Původně hra měla vyjít pod názvem Need for Speed: Motor City, ale veškerý singleplayerový obsah byl odstraněn a hra se stala čistě online. V Motor City hráč dostal možnost nakupování amerických vozidel z 30. - 70. let, přičemž ve hře fungovala ekonomika. Zároveň po každém vyhraném závodě hráč získával body a pomocí jednoduchých RPG elementů se zlepšoval. Vozidla bylo možné různě upravovat, měnit barvu či dokonce zvuk troubení.
Kvůli technickým problémům s lagováním hry a malému zájmu hráčů (36 tisíc předplatitelů) byl provoz Motor City Online v srpnu 2003 ukončen, aby se studio EA mohlo soustředit na další hry. Motor City Online přesto ještě pár let fungovala díky amatérskému projektu Motor City Offline, ale již pouze s omezeným počtem vozů, v grafice Need for Speed: Road Challenge a pouze v offline režimu. Nyní se EA k žánru závodního MMO vracejí v podání Need for Speed: World.
Kvůli technickým problémům s lagováním hry a malému zájmu hráčů (36 tisíc předplatitelů) byl provoz Motor City Online v srpnu 2003 ukončen, aby se studio EA mohlo soustředit na další hry. Motor City Online přesto ještě pár let fungovala díky amatérskému projektu Motor City Offline, ale již pouze s omezeným počtem vozů, v grafice Need for Speed: Road Challenge a pouze v offline režimu. Nyní se EA k žánru závodního MMO vracejí v podání Need for Speed: World.
Původně hra měla vyjít pod názvem Need for Speed: Motor City, ale veškerý singleplayerový obsah byl odstraněn a hra se stala čistě online. V Motor City hráč dostal možnost nakupování amerických vozidel z 30. - 70. let, přičemž ve hře fungovala ekonomika. Zároveň po každém vyhraném závodě hráč získával body a pomocí jednoduchých RPG elementů se zlepšoval. Vozidla bylo možné různě upravovat, měnit barvu či dokonce zvuk troubení.
Kvůli technickým problémům s lagováním hry a malému zájmu hráčů (36 tisíc předplatitelů) byl provoz Motor City Online v srpnu 2003 ukončen, aby se studio EA mohlo soustředit na další hry. Motor City Online přesto ještě pár let fungovala díky amatérskému projektu Motor City Offline, ale již pouze s omezeným počtem vozů, v grafice Need for Speed: Road Challenge a pouze v offline režimu. V roce 2010 se EA k žánru závodního MMO vrátili v podání Need for Speed: World.
Kvůli technickým problémům s lagováním hry a malému zájmu hráčů (36 tisíc předplatitelů) byl provoz Motor City Online v srpnu 2003 ukončen, aby se studio EA mohlo soustředit na další hry. Motor City Online přesto ještě pár let fungovala díky amatérskému projektu Motor City Offline, ale již pouze s omezeným počtem vozů, v grafice Need for Speed: Road Challenge a pouze v offline režimu. V roce 2010 se EA k žánru závodního MMO vrátili v podání Need for Speed: World.
Původně hra měla vyjít pod názvem Need for Speed: Motor City, ale veškerý singleplayerový obsah byl odstraněn a hra se stala čistě online. V Motor City hráč dostal možnost nakupování amerických vozidel z 30.-70. let, přičemž ve hře fungovala ekonomika. Zároveň po každém vyhraném závodě hráč získával body a pomocí jednoduchých RPG elementů se zlepšoval. Vozidla bylo možné různě upravovat, měnit barvu či dokonce zvuk troubení.
Kvůli technickým problémům s lagováním hry a malému zájmu hráčů (36 tisíc předplatitelů) byl provoz Motor City Online v srpnu 2003 ukončen, aby se studio EA mohlo soustředit na další hry. Motor City Online přesto ještě pár let fungovala díky amatérskému projektu Motor City Offline, ale již pouze s omezeným počtem vozů, v grafice Need for Speed: Road Challenge a pouze v offline režimu. V roce 2010 se EA k žánru závodního MMO vrátili v podání Need for Speed: World.
Kvůli technickým problémům s lagováním hry a malému zájmu hráčů (36 tisíc předplatitelů) byl provoz Motor City Online v srpnu 2003 ukončen, aby se studio EA mohlo soustředit na další hry. Motor City Online přesto ještě pár let fungovala díky amatérskému projektu Motor City Offline, ale již pouze s omezeným počtem vozů, v grafice Need for Speed: Road Challenge a pouze v offline režimu. V roce 2010 se EA k žánru závodního MMO vrátili v podání Need for Speed: World.