Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Monolith Monolith Monolith Monolith Monolith
Animation Arts
Animation Arts
Animation Arts
Animation Arts
Animation Arts
Prozatím neoznámeno
PC
Prozatím neoznámeno
PC
PC
11.10.2023
PC
11.10.2023
Switch
13.06.2024
PC
11.10.2023
Switch
13.06.2024
iOSAndroid
01.08.2024
Monolith Monolith Monolith Monolith Monolith
Žánr
adventura > 2D adventura *
adventura > 3D adventura
adventura > 2D adventura *
adventura > 3D adventura
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne

Klasická point and click adventura, zpracováním se nesoucí v duchu předešlých her z dílny německých vývojářů Animation Arts. Graficky je hra postavená na ručně kreslených renderovaných 2D pozadích, do nichž jsou vloženy trojrozměrné charaktery. Monolith je ve vývoji již od roku 2014 a původně bylo jeho vydání ohlášeno již na konec roku 2015.

Příběh vypráví osud pilota Nolana Cartera, jehož obchodní cesta do sektoru Proxima 7 končí nouzovým přistáním na povrchu neznámé planety. Z kryospánku probuzený Carter brzy zjišťuje, že motory jsou s jeho vybavením na neznámém místě neopravitelné a musí se soustředit na jiný způsob vlastní záchrany. Tu by mu mohl poskytnout tajemný rytmický signál, ze jehož zdrojem se vypravuje. Původ signálu však nakonec klade více otázek, než odpovědí a Carter ztrácí víru ve vše, čemu doposud věřil. Nakonec mu nezbývá, než se spolehnout pouze na vlastní úsudek a schopnosti.
Klasická point and click adventura, zpracováním se nesoucí v duchu předešlých her z dílny německých vývojářů Animation Arts. Graficky je hra postavená na ručně kreslených renderovaných 2D pozadích, do nichž jsou vloženy trojrozměrné charaktery. Monolith je ve vývoji již od roku 2014 a původně bylo jeho vydání ohlášeno již na konec roku 2015.

Příběh vypráví osud pilota Nolana Cartera, jehož obchodní cesta do sektoru Proxima 7 končí nouzovým přistáním na povrchu neznámé planety. Z kryospánku probuzený Carter brzy zjišťuje, že motory jsou s jeho vybavením na neznámém místě neopravitelné a musí se soustředit na jiný způsob vlastní záchrany. Tu by mu mohl poskytnout tajemný rytmický signál, ze jehož zdrojem se vypravuje. Původ signálu však nakonec klade více otázek, než odpovědí a Carter ztrácí víru ve vše, čemu doposud věřil. Nakonec mu nezbývá, než se spolehnout pouze na vlastní úsudek a schopnosti.
Klasická point and click adventura, zpracováním se nesoucí v duchu předešlých her z dílny německých vývojářů Animation Arts. Graficky je hra postavená na ručně kreslených renderovaných 2D pozadích, do nichž jsou vloženy trojrozměrné charaktery. Monolith je ve vývoji již od roku 2014 a původně bylo jeho vydání ohlášeno již na konec roku 2015.

Příběh vypráví o osudu průzkumnice Tessy, jejíž obchodní cesta do sektoru Proxima 7 končí nouzovým přistáním na povrchu neznámé planety. Z kryospánku probuzená Tessa brzy zjišťuje, že motory jsou s jejím vybavením na neznámém místě neopravitelné a musí se soustředit na jiný způsob vlastní záchrany. Tu by jí mohl poskytnout tajemný rytmický signál, ze jehož zdrojem se vypravuje. Původ signálu však nakonec klade více otázek, než odpovědí a Tessa ztrácí víru ve vše, čemu doposud věřila. Nakonec jí nezbývá, než se spolehnout pouze na vlastní úsudek a schopnosti.
Klasická point and click adventura, zpracováním se nesoucí v duchu předešlých her z dílny německých vývojářů Animation Arts. Graficky je hra postavená na ručně kreslených renderovaných 2D pozadích, do nichž jsou vloženy trojrozměrné charaktery. Monolith je ve vývoji již od roku 2014 a původně bylo jeho vydání ohlášeno již na konec roku 2015.

Příběh vypráví o osudu průzkumnice Tessy, jejíž obchodní cesta do sektoru Proxima 7 končí nouzovým přistáním na povrchu neznámé planety. Z kryospánku probuzená Tessa brzy zjišťuje, že motory jsou s jejím vybavením na neznámém místě neopravitelné a musí se soustředit na jiný způsob vlastní záchrany. Tu by jí mohl poskytnout tajemný rytmický signál, ze jehož zdrojem se vypravuje. Původ signálu však nakonec klade více otázek, než odpovědí a Tessa ztrácí víru ve vše, čemu doposud věřila. Nakonec jí nezbývá, než se spolehnout pouze na vlastní úsudek a schopnosti.
Klasická point and click adventura, zpracováním se nesoucí v duchu předešlých her z dílny německých vývojářů Animation Arts. Graficky je hra postavená na ručně kreslených renderovaných 2D pozadích, do nichž jsou vloženy trojrozměrné charaktery. Monolith je ve vývoji již od roku 2014 a původně bylo jeho vydání ohlášeno již na konec roku 2015.

Příběh vypráví o osudu průzkumnice Tessy, jejíž obchodní cesta do sektoru Proxima 7 končí nouzovým přistáním na povrchu neznámé planety. Z kryospánku probuzená Tessa brzy zjišťuje, že motory jsou s jejím vybavením na neznámém místě neopravitelné a musí se soustředit na jiný způsob vlastní záchrany. Tu by jí mohl poskytnout tajemný rytmický signál, ze jehož zdrojem se vypravuje. Původ signálu však nakonec klade více otázek, než odpovědí a Tessa ztrácí víru ve vše, čemu doposud věřila. Nakonec jí nezbývá, než se spolehnout pouze na vlastní úsudek a schopnosti.