Imperialism je tahová strategie zasazená do období největšího rozkvětu evropských impérií v 19. století. Krom náhodně generovaných světů hra obsahuje tři scénáře z Evropy 19. stol. s možností volby stran, za které hrajete.
Hra je rozdělena do několika rovin, při čemž na cestě k úspěchu je nutné ovládnout všechny. První důležitou stránkou hry jsou suroviny. Ty je možné získávat z vlastních zdrojů nebo nákupem na světových trzích. Pro dopravu surovin do hlavního města, kde je soustředěn veškerý průmysl vašeho impéria, je potřeba vybudovat železniční síť kombinovanou s přístavy. Další důležitou položkou je průmysl, aby se vytěžené/nakoupené suroviny mohly zpracováva; čím kvalitněji a rychleji je zpracujete, můžete na světovém trhu nabídnout pro vás lepší cenu.
V pozemních bitvách je k dispozici několik druhů jednotek a bitvy probíhají na hexové mapě zleva doprava. Zakomponované jsou i námořní bitvy, ale pouze jako nezúčastněná simulace a o výsledku se dozvíte až z tisku.
Alfou i omegou celého impéria je jeho hlavní město, padne-li, celá říše se ponoří do hluboké anarchie a je zabrána sousedními mocnostmi. Vedle konkurenčních mocností je Evropa protkána menšími celky, které si můžete vhodně zvolenou diplomacií přiklonit na svou stranu a požívat tak různých výhod, jako např. posílení domobrany, větší příděl různých surovin atd.
Poslední nedílnou součástí hry je tzv. Světový trh, na kterém probíhají veškeré imperiální obchody. Celkový objem uskutečněného obchodu v daném kole je limitován velikostí obchodní flotily, kterou si v průběhu hry budujete. Před koncem kola si stanovíte, co chcete prodat a co sháníte. Nejprve se vyhodnotí vaše prodeje a zbytek lodí použijete na nákup potřebných surovin. Obchodem s neutrálními zeměmi posílíte jejich náklonnost k vám. Účast na trhu je sice povinná, ale brzy zjistíte, že s vlastními zdroji by jste neudrželi ani pár vojáků, natož vybudovali kompletní říšskou infrastrukturu.
Imperialism je velice dobrá alternativa, když vás přestane bavit Civilizace, nebo si jen chcete připomenout zašlé staré zlaté časy Evropy.
Hra je rozdělena do několika rovin, při čemž na cestě k úspěchu je nutné ovládnout všechny. První důležitou stránkou hry jsou suroviny. Ty je možné získávat z vlastních zdrojů nebo nákupem na světových trzích. Pro dopravu surovin do hlavního města, kde je soustředěn veškerý průmysl vašeho impéria, je potřeba vybudovat železniční síť kombinovanou s přístavy. Další důležitou položkou je průmysl, aby se vytěžené/nakoupené suroviny mohly zpracováva; čím kvalitněji a rychleji je zpracujete, můžete na světovém trhu nabídnout pro vás lepší cenu.
V pozemních bitvách je k dispozici několik druhů jednotek a bitvy probíhají na hexové mapě zleva doprava. Zakomponované jsou i námořní bitvy, ale pouze jako nezúčastněná simulace a o výsledku se dozvíte až z tisku.
Alfou i omegou celého impéria je jeho hlavní město, padne-li, celá říše se ponoří do hluboké anarchie a je zabrána sousedními mocnostmi. Vedle konkurenčních mocností je Evropa protkána menšími celky, které si můžete vhodně zvolenou diplomacií přiklonit na svou stranu a požívat tak různých výhod, jako např. posílení domobrany, větší příděl různých surovin atd.
