Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
MAG!!! MAG!!! MAG!!! MAG!!!
Independent Arts Software
Independent Arts Software
Independent Arts Software
Independent Arts Software
PC
1996
PC
1996
PC
1996
PCAmiga
1996
MAG!!! MAG!!! MAG!!! MAG!!!
Žánr
strategie > budovatelská strategie *
strategie > budovatelská strategie *
strategie > budovatelská strategie *
strategie > budovatelská strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano

Většina z hráčů také alespoň občas nebo pravidelně prolistuje některý z magazínů, který si bere na mušku počítačové hry a začte se do recenzí a novinek z herního světa. Někteří se také jistě zasnili, jaké by to bylo, být redaktorem takového magazínu. Právě takovou možnost si můžete vyzkoušet v MAG!!!, kde naskočíte rovnou do pozice šéfredaktora jednoho německého vydavatelství.

Kampaň, která začíná v roce 1986, tedy v herním pravěku, vás provede zlatým věkem počítačových her až do roku 1995. V tomto období budete váš magazín plnit odbornými články ke hrám, konkrétně vycházejícím na platformách Amiga, Atari, C64, PC a Schneider CPC. Jako v každém odborném časopise nesmí na vašich stránkách chybět recenze a články na téma arkádových her, hardware, tipy a triky a mnoho dalších. K ruce vám bude tým redaktorů a pisatelů, které si sami vyberete. Budete se kontaktovat s vývojáři i s velkými vydavateli. Vaše vydavatelství může plnit novinové stánky až třemi různými periodiky a to s jediným cílem, kterým je ovládnutí trhu v daném segmentu.
Většina z hráčů také alespoň občas nebo pravidelně prolistuje některý z magazínů, který si bere na mušku počítačové hry a začte se do recenzí a novinek z herního světa. Někteří se také jistě zasnili, jaké by to bylo, být redaktorem takového magazínu. Právě takovou možnost si můžete vyzkoušet v MAG!!!, kde naskočíte rovnou do pozice šéfredaktora jednoho německého vydavatelství.

Kampaň, která začíná v roce 1986, tedy v herním pravěku, vás provede zlatým věkem počítačových her až do roku 1995. V tomto období budete váš magazín plnit odbornými články ke hrám, konkrétně vycházejícím na platformách Amiga, Atari, C64, PC a Schneider CPC. Jako v každém odborném časopise nesmí na vašich stránkách chybět recenze a články na téma arkádových her, hardware, tipy a triky a mnoho dalších. K ruce vám bude tým redaktorů a pisatelů, které si sami vyberete. Budete se kontaktovat s vývojáři i s velkými vydavateli. Vaše vydavatelství může plnit novinové stánky až třemi různými periodiky a to s jediným cílem, kterým je ovládnutí trhu v daném segmentu.
Většina z hráčů také alespoň občas nebo pravidelně prolistuje některý z magazínů, který si bere na mušku počítačové hry a začte se do recenzí a novinek z herního světa. Někteří se také jistě zasnili, jaké by to bylo být redaktorem takového magazínu. Právě takovou možnost si můžete vyzkoušet v MAG!!!, kde naskočíte rovnou do pozice šéfredaktora jednoho německého vydavatelství.

Kampaň, která začíná v roce 1986, tedy v herním pravěku, vás provede zlatým věkem počítačových her až do roku 1995. V tomto období budete váš magazín plnit odbornými články ke hrám, konkrétně vycházejícím na platformách Amiga, Atari, C64, PC a Schneider CPC. Jako v každém odborném časopise nesmí na vašich stránkách chybět recenze a články na téma arkádových her, hardware, tipy a triky a mnoho dalších. K ruce vám bude tým redaktorů a pisatelů, které si sami vyberete. Budete se kontaktovat s vývojáři i s velkými vydavateli. Vaše vydavatelství může plnit novinové stánky až třemi různými periodiky a to s jediným cílem, kterým je ovládnutí trhu v daném segmentu.
Většina z hráčů také alespoň občas nebo pravidelně prolistuje některý z magazínů, který si bere na mušku počítačové hry a začte se do recenzí a novinek z herního světa. Někteří se také jistě zasnili, jaké by to bylo být redaktorem takového magazínu. Právě takovou možnost si můžete vyzkoušet v MAG!!!, kde naskočíte rovnou do pozice šéfredaktora jednoho německého vydavatelství.

Kampaň, která začíná v roce 1986, tedy v herním pravěku, vás provede zlatým věkem počítačových her až do roku 1995. V tomto období budete váš magazín plnit odbornými články ke hrám, konkrétně vycházejícím na platformách Amiga, Atari, C64, PC a Schneider CPC. Jako v každém odborném časopise nesmí na vašich stránkách chybět recenze a články na téma arkádových her, hardware, tipy a triky a mnoho dalších. K ruce vám bude tým redaktorů a pisatelů, které si sami vyberete. Budete se kontaktovat s vývojáři i s velkými vydavateli. Vaše vydavatelství může plnit novinové stánky až třemi různými periodiky a to s jediným cílem, kterým je ovládnutí trhu v daném segmentu.