Arkádový titul, jehož primárním účelem bylo uvedení Half-Life 2 (2004) v Japonsku, poprvé vyšel i s vlastním automatem (Taito Type X+) dne 28. června 2006. Běžel tam na 32" LCD monitoru v širokoúhlém rozlišení 1360x768 pixelů a podporoval surround sound 5.1. V listopadu 2007 přišel přišel velký update, který přinesl několik podstatných vylepšení. Battle mód byl obohacen o tutorial a v červenci 2013 vydalo indie studio Facepunch Studios PC port nabízený ke stažení zdarma. Ukládání pozic v automatové verzi, stejně jako přístup do multiplayeru umožňovala u automatové verze plastiková "smart karta". Podpora prvně jmenovaného však byla ukončena k 1. únoru 2010 a PC verze pak možnost online hraní v žádné podobě neobsahuje.
Half-Life 2: Survivor byl původně rozdělen do tří módů. V "příběhovém" si připomenete ty nejproslulejší scény z HL2 v nekanonickém podání. Na bojišti v kulisách City 17 a jeho okolí vždy zlikvidujete všechny Combine, aby vás pak svítící šipky zavedly na další. Krom intra je hra prosta příběhových elementů a stejně tak i environmentálních puzzlů. Zbylé dva módy byly představovány složkami kooperativního a kompetitivního multiplayeru až pro 8 hráčů. V módu Mission museli hráči spolupracovat, aby v boji proti AI protivníkům úspěšně splnili zadané úkoly (sesbírat drahokamy, zničit spawnovací místa zombie a uprchnout) na obtížnostech normální, těžká, i super těžká. Mód Battle byl obdobou klasického all vs. all a team deathmatch. Hraním multiplayeru hráč získával "Survivor Gold" pro vylepšování vzhledu charakteru a na nové zbraně a jejich úpravy.
V listopadu 2007 se hra dočkala zásadního update, který obohacoval především dnes již nefunkční multiplayerovou složku. Battle mód obdržel singleplayer až se čtyřmi nepřátelsky naladěnými boty a tutoriál (hráč se třemi AI spojenci proti čtyřem AI oponentům), team combine i team odporu získaly třídu medika a k z HL2 vystřižené sniperské pušce přibyly dvě nové zbraně - gatling gun a laserová puška. Nejzásadnějším přínosem tohoto updatu byla však funkce Survivor Camp. Umožňovala hráčům porovnávat jejich statistiky a upravovat své charaktery prostřednictvím nových skinů, zbraní a emblémů. Například hráčské skiny zahrnovaly i obsah vystřižený z původního HL2 jako Combine Assassin a řada z nich (jako vojáci Combine a odbojáři) měly každý svou ženskou variantu.
Half-Life 2: Survivor byl původně rozdělen do tří módů. V "příběhovém" si připomenete ty nejproslulejší scény z HL2 v nekanonickém podání. Na bojišti v kulisách City 17 a jeho okolí vždy zlikvidujete všechny Combine, aby vás pak svítící šipky zavedly na další. Krom intra je hra prosta příběhových elementů a stejně tak i environmentálních puzzlů. Zbylé dva módy byly představovány složkami kooperativního a kompetitivního multiplayeru až pro 8 hráčů. V módu Mission museli hráči spolupracovat, aby v boji proti AI protivníkům úspěšně splnili zadané úkoly (sesbírat drahokamy, zničit spawnovací místa zombie a uprchnout) na obtížnostech normální, těžká, i super těžká. Mód Battle byl obdobou klasického all vs. all a team deathmatch. Hraním multiplayeru hráč získával "Survivor Gold" pro vylepšování vzhledu charakteru a na nové zbraně a jejich úpravy.
V listopadu 2007 se hra dočkala zásadního update, který obohacoval především dnes již nefunkční multiplayerovou složku. Battle mód obdržel singleplayer až se čtyřmi nepřátelsky naladěnými boty a tutoriál (hráč se třemi AI spojenci proti čtyřem AI oponentům), team combine i team odporu získaly třídu medika a k z HL2 vystřižené sniperské pušce přibyly dvě nové zbraně - gatling gun a laserová puška. Nejzásadnějším přínosem tohoto updatu byla však funkce Survivor Camp. Umožňovala hráčům porovnávat jejich statistiky a upravovat své charaktery prostřednictvím nových skinů, zbraní a emblémů. Například hráčské skiny zahrnovaly i obsah vystřižený z původního HL2 jako Combine Assassin a řada z nich (jako vojáci Combine a odbojáři) měly každý svou ženskou variantu.
