Kairo je adventurou z prvního pohledu, jenž sází na minimalistické zpracování a netradiční design, kdy celé prostředí je velké puzzle. Studio z Bristolu ve Velké Británii vedené Richardem Perrinem (předchozí The White Chamber) s Kairo sází především na specifickou atmosféru a úkoly, z velké části související se správným načasováním, navigací a vhodným kombinováním prvků prostředí. Ve hře absentují jakékoliv texty či dialogy, vše je jen a pouze o intuitivním porozumění okolí. Nelze tak hledat žádný příběh, či konkrétně položené úkoly.
Kairo je adventurou z prvního pohledu, jež sází na minimalistické zpracování a netradiční design, kdy celé prostředí je velké puzzle. Studio z Bristolu ve Velké Británii vedené Richardem Perrinem (předchozí The White Chamber) s Kairo sází především na specifickou atmosféru a úkoly, z velké části související se správným načasováním, navigací a vhodným kombinováním prvků prostředí. Ve hře absentují jakékoliv texty či dialogy, vše je jen a pouze o intuitivním porozumění okolí. Nelze tak hledat žádný příběh, či konkrétně položené úkoly.
Kairo je adventurou z prvního pohledu, jež sází na minimalistické zpracování a netradiční design, kdy celé prostředí je velké puzzle. Studio z Bristolu ve Velké Británii vedené Richardem Perrinem (předchozí The White Chamber) s Kairo sází především na specifickou atmosféru a úkoly, z velké části související se správným načasováním, navigací a vhodným kombinováním prvků prostředí. Ve hře absentují jakékoliv texty či dialogy, vše je jen a pouze o intuitivním porozumění okolí. Nelze tak hledat žádný příběh, či konkrétně položené úkoly.