Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Laser Squad Laser Squad Laser Squad Laser Squad Laser Squad
Target Games
Target Games
Mythos Games
Mythos Games
Mythos Games
PC
1992
PC
1992
PC
1992
SpectrumC64
1988
AtSTAmigaAmstCPC
1989
PC
1992
SpectrumC64MSX
1988
AtSTAmigaAmstCPC
1989
PC
1992
Laser Squad Laser Squad Laser Squad Laser Squad Laser Squad
Žánr
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne

Laser Squad je klasická turn-based strategie, kterou se inspirovala série X-COM od stejných autorů (vycházela pod hlavičkou Mythos Games). Avšak ani Laser Squad nevznikl jen tak z ničeho. Autoři vzali nápady z vlastní série Rebelstar a použili je jako základ právě pro Laser Squad. Ten vyšel poprvé v roce 1988 pro ZX Spectrum a Commodore 64, o rok později i na Amigu, Atari ST a Amstrad CPC. Až Čtyři roky poté vyšla graficky bohatší, přepracovaná verze pro MS-DOS.

Princip hry spočívá v plnění tématických scénářů, v nichž musí hráč se svou skupinou předčit v zadání jednotku oponenta. Boje probíhají na tahy, při kterých hráč využívá dostupných akčních bodů (action points) k činnosti svých vojáků. Činnost zahrnuje vedle pohybu také útok, či sběr předmětů. Horší taktika znamená méně akčních bodů a z toho plyne nižší operativnost hráčovy jednotky. Výsledky tahových soubojů ovlivňuje i psychický stav vojáků, kteří mohou v mezních situacích zpanikařit. Mezi 7 druhů scénářů patří vyčišťovací mise, záchranné mise, přepady, nebo třeba obrana před mechy.
Laser Squad je klasická turn-based strategie, kterou se inspirovala série X-COM od stejných autorů (vycházela pod hlavičkou Mythos Games). Avšak ani Laser Squad nevznikl jen tak z ničeho. Autoři vzali nápady z vlastní série Rebelstar a použili je jako základ právě pro Laser Squad. Ten vyšel poprvé v roce 1988 pro ZX Spectrum a Commodore 64, o rok později i na Amigu, Atari ST a Amstrad CPC. Až čtyři roky poté vyšla graficky bohatší, přepracovaná verze pro MS-DOS.

Princip hry spočívá v plnění tématických scénářů, v nichž musí hráč se svou skupinou předčit v zadání jednotku oponenta. Boje probíhají na tahy, při kterých hráč využívá dostupných akčních bodů (action points) k činnosti svých vojáků. Činnost zahrnuje vedle pohybu také útok, či sběr předmětů. Horší taktika znamená méně akčních bodů a z toho plyne nižší operativnost hráčovy jednotky. Výsledky tahových soubojů ovlivňuje i psychický stav vojáků, kteří mohou v mezních situacích zpanikařit. Mezi 7 druhů scénářů patří vyčišťovací mise, záchranné mise, přepady, nebo třeba obrana před mechy.
Laser Squad je klasická turn-based strategie, kterou se inspirovala série X-COM od stejných autorů (vycházela pod hlavičkou Mythos Games). Avšak ani Laser Squad nevznikl jen tak z ničeho. Autoři vzali nápady z vlastní série Rebelstar a použili je jako základ právě pro Laser Squad. Ten vyšel poprvé v roce 1988 pro ZX Spectrum a Commodore 64, o rok později i na Amigu, Atari ST a Amstrad CPC. Až čtyři roky poté vyšla graficky bohatší, přepracovaná verze pro MS-DOS.

Princip hry spočívá v plnění tématických scénářů, v nichž musí hráč se svou skupinou předčit v zadání jednotku oponenta. Boje probíhají na tahy, při kterých hráč využívá dostupných akčních bodů (action points) k činnosti svých vojáků. Činnost zahrnuje vedle pohybu také útok, či sběr předmětů. Horší taktika znamená méně akčních bodů a z toho plyne nižší operativnost hráčovy jednotky. Výsledky tahových soubojů ovlivňuje i psychický stav vojáků, kteří mohou v mezních situacích zpanikařit. Mezi 7 druhů scénářů patří vyčišťovací mise, záchranné mise, přepady, nebo třeba obrana před mechy.
Laser Squad je klasická turn-based strategie, kterou se inspirovala série X-COM od stejných autorů (vycházela pod hlavičkou Mythos Games). Avšak ani Laser Squad nevznikl jen tak z ničeho. Autoři vzali nápady z vlastní série Rebelstar a použili je jako základ právě pro Laser Squad. Ten vyšel poprvé v roce 1988 pro ZX Spectrum a Commodore 64, o rok později i na Amigu, Atari ST a Amstrad CPC. Až čtyři roky poté vyšla graficky bohatší, přepracovaná verze pro MS-DOS.

Princip hry spočívá v plnění tématických scénářů, v nichž musí hráč se svou skupinou předčit v zadání jednotku oponenta. Boje probíhají na tahy, při kterých hráč využívá dostupných akčních bodů (action points) k činnosti svých vojáků. Činnost zahrnuje vedle pohybu také útok, či sběr předmětů. Horší taktika znamená méně akčních bodů a z toho plyne nižší operativnost hráčovy jednotky. Výsledky tahových soubojů ovlivňuje i psychický stav vojáků, kteří mohou v mezních situacích zpanikařit. Mezi 7 druhů scénářů patří vyčišťovací mise, záchranné mise, přepady, nebo třeba obrana před mechy.
Laser Squad je klasická turn-based strategie, kterou se inspirovala série X-COM od stejných autorů (vycházela pod hlavičkou Mythos Games). Avšak ani Laser Squad nevznikl jen tak z ničeho. Autoři vzali nápady z vlastní série Rebelstar a použili je jako základ právě pro Laser Squad. Ten vyšel poprvé v roce 1988 pro ZX Spectrum a Commodore 64, o rok později i na Amigu, Atari ST a Amstrad CPC. Až čtyři roky poté vyšla graficky bohatší, přepracovaná verze pro MS-DOS.

Princip hry spočívá v plnění tématických scénářů, v nichž musí hráč se svou skupinou předčit v zadání jednotku oponenta. Boje probíhají na tahy, při kterých hráč využívá dostupných akčních bodů (action points) k činnosti svých vojáků. Činnost zahrnuje vedle pohybu také útok, či sběr předmětů. Horší taktika znamená méně akčních bodů a z toho plyne nižší operativnost hráčovy jednotky. Výsledky tahových soubojů ovlivňuje i psychický stav vojáků, kteří mohou v mezních situacích zpanikařit. Mezi 7 druhů scénářů patří vyčišťovací mise, záchranné mise, přepady, nebo třeba obrana před mechy.