Zlý doktor Odius vyrábí ve svém sídle roztodivná stvoření. I vy jste jedním takovým výtvorem, ovšem doktorovi se moc nezamlouváte, a tak se rozhodne vás po krátkém testu zase zničit. Je na čase vzít osud do svých rukou a nepřátelské sídlo svého stvořitele opustit.
Lair of the Evildoer je akční RPG střílečka z top down pohledu. Na hráče čeká 20 procedurálně generovaných levelů (pater), ve kterých potká přes 30 druhů podivných nepřátel. K dispozici lze postupně získat 25 zbraní s rozdílnými charakteristikami. Hráč může mít ve výbavě dvě střelné zbraně (primární a sekundární) a zbraň na boj zblízka. Za zabití nepřátel získáváte zkušenosti, a po dosažení určitého počtu dochází ke standardnímu zvýšení levelu a vylepšení statistik postavy. Úkolem hráče je projít všechny patra, a opustit budovu.
Hra vyšla původně v červnu 2011 na konzoli X360 a v březnu 2012 pak i na PC.
Lair of the Evildoer je akční RPG střílečka z top down pohledu. Na hráče čeká 20 procedurálně generovaných levelů (pater), ve kterých potká přes 30 druhů podivných nepřátel. K dispozici lze postupně získat 25 zbraní s rozdílnými charakteristikami. Hráč může mít ve výbavě dvě střelné zbraně (primární a sekundární) a zbraň na boj zblízka. Za zabití nepřátel získáváte zkušenosti, a po dosažení určitého počtu dochází ke standardnímu zvýšení levelu a vylepšení statistik postavy. Úkolem hráče je projít všechny patra, a opustit budovu.
Hra vyšla původně v červnu 2011 na konzoli X360 a v březnu 2012 pak i na PC.
Zlý doktor Odius vyrábí ve svém sídle roztodivná stvoření. I vy jste jedním takovým výtvorem, ovšem doktorovi se moc nezamlouváte, a tak se rozhodne vás po krátkém testu zase zničit. Je na čase vzít osud do svých rukou a nepřátelské sídlo svého stvořitele opustit.
Lair of the Evildoer je akční RPG střílečka z top down pohledu. Na hráče čeká 20 procedurálně generovaných levelů (pater), ve kterých potká přes 30 druhů podivných nepřátel. K dispozici lze postupně získat 25 zbraní s rozdílnými charakteristikami. Hráč může mít ve výbavě dvě střelné zbraně (primární a sekundární) a zbraň na boj zblízka. Za zabití nepřátel získáváte zkušenosti, a po dosažení určitého počtu dochází ke standardnímu zvýšení levelu a vylepšení statistik postavy. Úkolem hráče je projít všechny patra, a opustit budovu.
Lair of the Evildoer je akční RPG střílečka z top down pohledu. Na hráče čeká 20 procedurálně generovaných levelů (pater), ve kterých potká přes 30 druhů podivných nepřátel. K dispozici lze postupně získat 25 zbraní s rozdílnými charakteristikami. Hráč může mít ve výbavě dvě střelné zbraně (primární a sekundární) a zbraň na boj zblízka. Za zabití nepřátel získáváte zkušenosti, a po dosažení určitého počtu dochází ke standardnímu zvýšení levelu a vylepšení statistik postavy. Úkolem hráče je projít všechny patra, a opustit budovu.
Zlý doktor Odius vyrábí ve svém sídle roztodivná stvoření. I vy jste jedním takovým výtvorem, ovšem doktorovi se moc nezamlouváte, a tak se rozhodne vás po krátkém testu zase zničit. Je na čase vzít osud do svých rukou a nepřátelské sídlo svého stvořitele opustit.
Lair of the Evildoer je akční RPG střílečka z top down pohledu. Na hráče čeká 20 procedurálně generovaných levelů (pater), ve kterých potká přes 30 druhů podivných nepřátel. K dispozici lze postupně získat 25 zbraní s rozdílnými charakteristikami. Hráč může mít ve výbavě dvě střelné zbraně (primární a sekundární) a zbraň na boj zblízka. Za zabití nepřátel získáváte zkušenosti, a po dosažení určitého počtu dochází ke standardnímu zvýšení levelu a vylepšení statistik postavy. Úkolem hráče je projít všechny patra, a opustit budovu.
Lair of the Evildoer je akční RPG střílečka z top down pohledu. Na hráče čeká 20 procedurálně generovaných levelů (pater), ve kterých potká přes 30 druhů podivných nepřátel. K dispozici lze postupně získat 25 zbraní s rozdílnými charakteristikami. Hráč může mít ve výbavě dvě střelné zbraně (primární a sekundární) a zbraň na boj zblízka. Za zabití nepřátel získáváte zkušenosti, a po dosažení určitého počtu dochází ke standardnímu zvýšení levelu a vylepšení statistik postavy. Úkolem hráče je projít všechny patra, a opustit budovu.