Hra Blackstone Chronicles je adaptací stejnojmenné novely Johna Saula. Odehrává se v novoanglickém městečku poloviny 20. století, jehož dominantou je již po dlouhou dobu budova léčebny pro duševně choré. Dnes už však svému původnímu účelu neslouží, je přeměněna v muzeum. A jelikož se do něj hráč za nanejvýš podivných okolností musí vypravit, bude se moci podrobněji seznámit jak s velmi drastickými léčebnými metodami používanými v (ne tak vzdálené) minulosti, tak s osudy nešťastníků, kteří byly jejich objekty. A některé z neklidných duší, jež na tomto místě uvízly, bude možná s to i nějak pomoci.
Bývalou léčebnu prozkoumáváme „krokovacím“ způsobem z pohledu vlastních očí, přičemž přechody mezi jednotlivými obrazovkami obstarávají enginové animace. Herní náplň stojí především na interakci s prostředím pomocí sbírání, kombinování a používání předmětů, s čímž je spojena řada logických rébusů.
Bývalou léčebnu prozkoumáváme „krokovacím“ způsobem z pohledu vlastních očí, přičemž přechody mezi jednotlivými obrazovkami obstarávají enginové animace. Herní náplň stojí především na interakci s prostředím pomocí sbírání, kombinování a používání předmětů, s čímž je spojena řada logických rébusů.
Hra Blackstone Chronicles je adaptací stejnojmenné novely Johna Saula. Odehrává se v novoanglickém městečku poloviny 20. století, jehož dominantou je již po dlouhou dobu budova léčebny pro duševně choré. Dnes už však svému původnímu účelu neslouží, je přeměněna v muzeum. A jelikož se do něj hráč za nanejvýš podivných okolností musí vypravit, bude se moci podrobněji seznámit jak s velmi drastickými léčebnými metodami používanými v (ne tak vzdálené) minulosti, tak s osudy nešťastníků, kteří byli jejich objekty. A některé z neklidných duší, jež na tomto místě uvízly, bude možná s to i nějak pomoci.
Bývalou léčebnu prozkoumáváme „krokovacím“ způsobem z pohledu vlastních očí, přičemž přechody mezi jednotlivými obrazovkami obstarávají enginové animace. Herní náplň stojí především na interakci s prostředím pomocí sbírání, kombinování a používání předmětů, s čímž je spojena řada logických rébusů.
Bývalou léčebnu prozkoumáváme „krokovacím“ způsobem z pohledu vlastních očí, přičemž přechody mezi jednotlivými obrazovkami obstarávají enginové animace. Herní náplň stojí především na interakci s prostředím pomocí sbírání, kombinování a používání předmětů, s čímž je spojena řada logických rébusů.
Hra Blackstone Chronicles je adaptací stejnojmenné novely Johna Saula. Odehrává se v novoanglickém městečku poloviny 20. století, jehož dominantou je již po dlouhou dobu budova léčebny pro duševně choré. Dnes už však svému původnímu účelu neslouží, je přeměněna v muzeum. A jelikož se do něj hráč za nanejvýš podivných okolností musí vypravit, bude se moci podrobněji seznámit jak s velmi drastickými léčebnými metodami používanými v (ne tak vzdálené) minulosti, tak s osudy nešťastníků, kteří byli jejich objekty. A některé z neklidných duší, jež na tomto místě uvízly, bude možná s to i nějak pomoci.
Bývalou léčebnu prozkoumáváme „krokovacím“ způsobem z pohledu vlastních očí, přičemž přechody mezi jednotlivými obrazovkami obstarávají enginové animace. Herní náplň stojí především na interakci s prostředím pomocí sbírání, kombinování a používání předmětů, s čímž je spojena řada logických rébusů.
Bývalou léčebnu prozkoumáváme „krokovacím“ způsobem z pohledu vlastních očí, přičemž přechody mezi jednotlivými obrazovkami obstarávají enginové animace. Herní náplň stojí především na interakci s prostředím pomocí sbírání, kombinování a používání předmětů, s čímž je spojena řada logických rébusů.
Hra Blackstone Chronicles je adaptací stejnojmenné novely Johna Saula. Odehrává se v novoanglickém městečku poloviny 20. století, jehož dominantou je již po dlouhou dobu budova léčebny pro duševně choré. Dnes už však svému původnímu účelu neslouží, je přeměněna v muzeum. A jelikož se do něj hráč za nanejvýš podivných okolností musí vypravit, bude se moci podrobněji seznámit jak s velmi drastickými léčebnými metodami používanými v (ne tak vzdálené) minulosti, tak s osudy nešťastníků, kteří byli jejich objekty. A některé z neklidných duší, jež na tomto místě uvízly, bude možná s to i nějak pomoci.
Bývalou léčebnu prozkoumáváme „krokovacím“ způsobem z pohledu vlastních očí, přičemž přechody mezi jednotlivými obrazovkami obstarávají enginové animace. Herní náplň stojí především na interakci s prostředím pomocí sbírání, kombinování a používání předmětů, s čímž je spojena řada logických rébusů.
Bývalou léčebnu prozkoumáváme „krokovacím“ způsobem z pohledu vlastních očí, přičemž přechody mezi jednotlivými obrazovkami obstarávají enginové animace. Herní náplň stojí především na interakci s prostředím pomocí sbírání, kombinování a používání předmětů, s čímž je spojena řada logických rébusů.