Lock On: Modern Air Combat je nástupcem hardcore leteckých simulátorů Flanker od týmu Eagle Dynamics. Herní nabídka obsahuje hlavní kampaň, jednotlivé mise, rychlou akci, tutorial a editor misí. Náplň misí spočívá v leteckých soubojích nebo útocích na různé pozemní cíle. K dispozici je několik úrovní obtížnosti. Nejlehčí obtížnost je ideální volbou pro méně zkušené hráče, kdežto na nejtěžší obtížnost mohou mít i zkušenější hráči problém vůbec vzlétnout, poněvadž tato obtížnost zahrnuje naprosto realistický letový model, strukturální poškození letounu, práci s detailním radarovým systémem a ovládání množství elektrických a elektronických přístrojů (tzv. avionika).
Jelikož se příběh odehrává v černomořské oblasti, lze ovládat převážně sovětské stroje, např. 3 druhy Mig-29, Su-33, Su-27, Su-25 (známý pod přezdívkou Hrábě a později jako Žabák) a jsou přítomni i dva američtí zástupci A-10 přezdívaný Warthog (prase bradavičnaté), známý díky svému ničivému 30mm rotačnímu kanónu GAU-8, a F-15C Eagle. V pozemních jednotkách nechybí např. plně integrovaný samohybný protiletadlový systém ZSU 23-4, známý jako Shilka.
Modely letadel, pozemních jednotek a objektů jsou velmi detailní, stejně jako členitá a rozmanitá krajina. Precizní technická stránka hry je vykoupena krvavými HW nároky (v listopadu 2003 naprosto nevídaná doporučená konfigurace CPU 2,4 GHz, 512 MB RAM, 128MB graf. karta).
Jelikož se příběh odehrává v černomořské oblasti, lze ovládat převážně sovětské stroje, např. 3 druhy Mig-29, Su-33, Su-27, Su-25 (známý pod přezdívkou Hrábě a později jako Žabák) a jsou přítomni i dva američtí zástupci A-10 přezdívaný Warthog (prase bradavičnaté), známý díky svému ničivému 30mm rotačnímu kanónu GAU-8, a F-15C Eagle. V pozemních jednotkách nechybí např. plně integrovaný samohybný protiletadlový systém ZSU 23-4, známý jako Shilka.
Modely letadel, pozemních jednotek a objektů jsou velmi detailní, stejně jako členitá a rozmanitá krajina. Precizní technická stránka hry je vykoupena krvavými HW nároky (v listopadu 2003 naprosto nevídaná doporučená konfigurace CPU 2,4 GHz, 512 MB RAM, 128MB graf. karta).
Lock On: Modern Air Combat je nástupcem hardcore leteckých simulátorů Flanker od týmu Eagle Dynamics. Herní nabídka obsahuje hlavní kampaň, jednotlivé mise, rychlou akci, tutorial a editor misí. Náplň misí spočívá v leteckých soubojích nebo útocích na různé pozemní cíle. K dispozici je několik úrovní obtížnosti. Nejlehčí obtížnost je ideální volbou pro méně zkušené hráče, kdežto na nejtěžší obtížnost mohou mít i zkušenější hráči problém vůbec vzlétnout, poněvadž tato obtížnost zahrnuje naprosto realistický letový model, strukturální poškození letounu, práci s detailním radarovým systémem a ovládání množství elektrických a elektronických přístrojů (tzv. avionika).
Jelikož se příběh odehrává v černomořské oblasti, lze ovládat převážně sovětské stroje, např. 3 druhy Mig-29, Su-33, Su-27, Su-25 (známý pod přezdívkou Hrábě a později jako Žabák) a jsou přítomni i dva američtí zástupci A-10 přezdívaný Warthog (prase bradavičnaté), známý díky svému ničivému 30mm rotačnímu kanónu GAU-8, a F-15C Eagle. V pozemních jednotkách nechybí např. plně integrovaný samohybný protiletadlový systém ZSU 23-4, známý jako Shilka.
