Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Moonmist Moonmist Moonmist

Moonmist: A Mystery Story

Moonmist: A Mystery Story

Moonmist: A Mystery Story

Infocom
Infocom
Infocom
PC
1986
PCAt8bitAtSTAmigaC64AmstCPCApple II
1986
PCAt8bitAtSTAmigaC64AmstCPCApple II
1986
PC98
11.09.1992
Moonmist Moonmist Moonmist
Žánr
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

Moonmist je textovou adventurou společnosti Infocom určenou především začátečníkům v žánru. Jedná se tak o vhodný začátek před dalšími detektivními hry společnosti (Suspect, The Witness a pro experty určeném Deadline). Design titulu vytvořil Stu Galley spolu s Jimem Lawrencem, Galley dříve vytvořil design textové adventury Seastalker.

Mladý americký detektiv přijíždí do Angllie, konkrétně západní části Cornwallu, na žádost staré známé Tamary Lynd. Po zběžném obhlédnutí zámku Tresyllian a hostů Tamary se detektiv obeznamuje se zdejší legendou "bílé paní" a záhady, které se tu dějí. Ve vzduchu ještě visí otázka ohledně schovaného pokladu, o které místní hosté spekulují.
Moonmist je textovou adventurou společnosti Infocom určenou především začátečníkům v žánru. Jedná se tak o vhodný začátek před dalšími detektivními hry společnosti (Suspect, The Witness a pro experty určeném Deadline). Design titulu vytvořil Stu Galley spolu s Jimem Lawrencem, Galley dříve vytvořil design textové adventury Seastalker.

Mladý americký detektiv přijíždí do Angllie, konkrétně západní části Cornwallu, na žádost staré známé Tamary Lynd. Po zběžném obhlédnutí zámku Tresyllian a hostů Tamary se detektiv obeznamuje se zdejší legendou "bílé paní" a záhady, které se tu dějí. Ve vzduchu ještě visí otázka ohledně schovaného pokladu, o které místní hosté spekulují.
Moonmist je textovou adventurou společnosti Infocom určenou především začátečníkům v žánru. Jedná se tak o vhodný začátek před dalšími detektivními hry společnosti (Suspect, The Witness a pro experty určeném Deadline). Design titulu vytvořil Stu Galley spolu s Jimem Lawrencem, Galley dříve vytvořil design textové adventury Seastalker.

Mladý americký detektiv přijíždí do Angllie, konkrétně západní části Cornwallu, na žádost staré známé Tamary Lynd. Po zběžném obhlédnutí zámku Tresyllian a hostů Tamary se detektiv obeznamuje se zdejší legendou "bílé paní" a záhady, které se tu dějí. Ve vzduchu ještě visí otázka ohledně schovaného pokladu, o které místní hosté spekulují.