Poslední nedílnou součástí hry je tzv. Světový trh, na kterém probíhají veškeré imperiální obchody. Celkový objem uskutečněného obchodu v daném kole je limitován velikostí obchodní flotily, kterou si v průběhu hry budujete. Před koncem kola si stanovíte, co chcete prodat a co sháníte. Nejprve se vyhodnotí vaše prodeje a zbytek lodí použijete na nákup potřebných surovin. Obchodem s neutrálními zeměmi posílíte jejich náklonnost k vám. Účast na trhu je sice povinná, ale brzy zjistíte, že s vlastními zdroji by jste neudrželi ani pár vojáků, natož vybudovali kompletní říšskou infrastrukturu.
Imperialism je velice dobrá alternativa, když vás přestane bavit Civilizace, nebo si jen chcete připomenout zašlé staré zlaté časy Evropy.
Imperialism je tahová strategie zasazená do období největšího rozkvětu evropských impérií v 19. století. Krom náhodně generovaných světů hra obsahuje tři scénáře z Evropy 19. stol. s možností volby stran, za které hrajete.
Hra je rozdělena do několika rovin, při čemž na cestě k úspěchu je nutné ovládnout všechny. První důležitou stránkou hry jsou suroviny. Ty je možné získávat z vlastních zdrojů nebo nákupem na světových trzích. Pro dopravu surovin do hlavního města, kde je soustředěn veškerý průmysl vašeho impéria, je potřeba vybudovat železniční síť kombinovanou s přístavy. Další důležitou položkou je průmysl, aby se vytěžené/nakoupené suroviny mohly zpracovávat; čím kvalitněji a rychleji je zpracujete, můžete na světovém trhu nabídnout pro vás lepší cenu.
V pozemních bitvách je k dispozici několik druhů jednotek a bitvy probíhají na hexové mapě zleva doprava. Zakomponované jsou i námořní bitvy, ale pouze jako nezúčastněná simulace a o výsledku se dozvíte až z tisku.
Alfou i omegou celého impéria je jeho hlavní město, padne-li, celá říše se ponoří do hluboké anarchie a je zabrána sousedními mocnostmi. Vedle konkurenčních mocností je Evropa protkána menšími celky, které si můžete vhodně zvolenou diplomacií přiklonit na svou stranu a požívat tak různých výhod, jako např. posílení domobrany, větší příděl různých surovin atd.
Poslední nedílnou součástí hry je tzv. Světový trh, na kterém probíhají veškeré imperiální obchody. Celkový objem uskutečněného obchodu v daném kole je limitován velikostí obchodní flotily, kterou si v průběhu hry budujete. Před koncem kola si stanovíte, co chcete prodat a co sháníte. Nejprve se vyhodnotí vaše prodeje a zbytek lodí použijete na nákup potřebných surovin. Obchodem s neutrálními zeměmi také posilujete jejich náklonnost k vám.
Hra je rozdělena do několika rovin, při čemž na cestě k úspěchu je nutné ovládnout všechny. První důležitou stránkou hry jsou suroviny. Ty je možné získávat z vlastních zdrojů nebo nákupem na světových trzích. Pro dopravu surovin do hlavního města, kde je soustředěn veškerý průmysl vašeho impéria, je potřeba vybudovat železniční síť kombinovanou s přístavy. Další důležitou položkou je průmysl, aby se vytěžené/nakoupené suroviny mohly zpracovávat; čím kvalitněji a rychleji je zpracujete, můžete na světovém trhu nabídnout pro vás lepší cenu.
V pozemních bitvách je k dispozici několik druhů jednotek a bitvy probíhají na hexové mapě zleva doprava. Zakomponované jsou i námořní bitvy, ale pouze jako nezúčastněná simulace a o výsledku se dozvíte až z tisku.
Alfou i omegou celého impéria je jeho hlavní město, padne-li, celá říše se ponoří do hluboké anarchie a je zabrána sousedními mocnostmi. Vedle konkurenčních mocností je Evropa protkána menšími celky, které si můžete vhodně zvolenou diplomacií přiklonit na svou stranu a požívat tak různých výhod, jako např. posílení domobrany, větší příděl různých surovin atd.
