Zúčastněte se do třetice bitvy o Novou Mobassu a připomeňte si znovu tuto nejvýznamnější událost roku 2552 novýma očima. V Halo 2 (2004) to byl všeobecně známý MasterChief, v Halo 3: ODST (2009) řadový voják "Rookie". Nyní bude před invazí mimozemských Kovenantů a mechanických Prométheánů město, i celou Zemi bránit Spartan IV.
Spartan Strike využívá koncept hratelnosti poprvé představený v titulu Spartan Assault (2013), první hře z Halo univerza, určené primárně pro přenosná zařízení s Windowsem. Z pohledu dynamické top down kamery si pěšky či Warthogu/Kestrel VTOLu prostřílíte cestu měnícím se prostředím. Z pestrobarevných džunglí a pouští pozemské Afriky se postupně dostanete až do hlubin vesmíru. Místy budete na všechno sami, většinou však půjdete v čele příslušníků jednotek USNC. Detailnější grafice a novému OST sekundují animované cutscény, spojující svým příběhem více jak třicítku misí.
V základu se jejich náplň kromě stmelujícího bojového průzkumu pěšky či ve vozidlech dělí na obrannou, vyčišťovací a vyhledej a znič. Myší, klávesnicí, analogovými (PC) nebo virtuálními (tabletové smartphony) páčkami ovládáte svůj charakter na shůry nahlíženém bojišti způsobem, kdy levou páčkou určujete směr pohybu a pravou směr střelby. Díky tzv. "pick-up-and-play" funkci lze kdykoliv přerušit hru na jednom zařízení a na dalším navázat přesně tam, kde jste skončili. Za achievementy ze Spartan Strike lze v Halo: Masterchief Collection odemykat multiplayerový obsah.
Spartan Strike využívá koncept hratelnosti poprvé představený v titulu Spartan Assault (2013), první hře z Halo univerza, určené primárně pro přenosná zařízení s Windowsem. Z pohledu dynamické top down kamery si pěšky či Warthogu/Kestrel VTOLu prostřílíte cestu měnícím se prostředím. Z pestrobarevných džunglí a pouští pozemské Afriky se postupně dostanete až do hlubin vesmíru. Místy budete na všechno sami, většinou však půjdete v čele příslušníků jednotek USNC. Detailnější grafice a novému OST sekundují animované cutscény, spojující svým příběhem více jak třicítku misí.
V základu se jejich náplň kromě stmelujícího bojového průzkumu pěšky či ve vozidlech dělí na obrannou, vyčišťovací a vyhledej a znič. Myší, klávesnicí, analogovými (PC) nebo virtuálními (tabletové smartphony) páčkami ovládáte svůj charakter na shůry nahlíženém bojišti způsobem, kdy levou páčkou určujete směr pohybu a pravou směr střelby. Díky tzv. "pick-up-and-play" funkci lze kdykoliv přerušit hru na jednom zařízení a na dalším navázat přesně tam, kde jste skončili. Za achievementy ze Spartan Strike lze v Halo: Masterchief Collection odemykat multiplayerový obsah.
Zúčastněte se do třetice bitvy o Novou Mobassu a připomeňte si znovu tuto nejvýznamnější událost roku 2552 novýma očima. V Halo 2 (2004) to byl všeobecně známý MasterChief, v Halo 3: ODST (2009) řadový voják "Rookie". Nyní bude před invazí mimozemských Kovenantů a mechanických Prométheánů město, i celou Zemi bránit Spartan IV.
Spartan Strike využívá koncept hratelnosti poprvé představený v titulu Spartan Assault (2013), první hře z Halo univerza, určené primárně pro přenosná zařízení s Windowsem. Z pohledu dynamické top down kamery si pěšky či Warthogu/Kestrel VTOLu prostřílíte cestu měnícím se prostředím. Z pestrobarevných džunglí a pouští pozemské Afriky se postupně dostanete až do hlubin vesmíru. Místy budete na všechno sami, většinou však půjdete v čele příslušníků jednotek USNC. Detailnější grafice a novému OST sekundují animované cutscény, spojující svým příběhem více jak třicítku misí.
