Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@GodOfTheSick (28.10.2011 21:14): Dobré, tak po sedmi letech hrané!

A také si říkám, zcela neznámá hra - a hrál si to předchozí?

"The game was part of the failed attempt by Canadian experimental, avant-garde game designer Jeff Green and the Corel Corporation to enter the booming full motion video branch of the gaming market in the mid 1990s and revolutionize it with their interactive FMV movies. Corel and Green made only two games together - Mode and Midnight Stranger."

"CD-ROM Magazine (Vol. 5 Issue 1): "This is a landmark game: unlike any other computer game, this really does start to feel like real life... this could well be the way first person adventure games will go..."
No, on ten QuickTime dělá až příliš často problémy u řady her (Noir, Timelapse, Mummy...) - a špatně se to řeší. Zlatý DOSbox :).

XP je imho stále nejvhodnější pro hráče, takže to beru jako nejnovější použitelný operační systém.
Zaleží na tom, čemu říkáš nový systém, to ty tvoje XPéčka určitě nejsou, i když já je mám ještě taky :-)

IF a FMV hry obecně jedou bez problémů. Horší je to pouze případech, kdy stará hra používá nějaký zapadalý video kodek nebo největší prasárnu jakou je QuickTime od Applu.

Jinak díky názvu MODE se o téhle hře pěkně blbě shánějí jakékoli informace, divím se že ji Gunár vubec někde vyhrabal, protože na MobyGames třeba vůbec není.
Takže Mode jde na nových systémech? Koncept a téma mě zaujalo (spolu s doporučením Gunára :).

GodOfTheSick: Pro současné redaktory v ne-adventurně specialzovaných webech je jediným benchmarkem Heavy Rain či Fahrenheit (pár jich možná hrálo Phantasmagorii a tím to končí :).
S tím náladometrem je docela legrace. Při prvním rozhovoru jsem dostal od borca nečekaně přes držku a při druhém na mě nějaká štětka zavolala ochranku...

Jinak je to docela revoluční vychytávka, která jen dokazuje jak interaktivní filmy předběhly svou dobu. Kdyby měli „profesionální recenzenti“ větší přehled, tak by věděli, že všechny ty inovativní prvky, které obdivují u dnešních her, už dávno vymysleli tvůrci interaktivních filmů. :-)