Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Motor City Online Motor City Online Motor City Online
Electronic Arts
Electronic Arts
Electronic Arts
PC
10.10.2001
PC
10.10.2001
PC
10.10.2001
Motor City Online Motor City Online Motor City Online
Žánr
závodní > nezařazeno *
online > nezařazeno
závodní > nezařazeno *
online > nezařazeno
závodní > nezařazeno *
online > nezařazeno

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano

Původně hra měla vyjít pod názvem Need for Speed: Motor City, ale veškerý singleplayerový obsah byl odstraněn a hra se stala čistě online. V Motor City hráč dostal možnost nakupování amerických vozidel z 30. - 70. let, přičemž ve hře fungovala ekonomika. Zároveň po každém vyhraném závodě hráč získával body a pomocí jednoduchých RPG elementů se zlepšoval. Vozidla bylo možné různě upravovat, měnit barvu či dokonce zvuk troubení.

Kvůli technickým problémům s lagováním hry a malému zájmu hráčů (36 tisíc předplatitelů) byl provoz Motor City Online v srpnu 2003 ukončen, aby se studio EA mohlo soustředit na další hry. Motor City Online přesto ještě pár let fungovala díky amatérskému projektu Motor City Offline, ale již pouze s omezeným počtem vozů, v grafice Need for Speed: Road Challenge a pouze v offline režimu. Nyní se EA k žánru závodního MMO vracejí v podání Need for Speed: World.
Původně hra měla vyjít pod názvem Need for Speed: Motor City, ale veškerý singleplayerový obsah byl odstraněn a hra se stala čistě online. V Motor City hráč dostal možnost nakupování amerických vozidel z 30. - 70. let, přičemž ve hře fungovala ekonomika. Zároveň po každém vyhraném závodě hráč získával body a pomocí jednoduchých RPG elementů se zlepšoval. Vozidla bylo možné různě upravovat, měnit barvu či dokonce zvuk troubení.

Kvůli technickým problémům s lagováním hry a malému zájmu hráčů (36 tisíc předplatitelů) byl provoz Motor City Online v srpnu 2003 ukončen, aby se studio EA mohlo soustředit na další hry. Motor City Online přesto ještě pár let fungovala díky amatérskému projektu Motor City Offline, ale již pouze s omezeným počtem vozů, v grafice Need for Speed: Road Challenge a pouze v offline režimu. V roce 2010 se EA k žánru závodního MMO vrátili v podání Need for Speed: World.
Původně hra měla vyjít pod názvem Need for Speed: Motor City, ale veškerý singleplayerový obsah byl odstraněn a hra se stala čistě online. V Motor City hráč dostal možnost nakupování amerických vozidel z 30.-70. let, přičemž ve hře fungovala ekonomika. Zároveň po každém vyhraném závodě hráč získával body a pomocí jednoduchých RPG elementů se zlepšoval. Vozidla bylo možné různě upravovat, měnit barvu či dokonce zvuk troubení.

Kvůli technickým problémům s lagováním hry a malému zájmu hráčů (36 tisíc předplatitelů) byl provoz Motor City Online v srpnu 2003 ukončen, aby se studio EA mohlo soustředit na další hry. Motor City Online přesto ještě pár let fungovala díky amatérskému projektu Motor City Offline, ale již pouze s omezeným počtem vozů, v grafice Need for Speed: Road Challenge a pouze v offline režimu. V roce 2010 se EA k žánru závodního MMO vrátili v podání Need for Speed: World.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)