Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
La Quimera
Reburn
Nehotová verze
PC
07.05.2025
La Quimera
Žánr
akce > 1st person akce *

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

100 let od výstavby Brasílie nemůže být bezútěšná realita jihoamerických velkoměst vzdálenější optimistickým vizím společnosti pro všechny ze 60. let 20. století. V roce 2064 jsou národní státy minulostí a ohromným aglomeracím vládnou finanční dravci z korporací spravujících blahobytné zóny, jejichž obyvatelé mají vše ještě dříve, než na to pomyslí. Oproti tomu v permanentní válkou zmítaných barrios nemá nikdo nic, přičemž neví dne ani hodiny. Váš únik z chudoby představoval buď gang či privátní vojenská společnost. Zvolili jste druhou cestu a bojovníci z Paloma PMC působící zrovna v megapoli Nuevo Caracas jsou odteď vaší novou rodinou. Automatizovaná smrt v podání robotů hrozí všude, nicméně i v přetechnizované dystopii, kde se mnozí uchylují k šamanismu, pořád platí, že nejhorším nepřítelem je člověk člověku...

La Quimera je příběhově zaměřená střílečka z přejmenované kyjevské pobočky studia 4A Games (do února 2025 4A Games Ukraine) proslulého Metro hrami. Esteticky připomíná Crysis, Killzone i díly CoD jako Advanced (2014) či Infinite Warfare (2016) co do vize nevlídné budoucnosti a designu futuristických technologií. V lineárně vystavěných úrovních dojde na bitvy s drony na vaši straně, ale rovněž na úseky s lehkými stealth & parkour prvky. Najdou se i místa vyžadující zamyšlení kudy a jak vlastně vyrazit dál. I přes vymoženosti typu exoskeletu a AI asistence musíte v přestřelkách vyhledávat kryt, léčit se, zároveň také měnit zbraně podle kategorie protivníků, jimž právě čelíte, jinak na válčišti zítřka nepřežijete. Zmíněný robo-oblek i kvéry můžete široce modifikovat k dosažení kýžených vlastností. Kampaní se lze probojovat sólo nebo ve dvou.

La Quimera se v současnosti nachází v early access fázi a obsahové i kvalitativní updaty mají vycházet postupně na základě zpětné vazby hráčů.