Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Half-Life 2: Survivor Half-Life 2: Survivor Half-Life 2: Survivor Half-Life 2: Survivor
Taito Corporation •  Facepunch Studios (PC)
Taito Corporation •  Facepunch Studios (PC)
Taito Corporation •  Facepunch Studios (PC)
Taito Corporation •  Facepunch Studios (PC)
PC
22.06.2013
PC
22.06.2013
PC
22.06.2013
Arcade
28.06.2006
PC
22.06.2013
Half-Life 2: Survivor Half-Life 2: Survivor Half-Life 2: Survivor Half-Life 2: Survivor
Žánr
akce > 1st person akce *
akce > arkáda
akce > 1st person akce *
akce > arkáda
akce > 1st person akce *
akce > arkáda
akce > 1st person akce *
akce > arkáda

Forma
freeware (dříve placená hra) freeware (dříve placená hra) freeware (dříve placená hra) freeware (dříve placená hra)
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

Arkádový titul, jehož primárním účelem bylo uvedení Half-Life 2 (2004) v Japonsku, poprvé vyšel i s vlastním automatem (Taito Type X+) dne 28. června 2006. Běžel tam na 32" LCD monitoru v širokoúhlém rozlišení 1360x768 pixelů a podporoval surround sound 5.1. V listopadu 2007 přišel přišel velký update, který přinesl několik podstatných vylepšení. Battle mód byl obohacen o tutorial a v červenci 2013 vydalo indie studio Facepunch Studios PC port nabízený ke stažení zdarma. Ukládání pozic v automatové verzi, stejně jako přístup do multiplayeru umožňovala u automatové verze plastiková "smart karta". Podpora prvně jmenovaného však byla ukončena k 1. únoru 2010 a PC verze pak možnost online hraní v žádné podobě neobsahuje.

Half-Life 2: Survivor byl původně rozdělen do tří módů. V "příběhovém" si připomenete ty nejproslulejší scény z HL2 v nekanonickém podání. Na bojišti v kulisách City 17 a jeho okolí vždy zlikvidujete všechny Combine, aby vás pak svítící šipky zavedly na další. Krom intra je hra prosta příběhových elementů a stejně tak i environmentálních puzzlů. Zbylé dva módy byly představovány složkami kooperativního a kompetitivního multiplayeru až pro 8 hráčů. V módu Mission museli hráči spolupracovat, aby v boji proti AI protivníkům úspěšně splnili zadané úkoly (sesbírat drahokamy, zničit spawnovací místa zombie a uprchnout) na obtížnostech normální, těžká, i super těžká. Mód Battle byl obdobou klasického all vs. all a team deathmatch. Hraním multiplayeru hráč získával "Survivor Gold" pro vylepšování vzhledu charakteru a na nové zbraně a jejich úpravy.

V listopadu 2007 se hra dočkala zásadního update, který obohacoval především dnes již nefunkční multiplayerovou složku. Battle mód obdržel singleplayer až se čtyřmi nepřátelsky naladěnými boty a tutoriál (hráč se třemi AI spojenci proti čtyřem AI oponentům), team combine i team odporu získaly třídu medika a k z HL2 vystřižené sniperské pušce přibyly dvě nové zbraně - gatling gun a laserová puška. Nejzásadnějším přínosem tohoto updatu byla však funkce Survivor Camp. Umožňovala hráčům porovnávat jejich statistiky a upravovat své charaktery prostřednictvím nových skinů, zbraní a emblémů. Například hráčské skiny zahrnovaly i obsah vystřižený z původního HL2 jako Combine Assassin a řada z nich (jako vojáci Combine a odbojáři) měly každý svou ženskou variantu.
Arkádová FPS na Source enginu, jejímž primárním účelem bylo uvedení Half-Life 2 (2004) v Japonsku, poprvé vyšla i s vlastním automatem (Taito Type X+) dne 28. června 2006. Běžel tam na 32" LCD monitoru v širokoúhlém rozlišení 1360x768 pixelů a podporoval surround sound 5.1. V červenci 2013 vydalo indie studio Facepunch Studios PC port nabízený ke stažení zdarma. Ukládání pozic v automatové verzi, stejně jako přístup do multiplayeru umožňovala u automatové verze plastiková "smart karta". Podpora prvně jmenovaného však byla ukončena k 1. únoru 2010 a PC verze pak možnost online hraní v žádné podobě neobsahuje.

