Hotel Giant je budovatelská strategie, ve které se vrháte na podnikatelskou dráhu v oboru hoteliérství a všeho, co s tímto odvětvím souvisí.
Na výběr hra nabízí hlavní kampaň, výukové mise (tutoriál) a volnou hru. Na začátku hlavní kampaně si vyberete z 20 měst celého světa (včetně Prahy), kde se váš hotel bude nacházet, typ pozemku a z 19 konkrétních podob hotelů rozdělených do tří skupin (městský, předměstský a rekreační). Podle výběru také dostanete informace o potenciálních zákaznících, kteří přichází jako návštěvníci vašeho hotelu v úvahu. Těmto informacím dále přizpůsobujete tvář hotelu. Od vybavení vstupní haly, přes bar (kulečník), restauraci, jednací místnosti (fax, kopírka, počítače) až po samotné pokoje. Celkem je na výběr z osmi druhů místností (restaurace, pokoje, bar, fitness centrum, obchodní centrum, herna, bazén a knihovna), přičemž každá z těchto místností disponuje určitými typickými předměty (kuchyň, koupelna, stojan na páru, noční stolky s lampami, vana, piáno atd.). Jako jistý prvek ulehčení ve výstavbě je zde možnost uložení si podoby navrhnutého pokoje a následná duplikace.
Důležitým aspektem hry je ukazatel spokojenosti hostí, podle čehož se odvíjí obsazení pokojů a v neposlední řadě zisk. Budete muset řešit stížnosti a přání hostů (rychlost internetového připojení, dostatek mýdel v pokojích), vztahy zaměstnanců (plat, spokojenost) nebo na sebe upozorňovat pomocí reklamy (noviny, televize) – to vše v nejlepším zájmu prosperity svého podniku.
Na výběr hra nabízí hlavní kampaň, výukové mise (tutoriál) a volnou hru. Na začátku hlavní kampaně si vyberete z 20 měst celého světa (včetně Prahy), kde se váš hotel bude nacházet, typ pozemku a z 19 konkrétních podob hotelů rozdělených do tří skupin (městský, předměstský a rekreační). Podle výběru také dostanete informace o potenciálních zákaznících, kteří přichází jako návštěvníci vašeho hotelu v úvahu. Těmto informacím dále přizpůsobujete tvář hotelu. Od vybavení vstupní haly, přes bar (kulečník), restauraci, jednací místnosti (fax, kopírka, počítače) až po samotné pokoje. Celkem je na výběr z osmi druhů místností (restaurace, pokoje, bar, fitness centrum, obchodní centrum, herna, bazén a knihovna), přičemž každá z těchto místností disponuje určitými typickými předměty (kuchyň, koupelna, stojan na páru, noční stolky s lampami, vana, piáno atd.). Jako jistý prvek ulehčení ve výstavbě je zde možnost uložení si podoby navrhnutého pokoje a následná duplikace.
Důležitým aspektem hry je ukazatel spokojenosti hostí, podle čehož se odvíjí obsazení pokojů a v neposlední řadě zisk. Budete muset řešit stížnosti a přání hostů (rychlost internetového připojení, dostatek mýdel v pokojích), vztahy zaměstnanců (plat, spokojenost) nebo na sebe upozorňovat pomocí reklamy (noviny, televize) – to vše v nejlepším zájmu prosperity svého podniku.
Hotel Giant je budovatelská strategie, ve které se vrháte na podnikatelskou dráhu v oboru hoteliérství a všeho, co s tímto odvětvím souvisí.
Na výběr hra nabízí hlavní kampaň, výukové mise (tutoriál) a volnou hru. Na začátku hlavní kampaně si vyberete z 20 měst celého světa (včetně Prahy), kde se váš hotel bude nacházet, typ pozemku a z 19 konkrétních podob hotelů rozdělených do tří skupin (městský, předměstský a rekreační). Podle výběru také dostanete informace o potenciálních zákaznících, kteří přichází jako návštěvníci vašeho hotelu v úvahu. Těmto informacím dále přizpůsobujete tvář hotelu. Od vybavení vstupní haly, přes bar (kulečník), restauraci, jednací místnosti (fax, kopírka, počítače) až po samotné pokoje. Celkem je na výběr z osmi druhů místností (restaurace, pokoje, bar, fitness centrum, obchodní centrum, herna, bazén a knihovna), přičemž každá z těchto místností disponuje určitými typickými předměty (kuchyň, koupelna, stojan na páru, noční stolky s lampami, vana, piáno atd.). Jako jistý prvek ulehčení ve výstavbě je zde možnost uložení si podoby navrhnutého pokoje a následná duplikace.
Důležitým aspektem hry je ukazatel spokojenosti hostí, podle čehož se odvíjí obsazení pokojů a v neposlední řadě zisk. Budete muset řešit stížnosti a přání hostů (rychlost internetového připojení, dostatek mýdel v pokojích), vztahy zaměstnanců (plat, spokojenost) nebo na sebe upozorňovat pomocí reklamy (noviny, televize) – to vše v nejlepším zájmu prosperity svého podniku.
