Live A Live je pouze v Japonsku vydané jRPG na konzoli SNES. Titul od vývojářů ze Square (série Final Fantasy) je unikátní tím, že nabídl až sedm rozdílných příběhů (každý se odehrává v jiné době, jde například o western, sci-fi nebo současnost) a osmý, závěrečný, který spojuje sedm předcházejících. Jde o velmi ambiciozní titul, který přišel vydavatelům příliš složitý na to, aby se vyplatilo dílo designéra Takashi Tokity překládat a vydat v USA a Evropě.
Každá s kapitol obsahuje trochu odlišnou hratelnost (například stealth pasáže v příběhu ninjy), ale tradiční SNESový jRPG základ a tahové souboje zůstávají napříč celou hrou.
Každá s kapitol obsahuje trochu odlišnou hratelnost (například stealth pasáže v příběhu ninjy), ale tradiční SNESový jRPG základ a tahové souboje zůstávají napříč celou hrou.
Live A Live je pouze v Japonsku vydané jRPG na konzoli SNES. Titul od vývojářů ze Square (série Final Fantasy) je unikátní tím, že nabídl až sedm rozdílných příběhů (každý se odehrává v jiné době, jde například o western, sci-fi nebo současnost) a osmý, závěrečný, který spojuje sedm předcházejících. Jde o velmi ambiciozní titul, který přišel vydavatelům příliš složitý na to, aby se vyplatilo dílo designéra Takashi Tokity překládat a vydat v USA a Evropě.
Každá z kapitol obsahuje trochu odlišnou hratelnost (například stealth pasáže v příběhu ninjy), ale tradiční SNESový jRPG základ a tahové souboje zůstávají napříč celou hrou.
Každá z kapitol obsahuje trochu odlišnou hratelnost (například stealth pasáže v příběhu ninjy), ale tradiční SNESový jRPG základ a tahové souboje zůstávají napříč celou hrou.