Dva vývojáři z Islandu (Licorice) a Holandska (Noio) se dali dohromady a stvořili nezávislou strategickou hru, ve které se ujmeme statečného krále/královny a na náhodně vygenerované mapě se budeme snažit vybudovat fungující království. Pixel artovou grafiku doplňuje velice jednoduché ovládání, které se skládá ze 4 kláves (pohyb doleva/doprava, šipka dolů a Shift pro běh koně).
Ze začátku se s postavou ocitneme v podstatě na zelené louce a investováním zlaťáků je nutné postupně budovat různé stavby, verbovat vesničany a kupovat jim vybavení (luky, kladiva, srpy, štíty), čímž jim určíme povolání, jež následně vykonávají. Základním problémem je střídání dne a noci, kdy po setmění na království útočí hrůzné stvůry přicházející z jiné dimenze pomocí několika portálů umístěných na okrajích mapy. Cílem hry je vybudovat dostatečně silnou armádu, jež je schopná zaútočit na portály a zničit je. Je ovšem třeba myslet také na to, že stvůry si toto nenechají líbit a po každém zničení portálu podniknou drtivý protiútok...
Ze začátku se s postavou ocitneme v podstatě na zelené louce a investováním zlaťáků je nutné postupně budovat různé stavby, verbovat vesničany a kupovat jim vybavení (luky, kladiva, srpy, štíty), čímž jim určíme povolání, jež následně vykonávají. Základním problémem je střídání dne a noci, kdy po setmění na království útočí hrůzné stvůry přicházející z jiné dimenze pomocí několika portálů umístěných na okrajích mapy. Cílem hry je vybudovat dostatečně silnou armádu, jež je schopná zaútočit na portály a zničit je. Je ovšem třeba myslet také na to, že stvůry si toto nenechají líbit a po každém zničení portálu podniknou drtivý protiútok...
Dva vývojáři z Islandu (Licorice) a Holandska (Noio) se dali dohromady a stvořili nezávislou strategickou hru, ve které se ujmeme statečného krále/královny a na náhodně vygenerované mapě se budeme snažit vybudovat fungující království. Pixel artovou grafiku doplňuje velice jednoduché ovládání, které se skládá ze 4 kláves (pohyb doleva/doprava, šipka dolů a Shift pro běh koně).
Ze začátku se s postavou ocitneme v podstatě na zelené louce a investováním zlaťáků je nutné postupně budovat různé stavby, verbovat vesničany a kupovat jim vybavení (luky, kladiva, srpy, štíty), čímž jim určíme povolání, jež následně vykonávají. Základním problémem je střídání dne a noci, kdy po setmění na království útočí hrůzné stvůry přicházející z jiné dimenze pomocí několika portálů umístěných na okrajích mapy. Cílem hry je vybudovat dostatečně silnou armádu, jež je schopná zaútočit na portály a zničit je. Je ovšem třeba myslet také na to, že stvůry si toto nenechají líbit a po každém zničení portálu podniknou drtivý protiútok...
Ze začátku se s postavou ocitneme v podstatě na zelené louce a investováním zlaťáků je nutné postupně budovat různé stavby, verbovat vesničany a kupovat jim vybavení (luky, kladiva, srpy, štíty), čímž jim určíme povolání, jež následně vykonávají. Základním problémem je střídání dne a noci, kdy po setmění na království útočí hrůzné stvůry přicházející z jiné dimenze pomocí několika portálů umístěných na okrajích mapy. Cílem hry je vybudovat dostatečně silnou armádu, jež je schopná zaútočit na portály a zničit je. Je ovšem třeba myslet také na to, že stvůry si toto nenechají líbit a po každém zničení portálu podniknou drtivý protiútok...
Dva vývojáři z Islandu (Licorice) a Holandska (Noio) se dali dohromady a stvořili nezávislou strategickou hru, ve které se ujmeme statečného krále/královny a na náhodně vygenerované mapě se budeme snažit vybudovat fungující království. Pixel artovou grafiku doplňuje velice jednoduché ovládání, které se skládá ze 4 kláves (pohyb doleva/doprava, šipka dolů a Shift pro běh koně).
Ze začátku se s postavou ocitneme v podstatě na zelené louce a investováním zlaťáků je nutné postupně budovat různé stavby, verbovat vesničany a kupovat jim vybavení (luky, kladiva, srpy, štíty), čímž jim určíme povolání, jež následně vykonávají. Základním problémem je střídání dne a noci, kdy po setmění na království útočí hrůzné stvůry přicházející z jiné dimenze pomocí několika portálů umístěných na okrajích mapy. Cílem hry je vybudovat dostatečně silnou armádu, jež je schopná zaútočit na portály a zničit je. Je ovšem třeba myslet také na to, že stvůry si toto nenechají líbit a po každém zničení portálu podniknou drtivý protiútok...
V roce 2016 vyšla vylepšená a rozšířená verze Kingdom: New Lands.
