Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
My Time at Portia My Time at Portia My Time at Portia My Time at Portia My Time at Portia My Time at Portia
Pathea Games
Pathea Games
Pathea Games
Pathea Games
Pathea Games
Pathea Games
PC
23.01.2018
Nehotová verze
PC
23.01.2018
PC
15.01.2019
PC
15.01.2019
PS4XOneSwitch
16.04.2019
PC
15.01.2019
PS4XOneSwitch
16.04.2019
PS5
kompatibilní
PC
15.01.2019
PS4XOneSwitch
16.04.2019
PS5XboxX/S
kompatibilní
My Time at Portia My Time at Portia My Time at Portia My Time at Portia My Time at Portia My Time at Portia
Žánr
RPG > nezařazeno *
simulátor > nezařazeno
strategie > budovatelská strategie
RPG > nezařazeno *
simulátor > nezařazeno
strategie > budovatelská strategie
RPG > nezařazeno *
simulátor > nezařazeno
strategie > budovatelská strategie
RPG > nezařazeno *
simulátor > nezařazeno
strategie > budovatelská strategie
RPG > nezařazeno *
simulátor > nezařazeno
strategie > budovatelská strategie
RPG > nezařazeno *
simulátor > nezařazeno
strategie > budovatelská strategie

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne

Co vznikne, když vezmete agrární tématiku, vizuál ve stylu studia Ghibli a Tamagotchi mechanismus z Harvest Moonu, Animal Crossingu a Stardew Valley? My Time at Portia, trojrozměrné dítko od nezávislého týmu Pathea Games, v němž jde o to, vybudovat prosperující hospodářství hezky od základů.

Do ostrovní vesničky Portia, resp. do zanedbané a zaplevelené venkovské usedlosti (dílny/farmy), kterou několik let nikdo neobýval, se stěhuje nová tvář (customizovatelná) – hráč. Jakožto mladý muž či žena zpočátku nemáme zhola nic. To znamená, že veškeré vybavení pro život si odteď sami vyrábíme, pěstujeme, popř. kupujeme/prodáváme. Stavíte rádi? Super, zde se totiž furt něco kutí nebo konstruuje.

Začíná se tradičně na jaře, kdy základní plodiny raší jako divé. I v MTaP má výsadba svá pravidla (roční období, klima, denní/noční cyklus). My Time at Portia však není jen o holínkách a vláčení se s motykou. Je zapotřebí zabrousit i do rukodělného kutilství. Aby nám craftovací stanice "tvořila", potřebujeme si nejdříve opatřit, eventuálně upgradovat stavební materiál (kámen, dřevo, sklo, tkaninu, pryž, měď, železo a tak dále). Ten lze získat kupř. pomocí chovu zvířat, lootu z potvůrek (+ XP body), kutání minerálů z podzemních štol, rybolovu, příp. zušlechťovacích operací (kamenná pec, bruska, pásová pila, tkalcovský stav...). Kdo chce dělat pořádný byznys a trochu se rozšoupnout, musí se ohánět.

Stroze zařízený, dosluhující domeček s pozemkem na levelu 1 bude posléze vhodné rozšířit a zaplácnout nábytkem (přidává bonusy, +5 stamina...), neboť není nic smutnějšího než depresivní pocity z prázdného zaprášeného interiéru. Podobně jako ve většině žánrově stejných titulů i tady je naším každodenním chlebem plnění všelijakých zakázek/questů, sezónních kratochvílí (festivalů, slavností, soutěží, narozenin, svateb...) a taktéž navazování/utužování přátelství/vztahů s návštěvychtivími sousedy, s nimiž můžeme (ne)závazně plkat, žertovat, flirtovat a jinak se společensky znemožňovat.

Hra je prozatím stále ve stádiu Early Access, hratelnost tedy ještě dozná podstatných změn.
Co vznikne, když vezmete agrární tématiku, vizuál ve stylu studia Ghibli a Tamagotchi mechanismus z Harvest Moonu, Animal Crossingu a Stardew Valley? My Time at Portia, trojrozměrné dítko od nezávislého týmu Pathea Games, v němž jde o to, vybudovat prosperující hospodářství hezky od základů.

