Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@pipboy (23.03.2023 11:32): Třetí část má jeden ručně dělaný dungeon a pak jeden mega obrovský generovaný. Vlastně to je post game a příběh tam prakticky žádný není, ten končí vlastně plus minus na konci druhé části.
Ten 3651 pater velký závěrečný dungeon ačkoliv se generuje má celkem dost novych mechanik které jinde nebyli ale samozřejmě to je repetetivni. Quarter Vita je oproti tomu čajíček.
Ja ho prochazim poctivě s tím ze si to zapnu už jen občas a projdu třeba 100 pater, je to fakt spis post game část a příběh považuji za zakončený i kdyz vím ze tam v závěru ještě něco bude pribehove dovysvetleno. Zatím jsem prošel cca 600 pater a za celou dobu tam nebyla jediná cutscéna. Jinak s tou kvantitou souhlas ale na druhou stranu Dusk měl zhruba stejny počet ručně delanych dungeonu jako má Galleria a ty generované jsou proste už navíc. Navíc mně to generování zas až tak nevadí a uvítám dungeon co má megalomanské choutky.
Mám kolem 180 hodin. Upřímně bych se k předchozímu dílu už asi vracet nechtěl. Ten měl snad jen rozmanitější dungeony a příběh byl za mně tak nastejno, zbytek všeho má lepší Galleria.

PS: přes Witch petition máš pak možnost ten 3651 pater velký dungeon celý přeskočit a jít rovnou na závěr :)
Po 100+ hodinách quartier vita cca 30. patro ... v podstatě mě mrzí, že jsem na tohle vyplácal kus dovolený... No pořád to plánuju dotáhnout, ale tohle snad prostě nemůže mít adekvátní payoff. Kvalitu nahradila kvantita - balancování je proti jedničce docela v prdeli, místo toho jsou tu kvanta random generated dungeonů o hovně a to jsem pořád jen ve druhý části hry. A cutscény v quartier vita taky rozhodně nejsou adekvátní odměnou za to sraní se k nim dostat...
Uf.
No, necelých 50h, zpátky v Almoonu. Astella nic moc, design "tady jsou nějaký random levely mezi cutscénama" neoceňuju (a nějak jsem čekal, že třeba v polovině aspoň stěny změněj barvu třeba) a terazky mám před sebou clusterfuck lv75+ a lv50+ postav, který musím nějak zkonsolidovat a děsí mě představa jak to po soul transferech všechno grinduju :D

Uteklo mi něco, nebo proč mě teď pole s šipkama většinou nikam nešipkujou? Ale někdy jo? wtf?
Takže k tomu progresu v Grand Cathedral :)
Už sem tam, krucinál.

Jelikož to chci jít poctivě patro po patru nastal problém s tím ze pevný záchytný bod je vždy po 365 patrech, což je strašně moc. Naštěstí hra generuje i dočasný záchytný body které sice nikdy nevím kde budou ale třeba po 30-50 patrech by být nějaký měl. Což by šlo.

Zatim jsem zkusmo prošel asi 12 pater a ty nové mechaniky co tam jsou dávají tušit ze to nebude jen tak. Snižování statistik over Time, shift části patra za pochodu kdy třeba kus zmizí klidně pod nohama, prakticky nesmrtelná pronasledujici příšera a další věci.

Takze zatím progres nula, 3651 pater přede mnou :)
Finální boss druhé části hry je skutečně něco.
Vlastne existuje jen jeden způsob jak ho bez problému porazit ale ten je schovaný za nepovinnou části hry týkající se fetch questu a jejich odměn. Mám za to ze pro někoho kdo to neví bude ten boss konečná.

Ja to zkoušel asi 8 hodin na slepo jelikož jsem odmítal uvěřit ze by to neslo jinak. A nešlo. Teoreticky by to asi i šlo ale musel bych o tom vědět dopředu a postavy na to připravit, takhle bez vědomosti oč půjde by to znamenalo všechno překopat a to je asi lepší se uchýlit k tomu zarucenemu postupu který vyžadoval asi jen tři hodiny sbírání kravin po dungeonech.

Kazdopadne jsem po 140 hodinách dorazil do poslední části hry kde se bude takzvane lámat chleba.

Nektere nově představené mechaniky jsou celkem hardcore a nejlepší je idiot co pronásleduje partu úplně všude. Vyráží dveře, bourá zdi a nezastaví se dokud hráče nedostane. Je extrémně OP a porážka je jistá. Něco jako nemesis v RE3 :)

Jeste budu přinášet info o progresu v Grand Cathedral až tam dorazim. Zatím jsem svěží a ready těch 3651 pater projít poctivě. Uvidim jak rychle mne to přejde, ale fakt chci !!

Video s tím bossem :)
https://m.youtube.com/watch?v=qjDrcQGSWjk
Jen bych chtěl říct ze mám už v partě asi 10 koček a mourků. Oni nějak tak leveluji pospolu a vždycky když ten level udělají tak začnou mňoukat. Už jsem z toho malém zešílel ale přišel jsem na to ze u každý postavy jde separatne vypnout co říkají a tak. Takže konečně drží hubu :)
Jsou jako support, ne ze by byli v boji tak mi nijak neprekazeji.