Arkádová FPS na Source enginu, jejímž primárním účelem bylo uvedení Half-Life 2 (2004) v Japonsku, poprvé vyšla i s vlastním automatem (Taito Type X+) dne 28. června 2006. Běžel tam na 32" LCD monitoru v širokoúhlém rozlišení 1360x768 pixelů a podporoval surround sound 5.1. V červenci 2013 vydalo indie studio Facepunch Studios PC port nabízený ke stažení zdarma. Ukládání pozic v automatové verzi, stejně jako přístup do multiplayeru umožňovala u automatové verze plastiková "smart karta". Podpora prvně jmenovaného však byla ukončena k 1. únoru 2010 a PC verze pak možnost online hraní v žádné podobě neobsahuje.
Half-Life 2: Survivor byl původně rozdělen do tří módů. V "příběhovém" si připomenete ty nejproslulejší scény z HL2 v nekanonickém podání. Na bojišti v kulisách City 17 a jeho okolí vždy zlikvidujete všechny Combine, aby vás pak svítící šipky zavedly na další. Krom intra je hra prosta příběhových elementů a stejně tak i environmentálních puzzlů. Zbylé dva módy byly představovány složkami kooperativního a kompetitivního multiplayeru až pro 8 hráčů. V módu Mission museli hráči spolupracovat, aby v boji proti AI protivníkům úspěšně splnili zadané úkoly (sesbírat drahokamy, zničit spawnovací místa zombie a uprchnout) na obtížnostech normální, těžká, i super těžká. Mód Battle byl obdobou klasického all vs. all a team deathmatch. Hraním multiplayeru hráč získával "Survivor Gold" pro vylepšování vzhledu charakteru a na nové zbraně a jejich úpravy.
V listopadu 2007 přišel velký update, který přinesl několik podstatných vylepšení zejména multiplayerové složky hry. Battle mód byl obohacen o tutorial, k tomu obdržel singleplayer až se čtyřmi nepřátelsky naladěnými boty a tutoriál (hráč se třemi AI spojenci proti čtyřem AI oponentům), team combine i team odporu získaly třídu medika. Ke z HL2 vystřižené sniperské pušce přibyly dvě nové zbraně - gatling gun a laserová puška. Nejzásadnějším přínosem tohoto updatu byla však funkce Survivor Camp. Umožňovala hráčům porovnávat své statistiky a upravovat vlastní charaktery prostřednictvím nových skinů, zbraní a emblémů. Hráčské skiny mimojiné také zahrnovaly modely vystřižené z původního HL2, jako je například Combine Assassin a řada z nich (jako vojáci Combine a odbojáři) měly i své ženské varianty.
Half-Life 2: Survivor byl původně rozdělen do tří módů. V "příběhovém" si připomenete ty nejproslulejší scény z HL2 v nekanonickém podání. Na bojišti v kulisách City 17 a jeho okolí vždy zlikvidujete všechny Combine, aby vás pak svítící šipky zavedly na další. Krom intra je hra prosta příběhových elementů a stejně tak i environmentálních puzzlů. Zbylé dva módy byly představovány složkami kooperativního a kompetitivního multiplayeru až pro 8 hráčů. V módu Mission museli hráči spolupracovat, aby v boji proti AI protivníkům úspěšně splnili zadané úkoly (sesbírat drahokamy, zničit spawnovací místa zombie a uprchnout) na obtížnostech normální, těžká, i super těžká. Mód Battle byl obdobou klasického all vs. all a team deathmatch. Hraním multiplayeru hráč získával "Survivor Gold" pro vylepšování vzhledu charakteru a na nové zbraně a jejich úpravy.
V listopadu 2007 přišel velký update, který přinesl několik podstatných vylepšení zejména multiplayerové složky hry. Battle mód byl obohacen o tutorial, k tomu obdržel singleplayer až se čtyřmi nepřátelsky naladěnými boty a tutoriál (hráč se třemi AI spojenci proti čtyřem AI oponentům), team combine i team odporu získaly třídu medika. Ke z HL2 vystřižené sniperské pušce přibyly dvě nové zbraně - gatling gun a laserová puška. Nejzásadnějším přínosem tohoto updatu byla však funkce Survivor Camp. Umožňovala hráčům porovnávat své statistiky a upravovat vlastní charaktery prostřednictvím nových skinů, zbraní a emblémů. Hráčské skiny mimojiné také zahrnovaly modely vystřižené z původního HL2, jako je například Combine Assassin a řada z nich (jako vojáci Combine a odbojáři) měly i své ženské varianty.