Poslední nedílnou součástí hry je tzv. Světový trh, na kterém probíhají veškeré imperiální obchody. Celkový objem uskutečněného obchodu v daném kole je limitován velikostí obchodní flotily, kterou si v průběhu hry budujete. Před koncem kola si stanovíte, co chcete prodat a co sháníte. Nejprve se vyhodnotí vaše prodeje a zbytek lodí použijete na nákup potřebných surovin. Obchodem s neutrálními zeměmi také posilujete jejich náklonnost k vám.
Imperialism je tahová strategie zasazená do období největšího rozkvětu evropských impérií v 19. století. Krom náhodně generovaných světů hra obsahuje tři scénáře z Evropy 19. stol. s možností volby stran, za které hrajete.
Hra je rozdělena do několika rovin, přičemž na cestě k úspěchu je nutné ovládnout všechny. První důležitou stránkou hry jsou suroviny. Ty je možné získávat z vlastních zdrojů nebo nákupem na světových trzích. Pro dopravu surovin do hlavního města, kde je soustředěn veškerý průmysl vašeho impéria, je potřeba vybudovat železniční síť kombinovanou s přístavy. Další důležitou položkou je průmysl, aby se vytěžené/nakoupené suroviny mohly zpracovávat; čím kvalitněji a rychleji je zpracujete, můžete na světovém trhu nabídnout pro vás lepší cenu.
V pozemních bitvách je k dispozici několik druhů jednotek a bitvy probíhají na hexové mapě zleva doprava. Zakomponované jsou i námořní bitvy, ale pouze jako nezúčastněná simulace a o výsledku se dozvíte až z tisku.
Alfou i omegou celého impéria je jeho hlavní město, padne-li, celá říše se ponoří do hluboké anarchie a je zabrána sousedními mocnostmi. Vedle konkurenčních mocností je Evropa protkána menšími celky, které si můžete vhodně zvolenou diplomacií přiklonit na svou stranu a požívat tak různých výhod, jako např. posílení domobrany, větší příděl různých surovin atd.
Poslední nedílnou součástí hry je tzv. Světový trh, na kterém probíhají veškeré imperiální obchody. Celkový objem uskutečněného obchodu v daném kole je limitován velikostí obchodní flotily, kterou si v průběhu hry budujete. Před koncem kola si stanovíte, co chcete prodat a co sháníte. Nejprve se vyhodnotí vaše prodeje a zbytek lodí použijete na nákup potřebných surovin. Obchodem s neutrálními zeměmi také posilujete jejich náklonnost k vám.
Hra je rozdělena do několika rovin, přičemž na cestě k úspěchu je nutné ovládnout všechny. První důležitou stránkou hry jsou suroviny. Ty je možné získávat z vlastních zdrojů nebo nákupem na světových trzích. Pro dopravu surovin do hlavního města, kde je soustředěn veškerý průmysl vašeho impéria, je potřeba vybudovat železniční síť kombinovanou s přístavy. Další důležitou položkou je průmysl, aby se vytěžené/nakoupené suroviny mohly zpracovávat; čím kvalitněji a rychleji je zpracujete, můžete na světovém trhu nabídnout pro vás lepší cenu.
V pozemních bitvách je k dispozici několik druhů jednotek a bitvy probíhají na hexové mapě zleva doprava. Zakomponované jsou i námořní bitvy, ale pouze jako nezúčastněná simulace a o výsledku se dozvíte až z tisku.
Alfou i omegou celého impéria je jeho hlavní město, padne-li, celá říše se ponoří do hluboké anarchie a je zabrána sousedními mocnostmi. Vedle konkurenčních mocností je Evropa protkána menšími celky, které si můžete vhodně zvolenou diplomacií přiklonit na svou stranu a požívat tak různých výhod, jako např. posílení domobrany, větší příděl různých surovin atd.
Poslední nedílnou součástí hry je tzv. Světový trh, na kterém probíhají veškeré imperiální obchody. Celkový objem uskutečněného obchodu v daném kole je limitován velikostí obchodní flotily, kterou si v průběhu hry budujete. Před koncem kola si stanovíte, co chcete prodat a co sháníte. Nejprve se vyhodnotí vaše prodeje a zbytek lodí použijete na nákup potřebných surovin. Obchodem s neutrálními zeměmi také posilujete jejich náklonnost k vám.