Half-Life 2: Survivor byl původně rozdělen do tří módů. V "příběhovém" si připomenete ty nejproslulejší scény z HL2 v nekanonickém podání. Na bojišti v kulisách City 17 a jeho okolí vždy zlikvidujete všechny Combine, aby vás pak svítící šipky zavedly na další. Krom intra je hra prosta příběhových elementů a stejně tak i environmentálních puzzlů. Zbylé dva módy byly představovány složkami kooperativního a kompetitivního multiplayeru až pro 8 hráčů. V módu Mission museli hráči spolupracovat, aby v boji proti AI protivníkům úspěšně splnili zadané úkoly (sesbírat drahokamy, zničit spawnovací místa zombie a uprchnout) na obtížnostech normální, těžká, i super těžká. Mód Battle byl obdobou klasického all vs. all a team deathmatch. Hraním multiplayeru hráč získával "Survivor Gold" pro vylepšování vzhledu charakteru a na nové zbraně a jejich úpravy.

V listopadu 2007 přišel velký update, který přinesl několik podstatných vylepšení zejména multiplayerové složky hry. Battle mód byl obohacen o tutorial, k tomu obdržel singleplayer až se čtyřmi nepřátelsky naladěnými boty a tutoriál (hráč se třemi AI spojenci proti čtyřem AI oponentům), team combine i team odporu získaly třídu medika. Ke z HL2 vystřižené sniperské pušce přibyly dvě nové zbraně - gatling gun a laserová puška. Nejzásadnějším přínosem tohoto updatu byla však funkce Survivor Camp. Umožňovala hráčům porovnávat své statistiky a upravovat vlastní charaktery prostřednictvím nových skinů, zbraní a emblémů. Hráčské skiny mimojiné také zahrnovaly modely vystřižené z původního HL2, jako je například Combine Assassin a řada z nich (jako vojáci Combine a odbojáři) měly i své ženské varianty.
Arkádová FPS na Source enginu, jejímž primárním účelem bylo uvedení Half-Life 2 (2004) v Japonsku, poprvé vyšla i s vlastním automatem (Taito Type X+) dne 28. června 2006. Běžel tam na 32" LCD monitoru v širokoúhlém rozlišení 1360x768 pixelů a podporoval surround sound 5.1. V červenci 2013 vydalo indie studio Facepunch Studios PC port nabízený ke stažení zdarma. Ukládání pozic v automatové verzi, stejně jako přístup do multiplayeru umožňovala u automatové verze plastiková "smart karta". Podpora prvně jmenovaného však byla ukončena k 1. únoru 2010 a PC verze pak možnost online hraní v žádné podobě neobsahuje.

Half-Life 2: Survivor byl původně rozdělen do tří módů. V "příběhovém" si připomenete ty nejproslulejší scény z HL2 v nekanonickém podání. Na bojišti v kulisách City 17 a jeho okolí vždy zlikvidujete všechny Combine, aby vás pak svítící šipky zavedly na další. Krom intra je hra prosta příběhových elementů a stejně tak i environmentálních puzzlů. Zbylé dva módy byly představovány složkami kooperativního a kompetitivního multiplayeru až pro 8 hráčů. V módu Mission museli hráči spolupracovat, aby v boji proti AI protivníkům úspěšně splnili zadané úkoly (sesbírat drahokamy, zničit spawnovací místa zombie a uprchnout) na obtížnostech normální, těžká, i super těžká. Mód Battle byl obdobou klasického all vs. all a team deathmatch. Hraním multiplayeru hráč získával "Survivor Gold" pro vylepšování vzhledu charakteru a na nové zbraně a jejich úpravy.

