Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Microsoft Space Simulator Microsoft Space Simulator Microsoft Space Simulator
Bruce Artwick Organization
Bruce Artwick Organization
Bruce Artwick Organization
PC
1994
PC
1994
PC
1994
PC98
10.11.1995
Microsoft Space Simulator Microsoft Space Simulator Microsoft Space Simulator
Žánr
simulátor > vesmírný simulátor *
simulátor > vesmírný simulátor *
simulátor > vesmírný simulátor *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

Tuto dnes již klasickou simulaci prozkoumávání naší galaxie v rozličných vesmírných plavidlech vydal Microsoft v roce 1994 pro svůj operační systém DOS.

Stejně jako v sérii Flight Simulator od téhož vydavatele, ani v MS Space Simulator nenarazíte na žádné násilí. Náplní této hry není ničit, ale objevovat a úspěšně pilotovat svoji loď ze "známé" části naší galaxie skrze Mléčnou dráhu a dál, ke vzdáleným hvězdám a kometám, jejichž existence je zatím hypotetická, protože na rozdíl od hry, lidstvo ještě nemá k dispozici potřebné technologie k prozkoumání těchto částí vesmíru, natož aby tam vyslalo kosmonauty, a tak se podoba těchto míst zakládá často pouze na výpočtech vědců. Známé části galaxie jsou pečlivě vymodelovány podle skutečných snímků z Hubblova teleskopu a dalších zařízení NASA.

Ve hře je k dispozici 14 druhů lodí, založených na reálných předlohách, se kterými jde provést až 15 druhů manévrů, anebo zapnout autopilota a kochat se vesmírnými úkazy v tzv. "Observatory" módu. Jsou tu ale i mise s jasným zadáním, zahrnující například přílet na měsíc či přistání ve vesmírné stanici "Freedom".

Z technického hlediska hra nabízí SVGA grafiku s 3D stínovanými modely vesmírných plavidel a rozlišení až 800x600. To vše v 8-bitových barvách.
Tuto dnes již klasickou simulaci prozkoumávání naší galaxie v rozličných vesmírných plavidlech vydal Microsoft v roce 1994 pro svůj operační systém DOS.

Stejně jako v sérii Flight Simulator od téhož vydavatele, ani v MS Space Simulator nenarazíte na žádné násilí. Náplní této hry není ničit, ale objevovat a úspěšně pilotovat svoji loď ze "známé" části naší galaxie skrze Mléčnou dráhu a dál, ke vzdáleným hvězdám a kometám, jejichž existence je zatím hypotetická, protože na rozdíl od hry, lidstvo ještě nemá k dispozici potřebné technologie k prozkoumání těchto částí vesmíru, natož aby tam vyslalo kosmonauty, a tak se podoba těchto míst zakládá často pouze na výpočtech vědců. Známé části galaxie jsou pečlivě vymodelovány podle skutečných snímků z Hubblova teleskopu a dalších zařízení NASA.

Ve hře je k dispozici 14 druhů lodí, založených na reálných předlohách, se kterými jde provést až 15 druhů manévrů, anebo zapnout autopilota a kochat se vesmírnými úkazy v tzv. "Observatory" módu. Jsou tu ale i mise s jasným zadáním, zahrnující například přílet na měsíc či přistání ve vesmírné stanici "Freedom".

Z technického hlediska hra nabízí SVGA grafiku s 3D stínovanými modely vesmírných plavidel a rozlišení až 800x600. To vše v 8bitových barvách.
Tuto dnes již klasickou simulaci prozkoumávání naší galaxie v rozličných vesmírných plavidlech vydal Microsoft v roce 1994 pro svůj operační systém DOS.

Stejně jako v sérii Flight Simulator od téhož vydavatele, ani v MS Space Simulator nenarazíte na žádné násilí. Náplní této hry není ničit, ale objevovat a úspěšně pilotovat svoji loď ze "známé" části naší galaxie skrze Mléčnou dráhu a dál, ke vzdáleným hvězdám a kometám, jejichž existence je zatím hypotetická, protože na rozdíl od hry, lidstvo ještě nemá k dispozici potřebné technologie k prozkoumání těchto částí vesmíru, natož aby tam vyslalo kosmonauty, a tak se podoba těchto míst zakládá často pouze na výpočtech vědců. Známé části galaxie jsou pečlivě vymodelovány podle skutečných snímků z Hubblova teleskopu a dalších zařízení NASA.

Ve hře je k dispozici 14 druhů lodí, založených na reálných předlohách, se kterými jde provést až 15 druhů manévrů, anebo zapnout autopilota a kochat se vesmírnými úkazy v tzv. "Observatory" módu. Jsou tu ale i mise s jasným zadáním, zahrnující například přílet na měsíc či přistání ve vesmírné stanici "Freedom".

Z technického hlediska hra nabízí SVGA grafiku s 3D stínovanými modely vesmírných plavidel a rozlišení až 800x600. To vše v 8bitových barvách.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)