Hat Trick je hokejová arkáda, která pochází z automatů Bally Sente, kde si ji hráči mohli užít již v roce 1984. O tři roky později v roce 1987 ji vývojáři Pacific Dataworks portovali na PC. Cílem hráče je dát za tým USA nebo Sovětský svaz více gólů než soupeř během tří minut, což je délka každého zápasu. Po ledové ploše se prohání pouze jeden útočník a brankář na obou stranách a oba tito borci jsou hráčem ovládáni současně.
Útočníkem lze pohybovat po celém hřišti, na které je pohled shora a brankář je omezen brankovištěm. Počet zákroků se také uvádí ve statistikách, ale spíše jen pro zajímavost. Při remíze je navíc dvouminutové prodloužení. Po každém zápase najede na led rolba a je vidět čištění ledu.
Útočníkem lze pohybovat po celém hřišti, na které je pohled shora a brankář je omezen brankovištěm. Počet zákroků se také uvádí ve statistikách, ale spíše jen pro zajímavost. Při remíze je navíc dvouminutové prodloužení. Po každém zápase najede na led rolba a je vidět čištění ledu.
Hat Trick je hokejová arkáda, která pochází z automatů Bally Sente, kde si ji hráči mohli užít již v roce 1984. O tři roky později v roce 1987 ji vývojáři Pacific Dataworks portovali na PC a C64. Cílem hráče je dát za tým USA nebo Sovětský svaz více gólů než soupeř během tří minut, což je délka každého zápasu. Po ledové ploše se prohání pouze jeden útočník a brankář na obou stranách a oba tito borci jsou hráčem ovládáni současně.
Útočníkem lze pohybovat po celém hřišti, na které je pohled shora a brankář je omezen brankovištěm. Počet zákroků se také uvádí ve statistikách, ale spíše jen pro zajímavost. Při remíze je navíc dvouminutové prodloužení. Po každém zápase najede na led rolba a je vidět čištění ledu.
Útočníkem lze pohybovat po celém hřišti, na které je pohled shora a brankář je omezen brankovištěm. Počet zákroků se také uvádí ve statistikách, ale spíše jen pro zajímavost. Při remíze je navíc dvouminutové prodloužení. Po každém zápase najede na led rolba a je vidět čištění ledu.
Hat Trick je hokejová arkáda, která pochází z automatů Bally Sente, kde si ji hráči mohli užít již v roce 1984. O tři roky později v roce 1987 ji vývojáři Pacific Dataworks portovali na PC a C64. Cílem hráče je dát za tým USA nebo Sovětský svaz více gólů než soupeř během tří minut, což je délka každého zápasu. Po ledové ploše se prohání pouze jeden útočník a brankář na obou stranách a oba tito borci jsou hráčem ovládáni současně.
Útočníkem lze pohybovat po celém hřišti, na které je pohled shora a brankář je omezen brankovištěm. Počet zákroků se také uvádí ve statistikách, ale spíše jen pro zajímavost. Při remíze je navíc dvouminutové prodloužení. Po každém zápase najede na led rolba a je vidět čištění ledu.
Útočníkem lze pohybovat po celém hřišti, na které je pohled shora a brankář je omezen brankovištěm. Počet zákroků se také uvádí ve statistikách, ale spíše jen pro zajímavost. Při remíze je navíc dvouminutové prodloužení. Po každém zápase najede na led rolba a je vidět čištění ledu.