Tato hra je idle clickerem. Ale ne ledajakým. Hráč v něm nepřímo buduje civilizaci od doby kamenné až po dnešní moderní dobu. Zpočátku kliká na obilí a dřevo, z nichž staví domy a sytí obyvatele, aby časem přišel do další civilizační fáze a měl víc možností rozvoje. Hned od počátku si může vybrat jestli se vydá "dobrou", tedy v jádru mírumilovnou cestou, nebo "zlou", bojechtivou a nejednoznačnou cestou plnou morálních rozhodnutí.
Hra ve stylu pixelartu nabízí pohled na lidskou vesničku, která se postupně rozrůstá a modernizuje do moderního velkoměsta. Hráč kliká, aby měl zdroje na rozvoj své civilizace a brzy se mu přísun materiálu a možností rozšiřuje a násobí. Lze vybírat z bohatých stromů vývoje a vyvíjet se jedním, nebo více směry, či je různě kombinovat. Samozřejmě hrozí i nebezpečí zvenčí, od naštvaných mamutů po nálety letadel, i na to je potřeba být připraven. Z každé krize je možné získat hrdinu, který svůj lid ještě více pozvedne. Hra čerpá především z evropské historie, kterou se snaží převést do uvěřitelného vývoje hráčova města a civilizace.
Úhledná a návyková rogue-lite strategie. Je to jako ty malé civilizace, které se v krátké době objeví v ledničce nebo v colě. Kompletní civilizace od začátku do konce za asi hodinu. Civilizace je stejně roztomilá jako ty malé civilizace. Pokaždé můžete vylepšit své „dovednosti“ a tím urychlit další úvodní fázi hry.
Jsou dvě věci, které se mi moc nelíbí. Když spěchám, vůbec se nedívám na náhodnost technologického stromu. Ale to je můj styl hraní. Také to, že mohu kliknout na budovu a ta se deaktivuje (což se často stává omylem při resetování krize) nebo že nemohu přesněji nastavit, kdy by se hra měla pozastavit (např. při nástupu hladomoru).
Jsou dvě věci, které se mi moc nelíbí. Když spěchám, vůbec se nedívám na náhodnost technologického stromu. Ale to je můj styl hraní. Také to, že mohu kliknout na budovu a ta se deaktivuje (což se často stává omylem při resetování krize) nebo že nemohu přesněji nastavit, kdy by se hra měla pozastavit (např. při nástupu hladomoru).
Pro: rychle, rozkosne, zajimava kombinace zanru
Proti: needitovatelnost pauzy, pokazde dost podobne