Arkádová FPS na Source enginu, jejímž primárním účelem bylo uvedení Half-Life 2 (2004) v Japonsku, poprvé vyšla i s vlastním automatem (Taito Type X+) dne 28. června 2006. Běžel tam na 32" LCD monitoru v širokoúhlém rozlišení 1360x768 pixelů a podporoval surround sound 5.1. V červenci 2013 vydalo indie studio Facepunch Studios PC port nabízený ke stažení zdarma. Ukládání pozic v automatové verzi, stejně jako přístup do multiplayeru umožňovala u automatové verze plastiková "smart karta". Podpora prvně jmenovaného však byla ukončena k 1. únoru 2010 a PC verze pak možnost online hraní v žádné podobě neobsahuje.
Half-Life 2: Survivor byl původně rozdělen do tří módů. V "příběhovém" si připomenete ty nejproslulejší scény z HL2 v nekanonickém podání. Na bojišti v kulisách City 17 a jeho okolí vždy zlikvidujete všechny Combine, aby vás pak svítící šipky zavedly na další. Krom intra je hra prosta příběhových elementů a stejně tak i environmentálních puzzlů. Zbylé dva módy byly představovány složkami kooperativního a kompetitivního multiplayeru až pro 8 hráčů. V módu Mission museli hráči spolupracovat, aby v boji proti AI protivníkům úspěšně splnili zadané úkoly (sesbírat drahokamy, zničit spawnovací místa zombie a uprchnout) na obtížnostech normální, těžká, i super těžká. Mód Battle byl obdobou klasického all vs. all a team deathmatch. Hraním multiplayeru hráč získával "Survivor Gold" pro vylepšování vzhledu charakteru a na nové zbraně a jejich úpravy.
V listopadu 2007 přišel velký update, který přinesl několik podstatných vylepšení, zejména multiplayerové složky hry. Battle mód byl obohacen o tutorial, k tomu obdržel singleplayer až se čtyřmi nepřátelsky naladěnými boty a tutoriál (hráč se třemi AI spojenci proti čtyřem AI oponentům), team combine i team odporu získaly třídu medika. Ke z HL2 vystřižené sniperské pušce přibyly dvě nové zbraně - gatling gun a laserová puška. Nejzásadnějším přínosem tohoto updatu byla však funkce Survivor Camp. Umožňovala hráčům porovnávat své statistiky a upravovat vlastní charaktery prostřednictvím nových skinů, zbraní a emblémů. Hráčské skiny mimo jiné také zahrnovaly modely vystřižené z původního HL2, jako je například Combine Assassin a řada z nich (jako vojáci Combine a odbojáři) měly i své ženské varianty.
Half-Life 2: Survivor byl původně rozdělen do tří módů. V "příběhovém" si připomenete ty nejproslulejší scény z HL2 v nekanonickém podání. Na bojišti v kulisách City 17 a jeho okolí vždy zlikvidujete všechny Combine, aby vás pak svítící šipky zavedly na další. Krom intra je hra prosta příběhových elementů a stejně tak i environmentálních puzzlů. Zbylé dva módy byly představovány složkami kooperativního a kompetitivního multiplayeru až pro 8 hráčů. V módu Mission museli hráči spolupracovat, aby v boji proti AI protivníkům úspěšně splnili zadané úkoly (sesbírat drahokamy, zničit spawnovací místa zombie a uprchnout) na obtížnostech normální, těžká, i super těžká. Mód Battle byl obdobou klasického all vs. all a team deathmatch. Hraním multiplayeru hráč získával "Survivor Gold" pro vylepšování vzhledu charakteru a na nové zbraně a jejich úpravy.
V listopadu 2007 přišel velký update, který přinesl několik podstatných vylepšení, zejména multiplayerové složky hry. Battle mód byl obohacen o tutorial, k tomu obdržel singleplayer až se čtyřmi nepřátelsky naladěnými boty a tutoriál (hráč se třemi AI spojenci proti čtyřem AI oponentům), team combine i team odporu získaly třídu medika. Ke z HL2 vystřižené sniperské pušce přibyly dvě nové zbraně - gatling gun a laserová puška. Nejzásadnějším přínosem tohoto updatu byla však funkce Survivor Camp. Umožňovala hráčům porovnávat své statistiky a upravovat vlastní charaktery prostřednictvím nových skinů, zbraní a emblémů. Hráčské skiny mimo jiné také zahrnovaly modely vystřižené z původního HL2, jako je například Combine Assassin a řada z nich (jako vojáci Combine a odbojáři) měly i své ženské varianty.
