashovou hříčku pro prohlížeče, její úspěch ale donutil tvůrce Toma Briena přibrat do party Alexe Nichiporchika, založit studio tinyBuild Games a vydat plnohodnotnou verzi hry pro počítače a iOS.
Kvůli omezením Flashe, častým bugům a tuně dalších problémů však nebyla přijata pozitivně. Proto se autoři rozhodli celou hru přepsat do enginu Unity a o čtyři roky později vydat její Remastered verzi. Ta většinu těchto problémů řeší a navíc hru doplňuje o lokální kooperativní režim, či podporu gamepadu. Tato verze krom PC vyšla i pro Xbox One a Playstation 4.
No Time to Explain je humorná sidescroller plošinovka dělající si legraci hlavně z cestování časem a časových paradoxů. Hráč se tak vydává do různých dimenzí či alternativních časových linií a snaží se zjistit důvod toho, proč je jeho budoucí já zajaté v čase. Původně se jednalo o flashovou hříčku pro prohlížeče, její úspěch ale donutil tvůrce Toma Briena přibrat do party Alexe Nichiporchika, založit studio tinyBuild Games a vydat plnohodnotnou verzi hry pro počítače a iOS.
Kvůli omezením Flashe, častým bugům a tuně dalších problémů však nebyla přijata pozitivně. Proto se autoři rozhodli celou hru přepsat do enginu Unity a o čtyři roky později vydat její Remastered verzi. Ta většinu těchto problémů řeší a navíc hru doplňuje o lokální kooperativní režim, či podporu gamepadu. Tato verze krom PC vyšla i pro Xbox One a Playstation 4.
Tak si představte, že si v klidu doma blbnete, když se náhle polovina domu rozletí a objeví se muž v červeném oblečení se slovy: "Jsem tvé budoucí já! Na vysvětlování není čas, následuj mě k..." Nedořekne. Objeví se obrovské krabí klepeto a unese vaše budoucí já kdoví kam. Zbude vám po něm jen zvláštní laserová pistole, která má takovou sílu, že vás vystřelení do země zvedne do vzduchu. A to je přesně náplní hry No Time to Explain – tímto způsobem, pomocí zbraně, zdolat různé překážky nejen v podobě nepřátel, ale i bodáků a jiných pastí.
No Time to Explain je humorná sidescroller plošinovka dělající si legraci hlavně z cestování časem a časových paradoxů. Hráč se tak vydává do různých dimenzí či alternativních časových linií a snaží se zjistit důvod toho, proč je jeho budoucí já zajaté v čase. Původně se jednalo o flashovou hříčku pro prohlížeče, její úspěch ale donutil tvůrce Toma Briena přibrat do party Alexe Nichiporchika, založit studio tinyBuild Games a vydat plnohodnotnou verzi hry pro počítače a iOS.
Kvůli omezením Flashe, častým bugům a tuně dalších problémů však nebyla přijata pozitivně. Proto se autoři rozhodli celou hru přepsat do enginu Unity a o čtyři roky později vydat její Remastered verzi. Ta většinu těchto problémů řeší a navíc hru doplňuje o lokální kooperativní režim, či podporu gamepadu. Tato verze krom PC vyšla i pro Xbox One a Playstation 4.
No Time to Explain je humorná sidescroller plošinovka dělající si legraci hlavně z cestování časem a časových paradoxů. Hráč se tak vydává do různých dimenzí či alternativních časových linií a snaží se zjistit důvod toho, proč je jeho budoucí já zajaté v čase. Původně se jednalo o flashovou hříčku pro prohlížeče, její úspěch ale donutil tvůrce Toma Briena přibrat do party Alexe Nichiporchika, založit studio tinyBuild Games a vydat plnohodnotnou verzi hry pro počítače a iOS.
Kvůli omezením Flashe, častým bugům a tuně dalších problémů však nebyla přijata pozitivně. Proto se autoři rozhodli celou hru přepsat do enginu Unity a o čtyři roky později vydat její Remastered verzi. Ta většinu těchto problémů řeší a navíc hru doplňuje o lokální kooperativní režim, či podporu gamepadu. Tato verze krom PC vyšla i pro Xbox One a Playstation 4.
Tak si představte, že si v klidu doma blbnete, když se náhle polovina domu rozletí a objeví se muž v červeném oblečení se slovy: "Jsem tvé budoucí já! Na vysvětlování není čas, následuj mě k..." Nedořekne. Objeví se obrovské krabí klepeto a unese vaše budoucí já kdoví kam. Zbude vám po něm jen zvláštní laserová pistole, která má takovou sílu, že vás vystřelení do země zvedne do vzduchu. A to je přesně náplní hry No Time to Explain – tímto způsobem, pomocí zbraně, zdolat různé překážky nejen v podobě nepřátel, ale i bodáků a jiných pastí.
No Time to Explain je humorná sidescroller plošinovka dělající si legraci hlavně z cestování časem a časových paradoxů. Hráč se tak vydává do různých dimenzí či alternativních časových linií a snaží se zjistit důvod toho, proč je jeho budoucí já zajaté v čase. Původně se jednalo o flashovou hříčku pro prohlížeče, její úspěch ale donutil tvůrce Toma Briena přibrat do party Alexe Nichiporchika, založit studio tinyBuild Games a vydat plnohodnotnou verzi hry pro počítače a iOS.
Kvůli omezením Flashe, častým bugům a tuně dalších problémů však nebyla přijata pozitivně. Proto se autoři rozhodli celou hru přepsat do enginu Unity a o čtyři roky později vydat její Remastered verzi. Ta většinu těchto problémů řeší a navíc hru doplňuje o lokální kooperativní režim, či podporu gamepadu. Tato verze krom PC vyšla i pro Xbox One a Playstation 4.
No Time to Explain je humorná sidescroller plošinovka dělající si legraci hlavně z cestování časem a časových paradoxů. Hráč se tak vydává do různých dimenzí či alternativních časových linií a snaží se zjistit důvod toho, proč je jeho budoucí já zajaté v čase. Původně se jednalo o flashovou hříčku pro prohlížeče, její úspěch ale donutil tvůrce Toma Briena přibrat do party Alexe Nichiporchika, založit studio tinyBuild Games a vydat plnohodnotnou verzi hry pro počítače a iOS.
Kvůli omezením Flashe, častým bugům a tuně dalších problémů však nebyla přijata pozitivně. Proto se autoři rozhodli celou hru přepsat do enginu Unity a o čtyři roky později vydat její Remastered verzi. Ta většinu těchto problémů řeší a navíc hru doplňuje o lokální kooperativní režim, či podporu gamepadu. Tato verze krom PC vyšla i pro Xbox One a Playstation 4.