V listopadu 2007 přišel velký update, který přinesl několik podstatných vylepšení, zejména multiplayerové složky hry. Battle mód byl obohacen o tutorial, k tomu obdržel singleplayer až se čtyřmi nepřátelsky naladěnými boty a tutoriál (hráč se třemi AI spojenci proti čtyřem AI oponentům), team combine i team odporu získaly třídu medika. Ke z HL2 vystřižené sniperské pušce přibyly dvě nové zbraně - gatling gun a laserová puška. Nejzásadnějším přínosem tohoto updatu byla však funkce Survivor Camp. Umožňovala hráčům porovnávat své statistiky a upravovat vlastní charaktery prostřednictvím nových skinů, zbraní a emblémů. Hráčské skiny mimo jiné také zahrnovaly modely vystřižené z původního HL2, jako je například Combine Assassin a řada z nich (jako vojáci Combine a odbojáři) měly i své ženské varianty.
Arkádová FPS na Source enginu, jejímž primárním účelem bylo uvedení Half-Life 2 (2004) v Japonsku, poprvé vyšla i s vlastním automatem (Taito Type X+) dne 28. června 2006. Běžel tam na 32" LCD monitoru v širokoúhlém rozlišení 1360x768 pixelů a podporoval surround sound 5.1. V červenci 2013 vydalo indie studio Facepunch Studios PC port nabízený ke stažení zdarma. Ukládání pozic v automatové verzi, stejně jako přístup do multiplayeru umožňovala u automatové verze plastiková "smart karta". Podpora prvně jmenovaného však byla ukončena k 1. únoru 2010 a PC verze pak možnost online hraní v žádné podobě neobsahuje.

Half-Life 2: Survivor byl původně rozdělen do tří módů. V "příběhovém" si připomenete ty nejproslulejší scény z HL2 v nekanonickém podání. Na bojišti v kulisách City 17 a jeho okolí vždy zlikvidujete všechny Combine, aby vás pak svítící šipky zavedly na další. Krom intra je hra prosta příběhových elementů a stejně tak i environmentálních puzzlů. Zbylé dva módy byly představovány složkami kooperativního a kompetitivního multiplayeru až pro 8 hráčů. V módu Mission museli hráči spolupracovat, aby v boji proti AI protivníkům úspěšně splnili zadané úkoly (sesbírat drahokamy, zničit spawnovací místa zombie a uprchnout) na obtížnostech normální, těžká, i super těžká. Mód Battle byl obdobou klasického all vs. all a team deathmatch. Hraním multiplayeru hráč získával "Survivor Gold" pro vylepšování vzhledu charakteru a na nové zbraně a jejich úpravy.

V listopadu 2007 přišel velký update, který přinesl několik podstatných vylepšení, zejména multiplayerové složky hry. Battle mód byl obohacen o tutorial, k tomu obdržel singleplayer až se čtyřmi nepřátelsky naladěnými boty a tutoriál (hráč se třemi AI spojenci proti čtyřem AI oponentům), team combine i team odporu získaly třídu medika. Ke z HL2 vystřižené sniperské pušce přibyly dvě nové zbraně - gatling gun a laserová puška. Nejzásadnějším přínosem tohoto updatu byla však funkce Survivor Camp. Umožňovala hráčům porovnávat své statistiky a upravovat vlastní charaktery prostřednictvím nových skinů, zbraní a emblémů. Hráčské skiny mimo jiné také zahrnovaly modely vystřižené z původního HL2, jako je například Combine Assassin a řada z nich (jako vojáci Combine a odbojáři) měly i své ženské varianty.