Arkádová FPS na Source enginu, jejímž primárním účelem bylo uvedení Half-Life 2 (2004) v Japonsku, poprvé vyšla i s vlastním automatem (Taito Type X+) dne 28. června 2006. Běžel tam na 32" LCD monitoru v širokoúhlém rozlišení 1360x768 pixelů a podporoval surround sound 5.1. V červenci 2013 vydalo indie studio Facepunch Studios PC port nabízený ke stažení zdarma. Ukládání pozic v automatové verzi, stejně jako přístup do multiplayeru umožňovala u automatové verze plastiková "smart karta". Podpora prvně jmenovaného však byla ukončena k 1. únoru 2010 a PC verze pak možnost online hraní v žádné podobě neobsahuje.
Half-Life 2: Survivor byl původně rozdělen do tří módů. V "příběhovém" si připomenete ty nejproslulejší scény z HL2 v nekanonickém podání. Na bojišti v kulisách City 17 a jeho okolí vždy zlikvidujete všechny Combine, aby vás pak svítící šipky zavedly na další. Krom intra je hra prosta příběhových elementů a stejně tak i environmentálních puzzlů. Zbylé dva módy byly představovány složkami kooperativního a kompetitivního multiplayeru až pro 8 hráčů. V módu Mission museli hráči spolupracovat, aby v boji proti AI protivníkům úspěšně splnili zadané úkoly (sesbírat drahokamy, zničit spawnovací místa zombie a uprchnout) na obtížnostech normální, těžká, i super těžká. Mód Battle byl obdobou klasického all vs. all a team deathmatch. Hraním multiplayeru hráč získával "Survivor Gold" pro vylepšování vzhledu charakteru a na nové zbraně a jejich úpravy.
V listopadu 2007 přišel velký update, který přinesl několik podstatných vylepšení, zejména multiplayerové složky hry. Battle mód byl obohacen o tutorial, k tomu obdržel singleplayer až se čtyřmi nepřátelsky naladěnými boty a tutoriál (hráč se třemi AI spojenci proti čtyřem AI oponentům), team combine i team odporu získaly třídu medika. Ke z HL2 vystřižené sniperské pušce přibyly dvě nové zbraně - gatling gun a laserová puška. Nejzásadnějším přínosem tohoto updatu byla však funkce Survivor Camp. Umožňovala hráčům porovnávat své statistiky a upravovat vlastní charaktery prostřednictvím nových skinů, zbraní a emblémů. Hráčské skiny mimo jiné také zahrnovaly modely vystřižené z původního HL2, jako je například Combine Assassin a řada z nich (jako vojáci Combine a odbojáři) měly i své ženské varianty.
Half-Life 2: Survivor byl původně rozdělen do tří módů. V "příběhovém" si připomenete ty nejproslulejší scény z HL2 v nekanonickém podání. Na bojišti v kulisách City 17 a jeho okolí vždy zlikvidujete všechny Combine, aby vás pak svítící šipky zavedly na další. Krom intra je hra prosta příběhových elementů a stejně tak i environmentálních puzzlů. Zbylé dva módy byly představovány složkami kooperativního a kompetitivního multiplayeru až pro 8 hráčů. V módu Mission museli hráči spolupracovat, aby v boji proti AI protivníkům úspěšně splnili zadané úkoly (sesbírat drahokamy, zničit spawnovací místa zombie a uprchnout) na obtížnostech normální, těžká, i super těžká. Mód Battle byl obdobou klasického all vs. all a team deathmatch. Hraním multiplayeru hráč získával "Survivor Gold" pro vylepšování vzhledu charakteru a na nové zbraně a jejich úpravy.
V listopadu 2007 přišel velký update, který přinesl několik podstatných vylepšení, zejména multiplayerové složky hry. Battle mód byl obohacen o tutorial, k tomu obdržel singleplayer až se čtyřmi nepřátelsky naladěnými boty a tutoriál (hráč se třemi AI spojenci proti čtyřem AI oponentům), team combine i team odporu získaly třídu medika. Ke z HL2 vystřižené sniperské pušce přibyly dvě nové zbraně - gatling gun a laserová puška. Nejzásadnějším přínosem tohoto updatu byla však funkce Survivor Camp. Umožňovala hráčům porovnávat své statistiky a upravovat vlastní charaktery prostřednictvím nových skinů, zbraní a emblémů. Hráčské skiny mimo jiné také zahrnovaly modely vystřižené z původního HL2, jako je například Combine Assassin a řada z nich (jako vojáci Combine a odbojáři) měly i své ženské varianty.