Do ostrovní vesničky Portia, resp. do zanedbané a zaplevelené venkovské usedlosti (dílny/farmy), kterou několik let nikdo neobýval, se stěhuje nová tvář (customizovatelná) – hráč. Jakožto mladý muž či žena zpočátku nemáme zhola nic. To znamená, že veškeré vybavení pro život si odteď sami vyrábíme, pěstujeme, popř. kupujeme/prodáváme. Stavíte rádi? Super, zde se totiž furt něco kutí nebo konstruuje.

Začíná se tradičně na jaře, kdy základní plodiny raší jako divé. I v MTaP má výsadba svá pravidla (roční období, klima, denní/noční cyklus). My Time at Portia však není jen o holínkách a vláčení se s motykou. Je zapotřebí zabrousit i do rukodělného kutilství. Aby nám craftovací stanice "tvořila", potřebujeme si nejdříve opatřit, eventuálně upgradovat stavební materiál (kámen, dřevo, sklo, tkaninu, pryž, měď, železo a tak dále). Ten lze získat kupř. pomocí chovu zvířat, lootu z potvůrek (+ XP body), kutání minerálů z podzemních štol, rybolovu, příp. zušlechťovacích operací (kamenná pec, bruska, pásová pila, tkalcovský stav...). Kdo chce dělat pořádný byznys a trochu se rozšoupnout, musí se ohánět.

Stroze zařízený, dosluhující domeček s pozemkem na levelu 1 bude posléze vhodné rozšířit a zaplácnout nábytkem (přidává bonusy, +5 stamina...), neboť není nic smutnějšího než depresivní pocity z prázdného zaprášeného interiéru. Podobně jako ve většině žánrově stejných titulů i tady je naším každodenním chlebem plnění všelijakých zakázek/questů, sezónních kratochvílí (festivalů, slavností, soutěží, narozenin, svateb...) a taktéž navazování/utužování přátelství/vztahů s návštěvychtivími sousedy, s nimiž můžeme (ne)závazně plkat, žertovat, flirtovat a jinak se společensky znemožňovat.

Hra je prozatím stále ve stádiu Early Access, hratelnost tedy ještě dozná podstatných změn.
Co vznikne, když vezmete agrární tématiku, vizuál ve stylu studia Ghibli a Tamagotchi mechanismus z Harvest Moonu, Animal Crossingu a Stardew Valley? My Time at Portia, trojrozměrné dítko od nezávislého týmu Pathea Games, v němž jde o to, vybudovat prosperující hospodářství hezky od základů.

Do ostrovní vesničky Portia, resp. do zanedbané a zaplevelené venkovské usedlosti (dílny/farmy), kterou několik let nikdo neobýval, se stěhuje nová tvář (customizovatelná) – hráč. Jakožto mladý muž či žena zpočátku nemáme zhola nic. To znamená, že veškeré vybavení pro život si odteď sami vyrábíme, pěstujeme, popř. kupujeme/prodáváme. Stavíte rádi? Super, zde se totiž furt něco kutí nebo konstruuje.

Začíná se tradičně na jaře, kdy základní plodiny raší jako divé. I v MTaP má výsadba svá pravidla (roční období, klima, denní/noční cyklus). My Time at Portia však není jen o holínkách a vláčení se s motykou. Je zapotřebí zabrousit i do rukodělného kutilství. Aby nám craftovací stanice "tvořila", potřebujeme si nejdříve opatřit, eventuálně upgradovat stavební materiál (kámen, dřevo, sklo, tkaninu, pryž, měď, železo a tak dále). Ten lze získat kupř. pomocí chovu zvířat, lootu z potvůrek (+ XP body), kutání minerálů z podzemních štol, rybolovu, příp. zušlechťovacích operací (kamenná pec, bruska, pásová pila, tkalcovský stav...). Kdo chce dělat pořádný byznys a trochu se rozšoupnout, musí se ohánět.

