Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
No Time To Explain No Time To Explain No Time To Explain No Time To Explain No Time To Explain No Time To Explain

No Time To Explain Remastered

No Time To Explain Remastered

No Time To Explain Remastered

No Time To Explain Remastered

tinyBuild Games
tinyBuild Games
tinyBuild Games
tinyBuild Games
tinyBuild Games
tinyBuild Games
PC
15.08.2011
PC
15.08.2011
PC
15.08.2011
XOne
17.07.2015
PS4
29.03.2016
PC
15.08.2011
XOne
17.07.2015
PS4
29.03.2016
PC
15.08.2011
XOne
17.07.2015
PS4
29.03.2016
PS5
kompatibilní
PC
15.08.2011
XOne
17.07.2015
PS4
29.03.2016
PS5XboxX/S
kompatibilní
No Time To Explain No Time To Explain No Time To Explain No Time To Explain No Time To Explain No Time To Explain
Žánr
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne

Tak si představte, že si v klidu doma blbnete, když se náhle polovina domu rozletí a objeví se muž v červeném oblečení se slovy: "Jsem tvé budoucí já! Na vysvětlování není čas, následuj mě k..." Nedořekne. Objeví se obrovské krabí klepeto a unese vaše budoucí já kdoví kam. Zbude vám po něm jen zvláštní laserová pistole, která má takovou sílu, že vás vystřelení do země zvedne do vzduchu. A to je přesně náplní hry No Time to Explain - tímto způsobem, pomocí zbraně, zdolat různé překážky nejen v podobě nepřátel, ale i bodáků a jiných pastí.

No Time to Explain je humorná sidescroller pološinovka dělající si legraci hlavně z cestování časem a časových paradoxů. Hráč se tak vydává do různých dimenzí či alternativních časových linií a snaží se zjistit důvod toho, proč je jeho budoucí já zajaté v čase. Původně se jednalo o flashovou hříčku pro prohlížeče, její úspěch ale donutil tvůrce Toma Briena přibrat do party Alexe Nichiporchika, založit studio tinyBuild Games a vydat plnohodnotnou verzi pro počítače a iOS. Tvůrci plánují i verzi pro nové konzole.
Tak si představte, že si v klidu doma blbnete, když se náhle polovina domu rozletí a objeví se muž v červeném oblečení se slovy: "Jsem tvé budoucí já! Na vysvětlování není čas, následuj mě k..." Nedořekne. Objeví se obrovské krabí klepeto a unese vaše budoucí já kdoví kam. Zbude vám po něm jen zvláštní laserová pistole, která má takovou sílu, že vás vystřelení do země zvedne do vzduchu. A to je přesně náplní hry No Time to Explain - tímto způsobem, pomocí zbraně, zdolat různé překážky nejen v podobě nepřátel, ale i bodáků a jiných pastí.

No Time to Explain je humorná sidescroller plošinovka dělající si legraci hlavně z cestování časem a časových paradoxů. Hráč se tak vydává do různých dimenzí či alternativních časových linií a snaží se zjistit důvod toho, proč je jeho budoucí já zajaté v čase. Původně se jednalo o flashovou hříčku pro prohlížeče, její úspěch ale donutil tvůrce Toma Briena přibrat do party Alexe Nichiporchika, založit studio tinyBuild Games a vydat plnohodnotnou verzi pro počítače a iOS. Tvůrci plánují i verzi pro nové konzole.
Tak si představte, že si v klidu doma blbnete, když se náhle polovina domu rozletí a objeví se muž v červeném oblečení se slovy: "Jsem tvé budoucí já! Na vysvětlování není čas, následuj mě k..." Nedořekne. Objeví se obrovské krabí klepeto a unese vaše budoucí já kdoví kam. Zbude vám po něm jen zvláštní laserová pistole, která má takovou sílu, že vás vystřelení do země zvedne do vzduchu. A to je přesně náplní hry No Time to Explain – tímto způsobem, pomocí zbraně, zdolat různé překážky nejen v podobě nepřátel, ale i bodáků a jiných pastí.

No Time to Explain je humorná sidescroller plošinovka dělající si legraci hlavně z cestování časem a časových paradoxů. Hráč se tak vydává do různých dimenzí či alternativních časových linií a snaží se zjistit důvod toho, proč je jeho budoucí já zajaté v čase. Původně se jednalo o flashovou hříčku pro prohlížeče, její úspěch ale donutil tvůrce Toma Briena přibrat do party Alexe Nichiporchika, založit studio tinyBuild Games a vydat plnohodnotnou verzi hry pro počítače a iOS.