Ale samozřejmě jde udělat armádu 40ti kocek a vyrazit do dungeonu …je to trosku lákavá představa :)
@pipboy (01.03.2023 01:57): Ja končím druhou část a 90 hodin. Příběh je o dost lepší v druhé části a tu první část bych bral jako intro a tutorial.
Jsem zvědav co budeš říkat na dungeony v druhé části, to te asi klepne když ti ty v první přišli nic moc :)
Mne se to už teď líbí o dost víc než předchozí díl, ten záběr je mohutný a začíná mi to připadat ze Dusk byl jen takový demo. O nějakým zklamání nemůže být ani řeč.

Jediny co me irituje tak ty kočky v support partě,to mňoukání při lvl up je na palici a asi to nejde separatně vypnout :)
Ja bych to zatím viděl tak na 90, v rámci žánru.

Zatim jsem nepřepínal na hard a na normal jsou těžký jen některý random elitní nepřátele a sem tam nejakej opruz normální, třeba ty strašáci s counter atackem. Bossove mi přišli snadný. Nejhorsi zatím asi ta velká ryba pod vodou a ten masitej obr elitní, u těch jsem při prvním setkání skončil velmi rychle :)
Hard si ale nechám asi až na další průchod kdy to chci zkusit jen s pěti postavama a supportem. Mne ta nižší obtiznost u základních soubojů ani nevadí, při tom množství to aspoň odsejpá.
No. První ending je za mnou, a upřímně celá ta první část je proti jedničce dost slabej odvar, kterej jsem v zásadě brute-forcnul s minimální až žádnou potřebou nějak taktizovat. Dungeony se vizuálně lišej jen v odstínu barvy zdí, nepřátelé jsou reálně jen hrstka archetypů s docela random designama, při tom 90% chcípne dřív, než mi stačí něco udělat a zbylých 10% sem tam někoho instakillne, ale jinak krom bossů taky nejsou zrovna hrozba. A do konce tady téhle části jsem v tom nasekal 50+ hodin. So far je to tak za... dejme tomu lepších 75? Základní gameplay loop je i takhle relativně chytlavá a příběh sice zatím nic moc proti Coven of Dusk, ale pořád celkem ujde.

No. Druhou cestu jsem jen nechal prolítnout intro a mohlo by to být hodně jiné, ale zatím nevím. Každopádně "úvodní" dojem ze hry prostě za mě není dobrej. Ale tak bál jsem se, že to dopadne jako pokračování Majo to Hyakkihei a zase až tak blbý to určitě taky není...
Když jsem si procital různé recenze došlo mi ze většina recenzentů odehrála první část a tím považovali hru za celou. Lol. Ono totiž dostat se do druhé části není samo od sebe a je třeba k tomu splnit všechny fetch questy a sesbirat všech 34 curio artefaktů a díky tomu splnit jeden ukol mimo hlavní linku. Když to hráč neudělá hra po cca 40-50 hodinách skončí..má zaver a titulky a muže působit ze to je vše. Takže Jo, většina recenzentů viděla tak 30% hry a ani to neví. :)

PS4 verze má bug kdy v přechodu do druhé části spadne. Týká se to pouze PS4PRO a PS5 když na ni někdo hraje ps4 verzi. Způsobuje to 2160p rozlišení a hra spadne když má proběhnout úvodní intro druhé části. Vyřeší to přepnout konzoli do 1080p nebo 720p a pak to nespadne. Pak stačí hru po intru uložit a zase vrátit rozlišení zpět na 2160p.
@Charllize (19.02.2023 13:52): Jojo, mám tam ještě pár chystaných jrpg na seznamu, na ty snad přijde řada v dalších dnech.

Jinak DH bere jako datum vydání první v angličtině, je jedno z kterého regionu.
Jupí profil !
Dík Fríťo :) Napisu pak komentář .
Koukám ze jsi měl jrpg přidávací nedělní ráno :)

Od pátku jsem odehrál 23 hodin a hodně mne to bavi. Prošel jsem zatím jen tři dungeony jelikož to dá dost zabrat hlavně díky hledání cesty dal a velmi hazard prostředí.

Hodně se mi líbí nové Virgin vybavení které má super statistiky ale jen na jedno použití, jakmile danou část vybavení postava odloží statistiky klesnou na obyčejný základní předmět. Je to vtipný když si člověk uvědomí co za tím Virgin slovem stojí :) NIS jsou proste úchyláci v tom dobrém slova smyslu a zaplatpanbu už se ten jejich styl WTF humoru začíná projevovat i v příběhu. Ale ten rozjezd byl fakt slabota.
Bestiář, konečně tam je, v Refrainu nebyl a stvalo mne to !
Ruční i automatické poznámky do mapy, jsou taky fajn, jen ten o omezeny počet 300 znaků na celou hru je dost málo mi přijde.

Hra mi taky už odhalila novou postavu ,kočku, je to asi nejlepší support díky podpůrným skillum a nejvyšším gear a parameter correction ( což je taky novinka ).

Mam za to ze cely ten gameplay loop jim tady lip drží pokupe a není to tak rozhárané jako v Dusku.
Ma to daleko logičtější postup hlavně ve spojení příběh a gameplay. Což předchozí díl moc neměl, ten občas působil jako dvě oddělené části.

Technická: nemělo by se v profilu nějak reflektovat ze v Evropě to vyšlo 17.2? ( Ja sem kvůli tomuhle systému Evropa poslední co provozuje NIS a Idea Factory už delší dobu dost nasranej tak kdyžtak sorry :)