Modely letadel, pozemních jednotek a objektů jsou velmi detailní, stejně jako členitá a rozmanitá krajina. Precizní technická stránka hry je vykoupena krvavými HW nároky (v listopadu 2003 naprosto nevídaná doporučená konfigurace CPU 2,4 GHz, 512 MB RAM, 128MB graf. karta).
Jelikož se příběh odehrává v černomořské oblasti, lze ovládat převážně sovětské stroje, např. 3 druhy Mig-29, Su-33, Su-27, Su-25 (známý pod přezdívkou Hrábě a později jako Žabák) a jsou přítomni i dva američtí zástupci A-10 přezdívaný Warthog (prase bradavičnaté), známý díky svému ničivému 30mm rotačnímu kanónu GAU-8, a F-15C Eagle. V pozemních jednotkách nechybí např. plně integrovaný samohybný protiletadlový systém ZSU 23-4, známý jako Shilka.
Modely letadel, pozemních jednotek a objektů jsou velmi detailní, stejně jako členitá a rozmanitá krajina. Precizní technická stránka hry je vykoupena krvavými HW nároky (v listopadu 2003 naprosto nevídaná doporučená konfigurace CPU 2,4 GHz, 512 MB RAM, 128MB graf. karta).
Lock On: Modern Air Combat je nástupcem hardcore leteckých simulátorů Flanker od týmu Eagle Dynamics. Herní nabídka obsahuje hlavní kampaň, jednotlivé mise, rychlou akci, tutorial a editor misí. Náplň misí spočívá v leteckých soubojích nebo útocích na různé pozemní cíle. K dispozici je několik úrovní obtížnosti. Nejlehčí obtížnost je ideální volbou pro méně zkušené hráče, kdežto na nejtěžší obtížnost mohou mít i zkušenější hráči problém vůbec vzlétnout, poněvadž tato obtížnost zahrnuje naprosto realistický letový model, strukturální poškození letounu, práci s detailním radarovým systémem a ovládání množství elektrických a elektronických přístrojů (tzv. avionika).
Jelikož se příběh odehrává v černomořské oblasti, lze ovládat převážně sovětské stroje, např. 3 druhy Mig-29, Su-33, Su-27, Su-25 (známý pod přezdívkou Hrábě a později jako Žabák) a jsou přítomni i dva američtí zástupci, A-10 přezdívaný Warthog (prase bradavičnaté), známý díky svému ničivému 30mm rotačnímu kanónu GAU-8, a F-15C Eagle. V pozemních jednotkách nechybí např. plně integrovaný samohybný protiletadlový systém ZSU 23-4, známý jako Shilka.
Modely letadel, pozemních jednotek a objektů jsou velmi detailní, stejně jako členitá a rozmanitá krajina. Precizní technická stránka hry je vykoupena krvavými HW nároky (v listopadu 2003 naprosto nevídaná doporučená konfigurace CPU 2,4 GHz, 512 MB RAM, 128MB graf. karta).
Jelikož se příběh odehrává v černomořské oblasti, lze ovládat převážně sovětské stroje, např. 3 druhy Mig-29, Su-33, Su-27, Su-25 (známý pod přezdívkou Hrábě a později jako Žabák) a jsou přítomni i dva američtí zástupci, A-10 přezdívaný Warthog (prase bradavičnaté), známý díky svému ničivému 30mm rotačnímu kanónu GAU-8, a F-15C Eagle. V pozemních jednotkách nechybí např. plně integrovaný samohybný protiletadlový systém ZSU 23-4, známý jako Shilka.
Modely letadel, pozemních jednotek a objektů jsou velmi detailní, stejně jako členitá a rozmanitá krajina. Precizní technická stránka hry je vykoupena krvavými HW nároky (v listopadu 2003 naprosto nevídaná doporučená konfigurace CPU 2,4 GHz, 512 MB RAM, 128MB graf. karta).