V základu se jejich náplň kromě stmelujícího bojového průzkumu pěšky či ve vozidlech dělí na obrannou, vyčišťovací a vyhledej a znič. Myší, klávesnicí, analogovými (PC) nebo virtuálními (tabletové smartphony) páčkami ovládáte svůj charakter na shůry nahlíženém bojišti způsobem, kdy levou páčkou určujete směr pohybu a pravou směr střelby. Díky tzv. "pick-up-and-play" funkci lze kdykoliv přerušit hru na jednom zařízení a na dalším navázat přesně tam, kde jste skončili. Za achievementy ze Spartan Strike lze v Halo: Masterchief Collection odemykat multiplayerový obsah.
Spartan Strike využívá koncept hratelnosti poprvé představený v titulu Spartan Assault (2013), první hře z Halo univerza, určené primárně pro přenosná zařízení s Windowsem. Z pohledu dynamické top down kamery si pěšky či Warthogu/Kestrel VTOLu prostřílíte cestu měnícím se prostředím. Z pestrobarevných džunglí a pouští pozemské Afriky se postupně dostanete až do hlubin vesmíru. Místy budete na všechno sami, většinou však půjdete v čele příslušníků jednotek USNC. Detailnější grafice a novému OST sekundují animované cutscény, spojující svým příběhem více jak třicítku misí.
V základu se jejich náplň kromě stmelujícího bojového průzkumu pěšky či ve vozidlech dělí na obrannou, vyčišťovací a vyhledej a znič. Myší, klávesnicí, analogovými (PC) nebo virtuálními (tabletové smartphony) páčkami ovládáte svůj charakter na shůry nahlíženém bojišti způsobem, kdy levou páčkou určujete směr pohybu a pravou směr střelby. Díky tzv. "pick-up-and-play" funkci lze kdykoliv přerušit hru na jednom zařízení a na dalším navázat přesně tam, kde jste skončili. Za achievementy ze Spartan Strike lze v Halo: Masterchief Collection odemykat multiplayerový obsah.
Zúčastněte se do třetice bitvy o Novou Mobassu a připomeňte si znovu tuto nejvýznamnější událost roku 2552 novýma očima. V Halo 2 (2004) to byl všeobecně známý MasterChief, v Halo 3: ODST (2009) řadový voják "Rookie". Nyní bude před invazí mimozemských Kovenantů a mechanických Prométheánů město, i celou Zemi bránit Spartan IV.
Spartan Strike využívá koncept hratelnosti poprvé představený v titulu Spartan Assault (2013), první hře z Halo univerza, určené primárně pro přenosná zařízení s Windowsem. Z pohledu dynamické top down kamery si pěšky či Warthogu/Kestrel VTOLu prostřílíte cestu měnícím se prostředím. Z pestrobarevných džunglí a pouští pozemské Afriky se postupně dostanete až do hlubin vesmíru. Místy budete na všechno sami, většinou však půjdete v čele příslušníků jednotek USNC. Detailnější grafice a novému OST sekundují animované cutscény, spojující svým příběhem více jak třicítku misí.
V základu se jejich náplň kromě stmelujícího bojového průzkumu pěšky či ve vozidlech dělí na obrannou, vyčišťovací a vyhledej a znič. Myší, klávesnicí, analogovými (PC) nebo virtuálními (tabletové smartphony) páčkami ovládáte svůj charakter na shůry nahlíženém bojišti způsobem, kdy levou páčkou určujete směr pohybu a pravou směr střelby. Díky tzv. "pick-up-and-play" funkci lze kdykoliv přerušit hru na jednom zařízení a na dalším navázat přesně tam, kde jste skončili. Za achievementy ze Spartan Strike lze v Halo: Masterchief Collection odemykat multiplayerový obsah.