Na výběr hra nabízí hlavní kampaň, výukové mise (tutoriál) a volnou hru. Na začátku hlavní kampaně si vyberete z 20 měst celého světa (včetně Prahy), kde se váš hotel bude nacházet, typ pozemku a z 19 konkrétních podob hotelů rozdělených do tří skupin (městský, předměstský a rekreační). Podle výběru také dostanete informace o potenciálních zákaznících, kteří přichází jako návštěvníci vašeho hotelu v úvahu. Těmto informacím dále přizpůsobujete tvář hotelu. Od vybavení vstupní haly, přes bar (kulečník), restauraci, jednací místnosti (fax, kopírka, počítače) až po samotné pokoje. Celkem je na výběr z osmi druhů místností (restaurace, pokoje, bar, fitness centrum, obchodní centrum, herna, bazén a knihovna), přičemž každá z těchto místností disponuje určitými typickými předměty (kuchyň, koupelna, stojan na páru, noční stolky s lampami, vana, piáno atd.). Jako jistý prvek ulehčení ve výstavbě je zde možnost uložení si podoby navrhnutého pokoje a následná duplikace.
Důležitým aspektem hry je ukazatel spokojenosti hostí, podle čehož se odvíjí obsazení pokojů a v neposlední řadě zisk. Budete muset řešit stížnosti a přání hostů (rychlost internetového připojení, dostatek mýdel v pokojích), vztahy zaměstnanců (plat, spokojenost) nebo na sebe upozorňovat pomocí reklamy (noviny, televize) – to vše v nejlepším zájmu prosperity svého podniku.
Hotel Giant je budovatelská strategie, ve které se vrháte na podnikatelskou dráhu v oboru hoteliérství a všeho, co s tímto odvětvím souvisí.
Na výběr hra nabízí hlavní kampaň, výukové mise (tutoriál) a volnou hru. Na začátku hlavní kampaně si vyberete z 20 měst celého světa (včetně Prahy), kde se váš hotel bude nacházet, typ pozemku a z 19 konkrétních podob hotelů rozdělených do tří skupin (městský, předměstský a rekreační). Podle výběru také dostanete informace o potenciálních zákaznících, kteří přichází jako návštěvníci vašeho hotelu v úvahu. Těmto informacím dále přizpůsobujete tvář hotelu. Od vybavení vstupní haly, přes bar (kulečník), restauraci, jednací místnosti (fax, kopírka, počítače) až po samotné pokoje. Celkem je na výběr z osmi druhů místností (restaurace, pokoje, bar, fitness centrum, obchodní centrum, herna, bazén a knihovna), přičemž každá z těchto místností disponuje určitými typickými předměty (kuchyň, koupelna, stojan na páru, noční stolky s lampami, vana, piáno atd.). Jako jistý prvek ulehčení ve výstavbě je zde možnost uložení si podoby navrhnutého pokoje a následná duplikace.
Důležitým aspektem hry je ukazatel spokojenosti hostí, podle čehož se odvíjí obsazení pokojů a v neposlední řadě zisk. Budete muset řešit stížnosti a přání hostů (rychlost internetového připojení, dostatek mýdel v pokojích), vztahy zaměstnanců (plat, spokojenost) nebo na sebe upozorňovat pomocí reklamy (noviny, televize) – to vše v nejlepším zájmu prosperity svého podniku.
Na výběr hra nabízí hlavní kampaň, výukové mise (tutoriál) a volnou hru. Na začátku hlavní kampaně si vyberete z 20 měst celého světa (včetně Prahy), kde se váš hotel bude nacházet, typ pozemku a z 19 konkrétních podob hotelů rozdělených do tří skupin (městský, předměstský a rekreační). Podle výběru také dostanete informace o potenciálních zákaznících, kteří přichází jako návštěvníci vašeho hotelu v úvahu. Těmto informacím dále přizpůsobujete tvář hotelu. Od vybavení vstupní haly, přes bar (kulečník), restauraci, jednací místnosti (fax, kopírka, počítače) až po samotné pokoje. Celkem je na výběr z osmi druhů místností (restaurace, pokoje, bar, fitness centrum, obchodní centrum, herna, bazén a knihovna), přičemž každá z těchto místností disponuje určitými typickými předměty (kuchyň, koupelna, stojan na páru, noční stolky s lampami, vana, piáno atd.). Jako jistý prvek ulehčení ve výstavbě je zde možnost uložení si podoby navrhnutého pokoje a následná duplikace.
Důležitým aspektem hry je ukazatel spokojenosti hostí, podle čehož se odvíjí obsazení pokojů a v neposlední řadě zisk. Budete muset řešit stížnosti a přání hostů (rychlost internetového připojení, dostatek mýdel v pokojích), vztahy zaměstnanců (plat, spokojenost) nebo na sebe upozorňovat pomocí reklamy (noviny, televize) – to vše v nejlepším zájmu prosperity svého podniku.