Moonmist je textovou adventurou společnosti Infocom určenou především začátečníkům v žánru. Jedná se tak o vhodný začátek před dalšími detektivními hry společnosti (Suspect, The Witness a pro experty určeném Deadline). Design titulu vytvořil Stu Galley spolu s Jimem Lawrencem, Galley dříve vytvořil design textové adventury Seastalker.
Mladý americký detektiv přijíždí do Angllie, konkrétně západní části Cornwallu, na žádost staré známé Tamary Lynd. Po zběžném obhlédnutí zámku Tresyllian a hostů Tamary se detektiv obeznamuje se zdejší legendou "bílé paní" a záhady, které se tu dějí. Ve vzduchu ještě visí otázka ohledně schovaného pokladu, o které místní hosté spekulují.
Mladý americký detektiv přijíždí do Angllie, konkrétně západní části Cornwallu, na žádost staré známé Tamary Lynd. Po zběžném obhlédnutí zámku Tresyllian a hostů Tamary se detektiv obeznamuje se zdejší legendou "bílé paní" a záhady, které se tu dějí. Ve vzduchu ještě visí otázka ohledně schovaného pokladu, o které místní hosté spekulují.
Moonmist je textovou adventurou společnosti Infocom určenou především začátečníkům v žánru. Jedná se tak o vhodný začátek před dalšími detektivními hry společnosti (Suspect, The Witness a pro experty určeném Deadline). Design titulu vytvořil Stu Galley spolu s Jimem Lawrencem, Galley dříve vytvořil design textové adventury Seastalker.
Mladý americký detektiv přijíždí do Angllie, konkrétně západní části Cornwallu, na žádost staré známé Tamary Lynd. Po zběžném obhlédnutí zámku Tresyllian a hostů Tamary se detektiv obeznamuje se zdejší legendou "bílé paní" a záhady, které se tu dějí. Ve vzduchu ještě visí otázka ohledně schovaného pokladu, o které místní hosté spekulují.
Mladý americký detektiv přijíždí do Angllie, konkrétně západní části Cornwallu, na žádost staré známé Tamary Lynd. Po zběžném obhlédnutí zámku Tresyllian a hostů Tamary se detektiv obeznamuje se zdejší legendou "bílé paní" a záhady, které se tu dějí. Ve vzduchu ještě visí otázka ohledně schovaného pokladu, o které místní hosté spekulují.
Moonmist je textovou adventurou společnosti Infocom určenou především začátečníkům v žánru. Jedná se tak o vhodný začátek před dalšími detektivními hry společnosti (Suspect, The Witness a pro experty určeném Deadline). Design titulu vytvořil Stu Galley spolu s Jimem Lawrencem, Galley dříve vytvořil design textové adventury Seastalker.
Mladý americký detektiv přijíždí do Angllie, konkrétně západní části Cornwallu, na žádost staré známé Tamary Lynd. Po zběžném obhlédnutí zámku Tresyllian a hostů Tamary se detektiv obeznamuje se zdejší legendou "bílé paní" a záhady, které se tu dějí. Ve vzduchu ještě visí otázka ohledně schovaného pokladu, o které místní hosté spekulují.
Mladý americký detektiv přijíždí do Angllie, konkrétně západní části Cornwallu, na žádost staré známé Tamary Lynd. Po zběžném obhlédnutí zámku Tresyllian a hostů Tamary se detektiv obeznamuje se zdejší legendou "bílé paní" a záhady, které se tu dějí. Ve vzduchu ještě visí otázka ohledně schovaného pokladu, o které místní hosté spekulují.