V logické plošinovce Inked sledujeme příběh dvou protagonistů, jejichž osudy se neustále navzájem ovlivňují. Prvním je ilustrátor Adam, který kreslí do svého skicáře obrazový příběh rónina pojmenovaného Bezejmenný hrdina. Druhým je právě onen nakreslený rónin, jenž obtěžkán výčitkami ze smrtí spousty lidí zahodí svůj meč a místo něj sám popadne psací pero a vydává se hledat svou ztracenou milou Aiko. Ve hře Adamovým zrakem nahlížíme do kresleného světa a provádíme hrdinu na jeho cestě plné nástrah.
Ve hře viděné z izometrického pohledu ovládáte pomocí směrových šipek bývalého samuraje a zároveň si z nabídky vybíráte různé geometrické tvary, které pak umísťujete do kresleného světa a tím překonáváte překážky, například nakreslená krychle vás dostane na vyvýšené místo nebo rampa přes bezednou propast. V průběhu hry jsou stále složitější logické hádanky a nástrahy doplňovány akčnějšími pasážemi, v nichž musíte krýt svého hrdinu pomocí rychlého umísťování objektů před smrtícími předměty, které na vás sesílá jeho tvůrce v záchvatech vzteku.
Ve hře viděné z izometrického pohledu ovládáte pomocí směrových šipek bývalého samuraje a zároveň si z nabídky vybíráte různé geometrické tvary, které pak umísťujete do kresleného světa a tím překonáváte překážky, například nakreslená krychle vás dostane na vyvýšené místo nebo rampa přes bezednou propast. V průběhu hry jsou stále složitější logické hádanky a nástrahy doplňovány akčnějšími pasážemi, v nichž musíte krýt svého hrdinu pomocí rychlého umísťování objektů před smrtícími předměty, které na vás sesílá jeho tvůrce v záchvatech vzteku.
V logické plošinovce Inked sledujeme příběh dvou protagonistů, jejichž osudy se neustále navzájem ovlivňují. Prvním je ilustrátor Adam, který kreslí do svého skicáře obrazový příběh rónina pojmenovaného Bezejmenný hrdina. Druhým je právě onen nakreslený rónin, jenž obtěžkán výčitkami ze smrtí spousty lidí zahodí svůj meč a místo něj sám popadne psací pero a vydává se hledat svou ztracenou milou Aiko. Ve hře Adamovým zrakem nahlížíme do kresleného světa a provádíme hrdinu na jeho cestě plné nástrah.
Ve hře viděné z izometrického pohledu ovládáte pomocí směrových šipek bývalého samuraje a zároveň si z nabídky vybíráte různé geometrické tvary, které pak umísťujete do kresleného světa a tím překonáváte překážky, například nakreslená krychle vás dostane na vyvýšené místo nebo rampa přes bezednou propast. V průběhu hry jsou stále složitější logické hádanky a nástrahy doplňovány akčnějšími pasážemi, v nichž musíte krýt svého hrdinu pomocí rychlého umísťování objektů před smrtícími předměty, které na vás sesílá jeho tvůrce v záchvatech vzteku.
Ve hře viděné z izometrického pohledu ovládáte pomocí směrových šipek bývalého samuraje a zároveň si z nabídky vybíráte různé geometrické tvary, které pak umísťujete do kresleného světa a tím překonáváte překážky, například nakreslená krychle vás dostane na vyvýšené místo nebo rampa přes bezednou propast. V průběhu hry jsou stále složitější logické hádanky a nástrahy doplňovány akčnějšími pasážemi, v nichž musíte krýt svého hrdinu pomocí rychlého umísťování objektů před smrtícími předměty, které na vás sesílá jeho tvůrce v záchvatech vzteku.
V logické plošinovce Inked sledujeme příběh dvou protagonistů, jejichž osudy se neustále navzájem ovlivňují. Prvním je ilustrátor Adam, který kreslí do svého skicáře obrazový příběh rónina pojmenovaného Bezejmenný hrdina. Druhým je právě onen nakreslený rónin, jenž obtěžkán výčitkami ze smrtí spousty lidí zahodí svůj meč a místo něj sám popadne psací pero a vydává se hledat svou ztracenou milou Aiko. Ve hře Adamovým zrakem nahlížíme do kresleného světa a provádíme hrdinu na jeho cestě plné nástrah.
Ve hře viděné z izometrického pohledu ovládáte pomocí směrových šipek bývalého samuraje a zároveň si z nabídky vybíráte různé geometrické tvary, které pak umísťujete do kresleného světa a tím překonáváte překážky, například nakreslená krychle vás dostane na vyvýšené místo nebo rampa přes bezednou propast. V průběhu hry jsou stále složitější logické hádanky a nástrahy doplňovány akčnějšími pasážemi, v nichž musíte krýt svého hrdinu pomocí rychlého umísťování objektů před smrtícími předměty, které na vás sesílá jeho tvůrce v záchvatech vzteku.
Ve hře viděné z izometrického pohledu ovládáte pomocí směrových šipek bývalého samuraje a zároveň si z nabídky vybíráte různé geometrické tvary, které pak umísťujete do kresleného světa a tím překonáváte překážky, například nakreslená krychle vás dostane na vyvýšené místo nebo rampa přes bezednou propast. V průběhu hry jsou stále složitější logické hádanky a nástrahy doplňovány akčnějšími pasážemi, v nichž musíte krýt svého hrdinu pomocí rychlého umísťování objektů před smrtícími předměty, které na vás sesílá jeho tvůrce v záchvatech vzteku.
V logické hře Inked sledujeme příběh dvou protagonistů, jejichž osudy se neustále navzájem ovlivňují. Prvním je ilustrátor Adam, který kreslí do svého skicáře obrazový příběh rónina pojmenovaného Bezejmenný hrdina. Druhým je právě onen nakreslený rónin, jenž obtěžkán výčitkami ze smrtí spousty lidí zahodí svůj meč a místo něj sám popadne psací pero a vydává se hledat svou ztracenou milou Aiko. Ve hře Adamovým zrakem nahlížíme do kresleného světa a provádíme hrdinu na jeho cestě plné nástrah.
Ve hře viděné z izometrického pohledu ovládáte pomocí směrových šipek bývalého samuraje a zároveň si z nabídky vybíráte různé geometrické tvary, které pak umísťujete do kresleného světa a tím překonáváte překážky, například nakreslená krychle vás dostane na vyvýšené místo nebo rampa přes bezednou propast.
Ve hře viděné z izometrického pohledu ovládáte pomocí směrových šipek bývalého samuraje a zároveň si z nabídky vybíráte různé geometrické tvary, které pak umísťujete do kresleného světa a tím překonáváte překážky, například nakreslená krychle vás dostane na vyvýšené místo nebo rampa přes bezednou propast.