Hráč ovládá tajného agenta s krycím jménem Hans Kloss, který se musí infiltrovat na nacistickou základnu a získat 21 částí plánu tajné nacistické zbraně.
Jedná se o plošinovku, kde hráčova postava skáče na vyvýšená místa a na malé plošinky. Současně je to svým způsobem i bludiště, protože hra obsahuje velké množství obrazovek a je velmi snadné se mezi nimi ztratit, protože není k dispozici mapa. Celé se to ještě zesložiťuje kvůli přítomnosti zamčených dveří. K těm je vždy potřeba najít jednorázový klíč. Do cesty se agentovi dostanou pohyblivé miny a nebo zbraně spouštěné na základě detektoru pohybu. Ty lze deaktivovat spínačem.
Zajímavou vlastností jsou pak ukazatele ve spodní části obrazovky. Ty zobrazují stav hladu a žízně agenta, které postupně samy klesají a rozhodně nesmějí klesnout na nulu. Je možné je doplňovat nalezením jídla nebo kávy. Rychlost klesání těchto ukazatelů potom roste, pokud se agent nachází v nebezpečné situaci, například poblíž nějaké miny.
Jméno agenta vychází z polského televizního seriálu: "Stawka Większa niż Życie" u nás známého pod jménem: "S nasazením života".
Jedna z pozdních her na platformu Atari od polských sousedů. Úkolem hráče je projít labyrint bunkru Wolf's Lair a posbírat všechny části schématu tajné německé zbraně (raketa V-1).
Jelikož v té době už byly schopnosti Atari dobře známy, tak hra nabízí velmi atraktivní grafiku s pěknou animací hlavní postavy. S ozvučením je to horší, neboť celou hru (včetně úvodní obrazovky) hraje pořád dokola jedna stejná nedlouhá skladba, což po chvíli začne lézt na nervy.
Já nabízí i neotřelý prvek ukazatele životů. Ten je tvořen že dvou částí - jídlo a pití. Oba ukazatele postupně klesají (rychleji při kontaktu s nepřítelem) a je třeba je pravidelně doplňovat. Nicméně u jídla, když má postava vysoký status, tak po snědení dalšího jej vyzvrátí a hodnota se nezvýší. Pití funguje vždy.
Jako nepřátele jsou ve hře různí roboti a pasti v podobě automatických zbraní (ty způsobí okamžitou smrt postavy).
Hráč musí i rozmýšlet dopředu své kroky, protože je snadno možné si uzavřít cestu a zůstat ve smrtelné pasti.
Každopádně se jedná o velmi zajímavou a neobvyklou hru s pěknou grafikou, jedna z těch, co si člověk pamatuje i po letech. Což dokazuje i to, že to byla jedna z her, kterou jsem zdůraznil ve svém seriálu o renovaci Atari 800:
Projekt 800 - Hry
Jelikož v té době už byly schopnosti Atari dobře známy, tak hra nabízí velmi atraktivní grafiku s pěknou animací hlavní postavy. S ozvučením je to horší, neboť celou hru (včetně úvodní obrazovky) hraje pořád dokola jedna stejná nedlouhá skladba, což po chvíli začne lézt na nervy.
Já nabízí i neotřelý prvek ukazatele životů. Ten je tvořen že dvou částí - jídlo a pití. Oba ukazatele postupně klesají (rychleji při kontaktu s nepřítelem) a je třeba je pravidelně doplňovat. Nicméně u jídla, když má postava vysoký status, tak po snědení dalšího jej vyzvrátí a hodnota se nezvýší. Pití funguje vždy.
Jako nepřátele jsou ve hře různí roboti a pasti v podobě automatických zbraní (ty způsobí okamžitou smrt postavy).
Hráč musí i rozmýšlet dopředu své kroky, protože je snadno možné si uzavřít cestu a zůstat ve smrtelné pasti.
Každopádně se jedná o velmi zajímavou a neobvyklou hru s pěknou grafikou, jedna z těch, co si člověk pamatuje i po letech. Což dokazuje i to, že to byla jedna z her, kterou jsem zdůraznil ve svém seriálu o renovaci Atari 800:
Projekt 800 - Hry