Spartan Strike využívá koncept hratelnosti poprvé představený v titulu Spartan Assault (2013), první hře z Halo univerza, určené primárně pro přenosná zařízení s Windowsem. Z pohledu dynamické top down kamery si pěšky či Warthogu/Kestrel VTOLu prostřílíte cestu měnícím se prostředím. Z pestrobarevných džunglí a pouští pozemské Afriky se postupně dostanete až do hlubin vesmíru. Místy budete na všechno sami, většinou však půjdete v čele příslušníků jednotek USNC. Detailnější grafice a novému OST sekundují animované cutscény, spojující svým příběhem více jak třicítku misí.
V základu se jejich náplň kromě stmelujícího bojového průzkumu pěšky či ve vozidlech dělí na obrannou, vyčišťovací a vyhledej a znič. Myší, klávesnicí, analogovými (PC) nebo virtuálními (tabletové smartphony) páčkami ovládáte svůj charakter na shůry nahlíženém bojišti způsobem, kdy levou páčkou určujete směr pohybu a pravou směr střelby. Díky tzv. "pick-up-and-play" funkci lze kdykoliv přerušit hru na jednom zařízení a na dalším navázat přesně tam, kde jste skončili. Za achievementy ze Spartan Strike lze v Halo: Masterchief Collection odemykat multiplayerový obsah.
Zúčastněte se do třetice bitvy o Novou Mobassu a připomeňte si znovu tuto nejvýznamnější událost roku 2552 novýma očima. V Halo 2 (2004) to byl všeobecně známý MasterChief, v Halo 3: ODST (2009) řadový voják "Rookie". Nyní bude před invazí mimozemských Kovenantů a mechanických Prométheánů město, i celou Zemi bránit Spartan IV.
Spartan Strike využívá koncept hratelnosti poprvé představený v titulu Spartan Assault (2013), první hře z Halo univerza, určené primárně pro přenosná zařízení s Windowsem. Z pohledu dynamické top down kamery si pěšky či Warthogu/Kestrel VTOLu prostřílíte cestu měnícím se prostředím. Z pestrobarevných džunglí a pouští pozemské Afriky se postupně dostanete až do hlubin vesmíru. Místy budete na všechno sami, většinou však půjdete v čele příslušníků jednotek USNC. Detailnější grafice a novému OST sekundují animované cutscény, spojující svým příběhem více jak třicítku misí.
V základu se jejich náplň kromě stmelujícího bojového průzkumu pěšky či ve vozidlech dělí na obrannou, vyčišťovací a vyhledej a znič. Myší, klávesnicí, analogovými (PC) nebo virtuálními (tabletové smartphony) páčkami ovládáte svůj charakter na shůry nahlíženém bojišti způsobem, kdy levou páčkou určujete směr pohybu a pravou směr střelby. Díky tzv. "pick-up-and-play" funkci lze kdykoliv přerušit hru na jednom zařízení a na dalším navázat přesně tam, kde jste skončili. Za achievementy ze Spartan Strike lze v Halo: Masterchief Collection odemykat multiplayerový obsah.
Spartan Strike využívá koncept hratelnosti poprvé představený v titulu Spartan Assault (2013), první hře z Halo univerza, určené primárně pro přenosná zařízení s Windowsem. Z pohledu dynamické top down kamery si pěšky či Warthogu/Kestrel VTOLu prostřílíte cestu měnícím se prostředím. Z pestrobarevných džunglí a pouští pozemské Afriky se postupně dostanete až do hlubin vesmíru. Místy budete na všechno sami, většinou však půjdete v čele příslušníků jednotek USNC. Detailnější grafice a novému OST sekundují animované cutscény, spojující svým příběhem více jak třicítku misí.
V základu se jejich náplň kromě stmelujícího bojového průzkumu pěšky či ve vozidlech dělí na obrannou, vyčišťovací a vyhledej a znič. Myší, klávesnicí, analogovými (PC) nebo virtuálními (tabletové smartphony) páčkami ovládáte svůj charakter na shůry nahlíženém bojišti způsobem, kdy levou páčkou určujete směr pohybu a pravou směr střelby. Díky tzv. "pick-up-and-play" funkci lze kdykoliv přerušit hru na jednom zařízení a na dalším navázat přesně tam, kde jste skončili. Za achievementy ze Spartan Strike lze v Halo: Masterchief Collection odemykat multiplayerový obsah.