Ze začátku se s postavou ocitneme v podstatě na zelené louce a investováním zlaťáků je nutné postupně budovat různé stavby, verbovat vesničany a kupovat jim vybavení (luky, kladiva, srpy, štíty), čímž jim určíme povolání, jež následně vykonávají. Základním problémem je střídání dne a noci, kdy po setmění na království útočí hrůzné stvůry přicházející z jiné dimenze pomocí několika portálů umístěných na okrajích mapy. Cílem hry je vybudovat dostatečně silnou armádu, jež je schopná zaútočit na portály a zničit je. Je ovšem třeba myslet také na to, že stvůry si toto nenechají líbit a po každém zničení portálu podniknou drtivý protiútok...
V roce 2016 vyšla vylepšená a rozšířená verze Kingdom: New Lands.
Dva vývojáři z Islandu (Licorice) a Holandska (Noio) se dali dohromady a stvořili nezávislou strategickou hru, ve které se ujmeme statečného krále/královny a na náhodně vygenerované mapě se budeme snažit vybudovat fungující království. Pixel artovou grafiku doplňuje velice jednoduché ovládání, které se skládá ze 4 kláves (pohyb doleva/doprava, šipka dolů a Shift pro běh koně).
Ze začátku se s postavou ocitneme v podstatě na zelené louce a investováním zlaťáků je nutné postupně budovat různé stavby, verbovat vesničany a kupovat jim vybavení (luky, kladiva, srpy, štíty), čímž jim určíme povolání, jež následně vykonávají. Základním problémem je střídání dne a noci, kdy po setmění na království útočí hrůzné stvůry přicházející z jiné dimenze pomocí několika portálů umístěných na okrajích mapy. Cílem hry je vybudovat dostatečně silnou armádu, jež je schopná zaútočit na portály a zničit je. Je ovšem třeba myslet také na to, že stvůry si toto nenechají líbit a po každém zničení portálu podniknou drtivý protiútok...
V roce 2016 vyšla vylepšená a rozšířená verze Kingdom: New Lands.
Ze začátku se s postavou ocitneme v podstatě na zelené louce a investováním zlaťáků je nutné postupně budovat různé stavby, verbovat vesničany a kupovat jim vybavení (luky, kladiva, srpy, štíty), čímž jim určíme povolání, jež následně vykonávají. Základním problémem je střídání dne a noci, kdy po setmění na království útočí hrůzné stvůry přicházející z jiné dimenze pomocí několika portálů umístěných na okrajích mapy. Cílem hry je vybudovat dostatečně silnou armádu, jež je schopná zaútočit na portály a zničit je. Je ovšem třeba myslet také na to, že stvůry si toto nenechají líbit a po každém zničení portálu podniknou drtivý protiútok...
V roce 2016 vyšla vylepšená a rozšířená verze Kingdom: New Lands.
Dva vývojáři z Islandu (Licorice) a Holandska (Noio) se dali dohromady a stvořili nezávislou strategickou hru, ve které se ujmeme statečného krále/královny a na náhodně vygenerované mapě se budeme snažit vybudovat fungující království. Pixel artovou grafiku doplňuje velice jednoduché ovládání, které se skládá ze 4 kláves (pohyb doleva/doprava, šipka dolů a Shift pro běh koně).
Ze začátku se s postavou ocitneme v podstatě na zelené louce a investováním zlaťáků je nutné postupně budovat různé stavby, verbovat vesničany a kupovat jim vybavení (luky, kladiva, srpy, štíty), čímž jim určíme povolání, jež následně vykonávají. Základním problémem je střídání dne a noci, kdy po setmění na království útočí hrůzné stvůry přicházející z jiné dimenze pomocí několika portálů umístěných na okrajích mapy. Cílem hry je vybudovat dostatečně silnou armádu, jež je schopná zaútočit na portály a zničit je. Je ovšem třeba myslet také na to, že stvůry si toto nenechají líbit a po každém zničení portálu podniknou drtivý protiútok...
V roce 2016 vyšla vylepšená a rozšířená verze Kingdom: New Lands.
Ze začátku se s postavou ocitneme v podstatě na zelené louce a investováním zlaťáků je nutné postupně budovat různé stavby, verbovat vesničany a kupovat jim vybavení (luky, kladiva, srpy, štíty), čímž jim určíme povolání, jež následně vykonávají. Základním problémem je střídání dne a noci, kdy po setmění na království útočí hrůzné stvůry přicházející z jiné dimenze pomocí několika portálů umístěných na okrajích mapy. Cílem hry je vybudovat dostatečně silnou armádu, jež je schopná zaútočit na portály a zničit je. Je ovšem třeba myslet také na to, že stvůry si toto nenechají líbit a po každém zničení portálu podniknou drtivý protiútok...
V roce 2016 vyšla vylepšená a rozšířená verze Kingdom: New Lands.