Ujmeme se role tajného "agenta", který je vysazen z ponorky a má za úkol zničit nepřátelskou věž. Abychom tohoto docílili, musíme vyšplhat až na vrcholek věže a uvést do činnosti autodestrukční zařízení. Ve hře lze chodit, skákat, střílet, zalézat do dveří a také jezdit výtahem nahoru a dolů. Smrt našeho agenta může nastat pouze utopením.
Po cestě na vrcholek věže se budeme muset vypořádat s různými nástrahami a propadající podlahou. Příšery, jenž se nám do cesty postaví se nás vždy pokusí shodit o patro níž. Asi nejzajímavější na hře je její grafické provedení, otáčení věže je jemné a plynulé. Díky tomu je výsledný dojem prostoru realistický.
Po cestě na vrcholek věže se budeme muset vypořádat s různými nástrahami a propadající podlahou. Příšery, jenž se nám do cesty postaví se nás vždy pokusí shodit o patro níž. Asi nejzajímavější na hře je její grafické provedení, otáčení věže je jemné a plynulé. Díky tomu je výsledný dojem prostoru realistický.
Ujmeme se role tajného "agenta", který je vysazen z ponorky a má za úkol zničit nepřátelskou věž. Abychom tohoto docílili, musíme vyšplhat až na vrcholek věže a uvést do činnosti autodestrukční zařízení. Ve hře lze chodit, skákat, střílet, zalézat do dveří a také jezdit výtahem nahoru a dolů. Smrt našeho agenta může nastat pouze utopením.
Po cestě na vrcholek věže se budeme muset vypořádat s různými nástrahami a propadající podlahou. Příšery, jenž se nám do cesty postaví se nás vždy pokusí shodit o patro níž. Asi nejzajímavější na hře je její grafické provedení, otáčení věže je jemné a plynulé. Díky tomu je výsledný dojem prostoru realistický.
Po cestě na vrcholek věže se budeme muset vypořádat s různými nástrahami a propadající podlahou. Příšery, jenž se nám do cesty postaví se nás vždy pokusí shodit o patro níž. Asi nejzajímavější na hře je její grafické provedení, otáčení věže je jemné a plynulé. Díky tomu je výsledný dojem prostoru realistický.
Ujmeme se role tajného "agenta", který je vysazen z ponorky a má za úkol zničit nepřátelskou věž. Abychom tohoto docílili, musíme vyšplhat až na vrcholek věže a uvést do činnosti autodestrukční zařízení. Ve hře lze chodit, skákat, střílet, zalézat do dveří a také jezdit výtahem nahoru a dolů. Smrt našeho agenta může nastat pouze utopením.
Po cestě na vrcholek věže se budeme muset vypořádat s různými nástrahami a propadající podlahou. Příšery, jenž se nám do cesty postaví se nás vždy pokusí shodit o patro níž. Asi nejzajímavější na hře je její grafické provedení, otáčení věže je jemné a plynulé. Díky tomu je výsledný dojem prostoru realistický.
Po cestě na vrcholek věže se budeme muset vypořádat s různými nástrahami a propadající podlahou. Příšery, jenž se nám do cesty postaví se nás vždy pokusí shodit o patro níž. Asi nejzajímavější na hře je její grafické provedení, otáčení věže je jemné a plynulé. Díky tomu je výsledný dojem prostoru realistický.
Ujmeme se role tajného "agenta", který je vysazen z ponorky a má za úkol zničit nepřátelskou věž. Abychom tohoto docílili, musíme vyšplhat až na vrcholek věže a uvést do činnosti autodestrukční zařízení. Ve hře lze chodit, skákat, střílet, zalézat do dveří a také jezdit výtahem nahoru a dolů. Smrt našeho agenta může nastat pouze utopením.
Po cestě na vrcholek věže se budeme muset vypořádat s různými nástrahami a propadající podlahou. Příšery, jež se nám do cesty postaví se nás vždy pokusí shodit o patro níž. Asi nejzajímavější na hře je její grafické provedení, otáčení věže je jemné a plynulé. Díky tomu je výsledný dojem prostoru realistický.
Po cestě na vrcholek věže se budeme muset vypořádat s různými nástrahami a propadající podlahou. Příšery, jež se nám do cesty postaví se nás vždy pokusí shodit o patro níž. Asi nejzajímavější na hře je její grafické provedení, otáčení věže je jemné a plynulé. Díky tomu je výsledný dojem prostoru realistický.
Ujmeme se role tajného "agenta", který je vysazen z ponorky a má za úkol zničit nepřátelskou věž. Abychom tohoto docílili, musíme vyšplhat až na vrcholek věže a uvést do činnosti autodestrukční zařízení. Ve hře lze chodit, skákat, střílet, zalézat do dveří a také jezdit výtahem nahoru a dolů. Smrt našeho agenta může nastat pouze utopením.
Po cestě na vrcholek věže se budeme muset vypořádat s různými nástrahami a propadající podlahou. Příšery, jež se nám do cesty postaví se nás vždy pokusí shodit o patro níž. Asi nejzajímavější na hře je její grafické provedení, otáčení věže je jemné a plynulé. Díky tomu je výsledný dojem prostoru realistický.
Po cestě na vrcholek věže se budeme muset vypořádat s různými nástrahami a propadající podlahou. Příšery, jež se nám do cesty postaví se nás vždy pokusí shodit o patro níž. Asi nejzajímavější na hře je její grafické provedení, otáčení věže je jemné a plynulé. Díky tomu je výsledný dojem prostoru realistický.
Ujmeme se role tajného "agenta", který je vysazen z ponorky a má za úkol zničit nepřátelskou věž. Abychom tohoto docílili, musíme vyšplhat až na vrcholek věže a uvést do činnosti autodestrukční zařízení. Ve hře lze chodit, skákat, střílet, zalézat do dveří a také jezdit výtahem nahoru a dolů. Smrt našeho agenta může nastat pouze utopením.
Po cestě na vrcholek věže se budeme muset vypořádat s různými nástrahami a propadající podlahou. Příšery, jež se nám do cesty postaví se nás vždy pokusí shodit o patro níž. Asi nejzajímavější na hře je její grafické provedení, otáčení věže je jemné a plynulé. Díky tomu je výsledný dojem prostoru realistický.
Po cestě na vrcholek věže se budeme muset vypořádat s různými nástrahami a propadající podlahou. Příšery, jež se nám do cesty postaví se nás vždy pokusí shodit o patro níž. Asi nejzajímavější na hře je její grafické provedení, otáčení věže je jemné a plynulé. Díky tomu je výsledný dojem prostoru realistický.