Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 20
Nepřesné a nejasné ovládání u plošinovky, kde je třeba "přesuny" často vypočítávat na milimetry, je zaručený recept na katastrofu. A heleme se, ona to opravdu katastrofa je.

Do konce hry totiž nebudete pořádně chápat, jak laser, který vás nadnáší a posouvá a který budete používat většinu času, funguje. Jo, jasný, když s ním namíříte dolů: letíte, když do boku: posouváte se, ale je zde ještě tolik proměnných, že ho do konce prostě nedostanete do ruky. Panáček někdy vyletí výš, než jindy, někdy se nehne, jindy zase letí rychlostí střely...

Hraní pak díky tomu vypadá tak, že vy už od začátku v podstatě víte, co máte dělat, jen opakujete level znovu a znovu, dokud se vám nějakou náhodou nepovede ho dokončit. Nejhorší na tom je, že se nedostaví žádný pocit zadostiučinění, protože jste level splnili díky štěstí a né skillu.

Hře však musím přiznat snahu o variabilitu. Každý svět, vždy končící frustrujícím bossfightem, přináší novou mechaniku a výjimečně i novou možnost přepravy. Ty jsou však stejně debilně neintuitivní jako laser. Snaha tedy přišla vniveč.

Hru jsem dokončil za 2 hodiny, což je, když vezmeme v úvahu, že vás hra začne sr*t už za 30 minut, 4x delší, než by se slušelo. Nechápu to kladné hodnocení na Steamu.

PS: Jo a hrál jsem Remastered verzi. To by mě teda zajímalo, jak blbá musí být ta původní.

10. bod herní výzvy 2017 (tahle hra měla raději zůstat zapomenutá)

+15