Imperialism je tahová strategie zasazená do období největšího rozkvětu evropských impérií v 19. století. Krom náhodně generovaných světů hra obsahuje tři scénáře z Evropy 19. stol. s možností volby stran, za které hrajete.
Hra je rozdělena do několika rovin, přičemž na cestě k úspěchu je nutné ovládnout všechny. První důležitou stránkou hry jsou suroviny. Ty je možné získávat z vlastních zdrojů nebo nákupem na světových trzích. Pro dopravu surovin do hlavního města, kde je soustředěn veškerý průmysl vašeho impéria, je potřeba vybudovat železniční síť kombinovanou s přístavy. Další důležitou položkou je průmysl, aby se vytěžené/nakoupené suroviny mohly zpracovávat; čím kvalitněji a rychleji je zpracujete, můžete na světovém trhu nabídnout pro vás lepší cenu.
V pozemních bitvách je k dispozici několik druhů jednotek a bitvy probíhají na hexové mapě zleva doprava. Zakomponované jsou i námořní bitvy, ale pouze jako nezúčastněná simulace a o výsledku se dozvíte až z tisku.
Alfou i omegou celého impéria je jeho hlavní město, padne-li, celá říše se ponoří do hluboké anarchie a je zabrána sousedními mocnostmi. Vedle konkurenčních mocností je Evropa protkána menšími celky, které si můžete vhodně zvolenou diplomacií přiklonit na svou stranu a požívat tak různých výhod, jako např. posílení domobrany, větší příděl různých surovin atd.
Poslední nedílnou součástí hry je tzv. Světový trh, na kterém probíhají veškeré imperiální obchody. Celkový objem uskutečněného obchodu v daném kole je limitován velikostí obchodní flotily, kterou si v průběhu hry budujete. Před koncem kola si stanovíte, co chcete prodat a co sháníte. Nejprve se vyhodnotí vaše prodeje a zbytek lodí použijete na nákup potřebných surovin. Obchodem s neutrálními zeměmi také posilujete jejich náklonnost k vám.
Hra je rozdělena do několika rovin, přičemž na cestě k úspěchu je nutné ovládnout všechny. První důležitou stránkou hry jsou suroviny. Ty je možné získávat z vlastních zdrojů nebo nákupem na světových trzích. Pro dopravu surovin do hlavního města, kde je soustředěn veškerý průmysl vašeho impéria, je potřeba vybudovat železniční síť kombinovanou s přístavy. Další důležitou položkou je průmysl, aby se vytěžené/nakoupené suroviny mohly zpracovávat; čím kvalitněji a rychleji je zpracujete, můžete na světovém trhu nabídnout pro vás lepší cenu.
V pozemních bitvách je k dispozici několik druhů jednotek a bitvy probíhají na hexové mapě zleva doprava. Zakomponované jsou i námořní bitvy, ale pouze jako nezúčastněná simulace a o výsledku se dozvíte až z tisku.
Alfou i omegou celého impéria je jeho hlavní město, padne-li, celá říše se ponoří do hluboké anarchie a je zabrána sousedními mocnostmi. Vedle konkurenčních mocností je Evropa protkána menšími celky, které si můžete vhodně zvolenou diplomacií přiklonit na svou stranu a požívat tak různých výhod, jako např. posílení domobrany, větší příděl různých surovin atd.
Poslední nedílnou součástí hry je tzv. Světový trh, na kterém probíhají veškeré imperiální obchody. Celkový objem uskutečněného obchodu v daném kole je limitován velikostí obchodní flotily, kterou si v průběhu hry budujete. Před koncem kola si stanovíte, co chcete prodat a co sháníte. Nejprve se vyhodnotí vaše prodeje a zbytek lodí použijete na nákup potřebných surovin. Obchodem s neutrálními zeměmi také posilujete jejich náklonnost k vám.