Stroze zařízený, dosluhující domeček s pozemkem na levelu 1 bude posléze vhodné rozšířit a zaplácnout nábytkem (přidává bonusy, +5 stamina...), neboť není nic smutnějšího než depresivní pocity z prázdného zaprášeného interiéru. Podobně jako ve většině žánrově stejných titulů i tady je naším každodenním chlebem plnění všelijakých zakázek/questů, sezónních kratochvílí (festivalů, slavností, soutěží, narozenin, svateb...) a taktéž navazování/utužování přátelství/vztahů s návštěvychtivími sousedy, s nimiž můžeme (ne)závazně plkat, žertovat, flirtovat a jinak se společensky znemožňovat.
Co vznikne, když vezmete agrární tématiku, vizuál ve stylu studia Ghibli a Tamagotchi mechanismus z Harvest Moonu, Animal Crossingu a Stardew Valley? My Time at Portia, trojrozměrné dítko od nezávislého týmu Pathea Games, v němž jde o to, vybudovat prosperující hospodářství hezky od základů.

Do ostrovní vesničky Portia, resp. do zanedbané a zaplevelené venkovské usedlosti (dílny/farmy), kterou několik let nikdo neobýval, se stěhuje nová tvář (customizovatelná) – hráč. Jakožto mladý muž či žena zpočátku nemáme zhola nic. To znamená, že veškeré vybavení pro život si odteď sami vyrábíme, pěstujeme, popř. kupujeme/prodáváme. Stavíte rádi? Super, zde se totiž furt něco kutí nebo konstruuje.

Začíná se tradičně na jaře, kdy základní plodiny raší jako divé. I v MTaP má výsadba svá pravidla (roční období, klima, denní/noční cyklus). My Time at Portia však není jen o holínkách a vláčení se s motykou. Je zapotřebí zabrousit i do rukodělného kutilství. Aby nám craftovací stanice "tvořila", potřebujeme si nejdříve opatřit, eventuálně upgradovat stavební materiál (kámen, dřevo, sklo, tkaninu, pryž, měď, železo a tak dále). Ten lze získat kupř. pomocí chovu zvířat, lootu z potvůrek (+ XP body), kutání minerálů z podzemních štol, rybolovu, příp. zušlechťovacích operací (kamenná pec, bruska, pásová pila, tkalcovský stav...). Kdo chce dělat pořádný byznys a trochu se rozšoupnout, musí se ohánět.

Stroze zařízený, dosluhující domeček s pozemkem na levelu 1 bude posléze vhodné rozšířit a zaplácnout nábytkem (přidává bonusy, +5 stamina...), neboť není nic smutnějšího než depresivní pocity z prázdného zaprášeného interiéru. Podobně jako ve většině žánrově stejných titulů i tady je naším každodenním chlebem plnění všelijakých zakázek/questů, sezónních kratochvílí (festivalů, slavností, soutěží, narozenin, svateb...) a taktéž navazování/utužování přátelství/vztahů s návštěvychtivími sousedy, s nimiž můžeme (ne)závazně plkat, žertovat, flirtovat a jinak se společensky znemožňovat.
Co vznikne, když vezmete agrární tématiku, vizuál ve stylu studia Ghibli a Tamagotchi mechanismus z Harvest Moonu, Animal Crossingu a Stardew Valley? My Time at Portia, trojrozměrné dítko od nezávislého týmu Pathea Games, v němž jde o to, vybudovat prosperující hospodářství hezky od základů.

Do ostrovní vesničky Portia, resp. do zanedbané a zaplevelené venkovské usedlosti (dílny/farmy), kterou několik let nikdo neobýval, se stěhuje nová tvář (customizovatelná) – hráč. Jakožto mladý muž či žena zpočátku nemáme zhola nic. To znamená, že veškeré vybavení pro život si odteď sami vyrábíme, pěstujeme, popř. kupujeme/prodáváme. Stavíte rádi? Super, zde se totiž furt něco kutí nebo konstruuje.

