První adventura od českého týmu Agawa, o rok poté následovaná Swigridovou kletbou. Na rozdíl od ní je Mise Quadam pokusem o domácího Perryho Rhodana, klasickým sci-fi příběhem. Androidi na bázi tritlinia ovládnou Zemi, načež je vybrán hrdinný zachránce, který se vydává na planetu Quadam, aby zde nalezl spásný artefakt dávné mimozemské civilizace.
Hra byla již ve své době nevalně přijata kritikou i hráči, především kvůli velice slabé grafice, ozvučení a nelogickým hádankám, korunovaných častým pixelhuntingem.
Hra byla již ve své době nevalně přijata kritikou i hráči, především kvůli velice slabé grafice, ozvučení a nelogickým hádankám, korunovaných častým pixelhuntingem.
První adventura od českého týmu Agawa, o rok poté následovaná Swigridovou kletbou. Na rozdíl od ní je Mise Quadam pokusem o domácího Perryho Rhodana, klasickým sci-fi příběhem. Androidi na bázi tritlinia ovládnou Zemi, načež je vybrán hrdinný zachránce, který se vydává na planetu Quadam, aby zde nalezl spásný artefakt dávné mimozemské civilizace.
Hra byla již ve své době nevalně přijata kritikou i hráči, především kvůli velice slabé grafice, ozvučení a nelogickým hádankám, korunovaných častým pixelhuntingem.
Hra byla již ve své době nevalně přijata kritikou i hráči, především kvůli velice slabé grafice, ozvučení a nelogickým hádankám, korunovaných častým pixelhuntingem.
První adventura od českého týmu Agawa, o rok poté následovaná Swigridovou kletbou. Na rozdíl od ní je Mise Quadam pokusem o domácího Perryho Rhodana, klasickým sci-fi příběhem. Androidi na bázi tritlinia ovládnou Zemi, načež je vybrán hrdinný zachránce, který se vydává na planetu Quadam, aby zde nalezl spásný artefakt dávné mimozemské civilizace.
Hra byla již ve své době nevalně přijata kritikou i hráči, především kvůli nedostečnému technickému spracování, nevyhla se ani pixelhuntingu a nepříliš logickým hádankám.
Hra byla již ve své době nevalně přijata kritikou i hráči, především kvůli nedostečnému technickému spracování, nevyhla se ani pixelhuntingu a nepříliš logickým hádankám.