Kvůli omezením Flashe, častým bugům a tuně dalších problémů však nebyla přijata pozitivně. Proto se autoři rozhodli celou hru přepsat do enginu Unity a o čtyři roky později vydat její Remastered verzi. Ta většinu těchto problémů řeší a navíc hru doplňuje o lokální kooperativní režim, či podporu gamepadu. Tato verze krom PC vyšla i pro Xbox One a Playstation 4.
Tak si představte, že si v klidu doma blbnete, když se náhle polovina domu rozletí a objeví se muž v červeném oblečení se slovy: "Jsem tvé budoucí já! Na vysvětlování není čas, následuj mě k..." Nedořekne. Objeví se obrovské krabí klepeto a unese vaše budoucí já kdoví kam. Zbude vám po něm jen zvláštní laserová pistole, která má takovou sílu, že vás vystřelení do země zvedne do vzduchu. A to je přesně náplní hry No Time to Explain – tímto způsobem, pomocí zbraně, zdolat různé překážky nejen v podobě nepřátel, ale i bodáků a jiných pastí.

No Time to Explain je humorná sidescroller plošinovka dělající si legraci hlavně z cestování časem a časových paradoxů. Hráč se tak vydává do různých dimenzí či alternativních časových linií a snaží se zjistit důvod toho, proč je jeho budoucí já zajaté v čase. Původně se jednalo o flashovou hříčku pro prohlížeče, její úspěch ale donutil tvůrce Toma Briena přibrat do party Alexe Nichiporchika, založit studio tinyBuild Games a vydat plnohodnotnou verzi hry pro počítače a iOS.

Kvůli omezením Flashe, častým bugům a tuně dalších problémů však nebyla přijata pozitivně. Proto se autoři rozhodli celou hru přepsat do enginu Unity a o čtyři roky později vydat její Remastered verzi. Ta většinu těchto problémů řeší a navíc hru doplňuje o lokální kooperativní režim, či podporu gamepadu. Tato verze krom PC vyšla i pro Xbox One a Playstation 4.
Tak si představte, že si v klidu doma blbnete, když se náhle polovina domu rozletí a objeví se muž v červeném oblečení se slovy: "Jsem tvé budoucí já! Na vysvětlování není čas, následuj mě k..." Nedořekne. Objeví se obrovské krabí klepeto a unese vaše budoucí já kdoví kam. Zbude vám po něm jen zvláštní laserová pistole, která má takovou sílu, že vás vystřelení do země zvedne do vzduchu. A to je přesně náplní hry No Time to Explain – tímto způsobem, pomocí zbraně, zdolat různé překážky nejen v podobě nepřátel, ale i bodáků a jiných pastí.

No Time to Explain je humorná sidescroller plošinovka dělající si legraci hlavně z cestování časem a časových paradoxů. Hráč se tak vydává do různých dimenzí či alternativních časových linií a snaží se zjistit důvod toho, proč je jeho budoucí já zajaté v čase. Původně se jednalo o flashovou hříčku pro prohlížeče, její úspěch ale donutil tvůrce Toma Briena přibrat do party Alexe Nichiporchika, založit studio tinyBuild Games a vydat plnohodnotnou verzi hry pro počítače a iOS.

Kvůli omezením Flashe, častým bugům a tuně dalších problémů však nebyla přijata pozitivně. Proto se autoři rozhodli celou hru přepsat do enginu Unity a o čtyři roky později vydat její Remastered verzi. Ta většinu těchto problémů řeší a navíc hru doplňuje o lokální kooperativní režim, či podporu gamepadu. Tato verze krom PC vyšla i pro Xbox One a Playstation 4.
Tak si představte, že si v klidu doma blbnete, když se náhle polovina domu rozletí a objeví se muž v červeném oblečení se slovy: "Jsem tvé budoucí já! Na vysvětlování není čas, následuj mě k..." Nedořekne. Objeví se obrovské krabí klepeto a unese vaše budoucí já kdoví kam. Zbude vám po něm jen zvláštní laserová pistole, která má takovou sílu, že vás vystřelení do země zvedne do vzduchu. A to je přesně náplní hry No Time to Explain – tímto způsobem, pomocí zbraně, zdolat různé překážky nejen v podobě nepřátel, ale i bodáků a jiných pastí.

No Time to Explain je humorná sidescroller plošinovka dělající si legraci hlavně z cestování časem a časových paradoxů. Hráč se tak vydává do různých dimenzí či alternativních časových linií a snaží se zjistit důvod toho, proč je jeho budoucí já zajaté v čase. Původně se jednalo o flashovou hříčku pro prohlížeče, její úspěch ale donutil tvůrce Toma Briena přibrat do party Alexe Nichiporchika, založit studio tinyBuild Games a vydat plnohodnotnou verzi hry pro počítače a iOS.

Kvůli omezením Flashe, častým bugům a tuně dalších problémů však nebyla přijata pozitivně. Proto se autoři rozhodli celou hru přepsat do enginu Unity a o čtyři roky později vydat její Remastered verzi. Ta většinu těchto problémů řeší a navíc hru doplňuje o lokální kooperativní režim, či podporu gamepadu. Tato verze krom PC vyšla i pro Xbox One a Playstation 4.
Oficiální stránky hry (http://tinybuild.com/notime)
Oficiální stránky hry (http://tinybuild.com/notime)
Oficiální stránky hry (http://tinybuild.com/notime)