Začíná se tradičně na jaře, kdy základní plodiny raší jako divé. I v MTaP má výsadba svá pravidla (roční období, klima, denní/noční cyklus). My Time at Portia však není jen o holínkách a vláčení se s motykou. Je zapotřebí zabrousit i do rukodělného kutilství. Aby nám craftovací stanice "tvořila", potřebujeme si nejdříve opatřit, eventuálně upgradovat stavební materiál (kámen, dřevo, sklo, tkaninu, pryž, měď, železo a tak dále). Ten lze získat kupř. pomocí chovu zvířat, lootu z potvůrek (+ XP body), kutání minerálů z podzemních štol, rybolovu, příp. zušlechťovacích operací (kamenná pec, bruska, pásová pila, tkalcovský stav...). Kdo chce dělat pořádný byznys a trochu se rozšoupnout, musí se ohánět.

Stroze zařízený, dosluhující domeček s pozemkem na levelu 1 bude posléze vhodné rozšířit a zaplácnout nábytkem (přidává bonusy, +5 stamina...), neboť není nic smutnějšího než depresivní pocity z prázdného zaprášeného interiéru. Podobně jako ve většině žánrově stejných titulů i tady je naším každodenním chlebem plnění všelijakých zakázek/questů, sezónních kratochvílí (festivalů, slavností, soutěží, narozenin, svateb...) a taktéž navazování/utužování přátelství/vztahů s návštěvychtivími sousedy, s nimiž můžeme (ne)závazně plkat, žertovat, flirtovat a jinak se společensky znemožňovat.
Co vznikne, když vezmete agrární tématiku, vizuál ve stylu studia Ghibli a Tamagotchi mechanismus z Harvest Moonu, Animal Crossingu a Stardew Valley? My Time at Portia, trojrozměrné dítko od nezávislého týmu Pathea Games, v němž jde o to, vybudovat prosperující hospodářství hezky od základů.

Do ostrovní vesničky Portia, resp. do zanedbané a zaplevelené venkovské usedlosti (dílny/farmy), kterou několik let nikdo neobýval, se stěhuje nová tvář (customizovatelná) – hráč. Jakožto mladý muž či žena zpočátku nemáme zhola nic. To znamená, že veškeré vybavení pro život si odteď sami vyrábíme, pěstujeme, popř. kupujeme/prodáváme. Stavíte rádi? Super, zde se totiž furt něco kutí nebo konstruuje.

Začíná se tradičně na jaře, kdy základní plodiny raší jako divé. I v MTaP má výsadba svá pravidla (roční období, klima, denní/noční cyklus). My Time at Portia však není jen o holínkách a vláčení se s motykou. Je zapotřebí zabrousit i do rukodělného kutilství. Aby nám craftovací stanice "tvořila", potřebujeme si nejdříve opatřit, eventuálně upgradovat stavební materiál (kámen, dřevo, sklo, tkaninu, pryž, měď, železo a tak dále). Ten lze získat kupř. pomocí chovu zvířat, lootu z potvůrek (+ XP body), kutání minerálů z podzemních štol, rybolovu, příp. zušlechťovacích operací (kamenná pec, bruska, pásová pila, tkalcovský stav...). Kdo chce dělat pořádný byznys a trochu se rozšoupnout, musí se ohánět.

Stroze zařízený, dosluhující domeček s pozemkem na levelu 1 bude posléze vhodné rozšířit a zaplácnout nábytkem (přidává bonusy, +5 stamina...), neboť není nic smutnějšího než depresivní pocity z prázdného zaprášeného interiéru. Podobně jako ve většině žánrově stejných titulů i tady je naším každodenním chlebem plnění všelijakých zakázek/questů, sezónních kratochvílí (festivalů, slavností, soutěží, narozenin, svateb...) a taktéž navazování/utužování přátelství/vztahů s návštěvychtivími sousedy, s nimiž můžeme (ne)závazně plkat, žertovat, flirtovat a jinak se společensky znemožňovat.
Oficiální stránky hry (http://portia.pathea.net/)
Oficiální stránky hry (http://portia.pathea.net/)
Oficiální stránky hry (http://portia.pathea.net/)
Oficiální stránky hry (http://portia.pathea.net/)
Oficiální stránky hry (http://portia.pathea.net/)
Oficiální stránky hry (http://portia.pathea.net/)