Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Magna Carta: The Phantom of Avalanche Magna Carta: The Phantom of Avalanche Magna Carta: The Phantom of Avalanche Magna Carta: The Phantom of Avalanche
Softmax
Softmax
Softmax
Softmax
PC
2001
PC
2001
PC
2001
PC
2001
Magna Carta: The Phantom of Avalanche Magna Carta: The Phantom of Avalanche Magna Carta: The Phantom of Avalanche Magna Carta: The Phantom of Avalanche
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

Magna Carta je prvním dílem převážně konzolové série původem z Jižní Koree. Hra bohužel vyšla pouze v rodné zemi a nikdy nevznikla anglická a ani jiná mutace (oficiální i neoficiální).

Hlavní hrdina Calintz Jerevinan, bývalý člen hradní stráže, je ve zdejším světě znám hlavně jako "The Phantom of Avalanche". Při svém bloudění po světě, který znenadání, krátce po korunování nového císaře, začnou zaplavovat nepřátelská monstra. Mezi obyvateli se šeptá, že je sem přivedla jedna z mocných frakcí s cílem sesadit nového císaře. Calintz tedy pomalu začne rozplétat zamotaný příběh v tomto epickém asijském RPG.

Základní systém hry vychází z žánru klasických japonských RPG (JRPG) a hráč tedy putuje po světě, plní questy a účastní se nespočtu rozhovorů. Při konfrontaci s nepřítelem se hra přepne do tahového bojového módu, ve kterém může proti nepříteli nastoupit skupina až třech postav. Podobně jako v jiných JRPG se vše odvíjí od akčních bodů, které postavy využívají k provádění různých akcí. Magna Carta navíc umožňuje také volný pohyb hráčem zvolené postavy po aréně, ale při samotném pohybu se postavě nedobíjí akční body.

Postavy při bojích získávají zkušenostní Carta body, které lze rozdělovat jednotlivým postavám a vylepšovat tak jejich schopnosti. Účinnost těchto vylepšení závisí na mnoha faktorech (zejména na nadání dané postavy či na její výbavě). Tento systém se velmi podobá systému "Junction" z Final Fantasy VIII.
Magna Carta je prvním dílem převážně konzolové série původem z Jižní Koree. Hra bohužel vyšla pouze v rodné zemi a nikdy nevznikla anglická a ani jiná mutace (oficiální i neoficiální).

Hlavní hrdina Calintz Jerevinan, bývalý člen hradní stráže, je ve zdejším světě, který znenadání, krátce po korunování nového císaře, začnou zaplavovat nepřátelská monstra, znám hlavně jako "The Phantom of Avalanche". Mezi obyvateli se šeptá, že je sem přivedla jedna z mocných frakcí s cílem sesadit nového císaře. Calintz tedy pomalu začne rozplétat zamotaný příběh v tomto epickém asijském RPG.

Základní systém hry vychází z žánru klasických japonských RPG (JRPG) a hráč tedy putuje po světě, plní questy a účastní se nespočtu rozhovorů. Při konfrontaci s nepřítelem se hra přepne do tahového bojového módu, ve kterém může proti nepříteli nastoupit skupina až tří postav. Podobně jako v jiných JRPG se vše odvíjí od akčních bodů, které postavy využívají k provádění různých akcí. Magna Carta navíc umožňuje volný pohyb hráčem zvolené postavy po aréně, ale při samotném pohybu se postavě nedobíjí akční body.

Postavy při bojích získávají zkušenostní Carta body, které lze rozdělovat jednotlivým postavám a vylepšovat tak jejich schopnosti. Účinnost těchto vylepšení závisí na mnoha faktorech (zejména na nadání dané postavy či na její výbavě). Tento systém se velmi podobá systému "Junction" z Final Fantasy VIII.
Magna Carta je prvním dílem převážně konzolové série původem z Jižní Koree. Hra bohužel vyšla pouze v rodné zemi a nikdy nevznikla anglická a ani jiná mutace (oficiální i neoficiální).

Hlavní hrdina Calintz Jerevinan, bývalý člen hradní stráže, je ve zdejším světě, který znenadání, krátce po korunování nového císaře, začnou zaplavovat nepřátelská monstra, znám hlavně jako "The Phantom of Avalanche". Mezi obyvateli se šeptá, že je sem přivedla jedna z mocných frakcí s cílem sesadit nového císaře. Calintz tedy pomalu začne rozplétat zamotaný příběh v tomto epickém asijském RPG.

Základní systém hry vychází z žánru klasických japonských RPG (JRPG) a hráč tedy putuje po světě, plní questy a účastní se nespočtu rozhovorů. Při konfrontaci s nepřítelem se hra přepne do tahového bojového módu, ve kterém může proti nepříteli nastoupit skupina až tří postav. Podobně jako v jiných JRPG se vše odvíjí od akčních bodů, které postavy využívají k provádění různých akcí. Magna Carta navíc umožňuje volný pohyb hráčem zvolené postavy po aréně, ale při samotném pohybu se postavě nedobíjí akční body.

Postavy při bojích získávají zkušenostní Carta body, které lze rozdělovat jednotlivým postavám a vylepšovat tak jejich schopnosti. Účinnost těchto vylepšení závisí na mnoha faktorech (zejména na nadání dané postavy či na její výbavě). Tento systém se velmi podobá systému "Junction" z Final Fantasy VIII.
Magna Carta je prvním dílem převážně konzolové série původem z Jižní Koreje. Hra bohužel vyšla pouze v rodné zemi a nikdy nevznikla anglická a ani jiná mutace (oficiální i neoficiální).

Hlavní hrdina Calintz Jerevinan, bývalý člen hradní stráže, je ve zdejším světě, který znenadání, krátce po korunování nového císaře, začnou zaplavovat nepřátelská monstra, znám hlavně jako "The Phantom of Avalanche". Mezi obyvateli se šeptá, že je sem přivedla jedna z mocných frakcí s cílem sesadit nového císaře. Calintz tedy pomalu začne rozplétat zamotaný příběh v tomto epickém asijském RPG.

Základní systém hry vychází z žánru klasických japonských RPG (JRPG) a hráč tedy putuje po světě, plní questy a účastní se nespočtu rozhovorů. Při konfrontaci s nepřítelem se hra přepne do tahového bojového módu, ve kterém může proti nepříteli nastoupit skupina až tří postav. Podobně jako v jiných JRPG se vše odvíjí od akčních bodů, které postavy využívají k provádění různých akcí. Magna Carta navíc umožňuje volný pohyb hráčem zvolené postavy po aréně, ale při samotném pohybu se postavě nedobíjí akční body.

Postavy při bojích získávají zkušenostní Carta body, které lze rozdělovat jednotlivým postavám a vylepšovat tak jejich schopnosti. Účinnost těchto vylepšení závisí na mnoha faktorech (zejména na nadání dané postavy či na její výbavě). Tento systém se velmi podobá systému "Junction" z Final Fantasy VIII.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)