Guilty Gear Xrd je již pátým dílem populární 2D bojové série, který byl tentokrát vytvořen na Unreal Engine 3, přičemž tradiční, ručně kreslenou grafiku vystřídala grafika cel-shadová. Tvůrcům se ovšem podařilo tento přechod mistrně zamaskovat, a na první pohled není ani skalním fanouškům jasné, že se jedná o 3D modely, což je honosně využito pro několik velmi povedených a nevšedních efektů.
Hratelnost se od minulých dílů příliš nezměnila. Krom pohybových kláves má hráč k dispozici i pět útočných, jejichž všemožné kombinace jsou typicky využívány k provádění speciálních útoků a komb. O další strategickou vrstvu se pak starají ukazatele Burst a Tension - oba jsou spjaté hned několika způsoby, přičemž Burst slouží především k obraně, zatímco Tension se využívá exklusivně k ofenzívě, jelikož hráči umožňuje provádět další, nebezpečnější speciální útoky, včetně tzv. Instant Kills, kterými se dá souboj vyhrát okamžitě, a to bez ohledu na soupeřovo zdraví.
Hratelnost se od minulých dílů příliš nezměnila. Krom pohybových kláves má hráč k dispozici i pět útočných, jejichž všemožné kombinace jsou typicky využívány k provádění speciálních útoků a komb. O další strategickou vrstvu se pak starají ukazatele Burst a Tension - oba jsou spjaté hned několika způsoby, přičemž Burst slouží především k obraně, zatímco Tension se využívá exklusivně k ofenzívě, jelikož hráči umožňuje provádět další, nebezpečnější speciální útoky, včetně tzv. Instant Kills, kterými se dá souboj vyhrát okamžitě, a to bez ohledu na soupeřovo zdraví.
Guilty Gear Xrd je již pátým dílem populární 2D bojové série, který byl tentokrát vytvořen na Unreal Engine 3, přičemž tradiční, ručně kreslenou grafiku vystřídala grafika cel-shadová. Tvůrcům se ovšem podařilo tento přechod mistrně zamaskovat, a na první pohled není ani skalním fanouškům jasné, že se jedná o 3D modely, což je honosně využito pro několik velmi povedených a nevšedních efektů.
Hratelnost se od minulých dílů příliš nezměnila. Krom pohybových kláves má hráč k dispozici i pět útočných, jejichž všemožné kombinace jsou typicky využívány k provádění speciálních útoků a komb. O další strategickou vrstvu se pak starají ukazatele Burst a Tension - oba jsou spjaté hned několika způsoby, přičemž Burst slouží především k obraně, zatímco Tension se využívá exklusivně k ofenzívě, jelikož hráči umožňuje provádět další, nebezpečnější speciální útoky, včetně tzv. Instant Kills, kterými se dá souboj vyhrát okamžitě, a to bez ohledu na soupeřovo zdraví.
Hratelnost se od minulých dílů příliš nezměnila. Krom pohybových kláves má hráč k dispozici i pět útočných, jejichž všemožné kombinace jsou typicky využívány k provádění speciálních útoků a komb. O další strategickou vrstvu se pak starají ukazatele Burst a Tension - oba jsou spjaté hned několika způsoby, přičemž Burst slouží především k obraně, zatímco Tension se využívá exklusivně k ofenzívě, jelikož hráči umožňuje provádět další, nebezpečnější speciální útoky, včetně tzv. Instant Kills, kterými se dá souboj vyhrát okamžitě, a to bez ohledu na soupeřovo zdraví.
Guilty Gear Xrd je již pátým dílem populární 2D bojové série, který byl tentokrát vytvořen na Unreal Engine 3, přičemž tradiční, ručně kreslenou grafiku vystřídala grafika cel-shadová. Tvůrcům se ovšem podařilo tento přechod mistrně zamaskovat, a na první pohled není ani skalním fanouškům jasné, že se jedná o 3D modely, což je honosně využito pro několik velmi povedených a nevšedních efektů.
Hratelnost se od minulých dílů příliš nezměnila. Krom pohybových kláves má hráč k dispozici i pět útočných, jejichž všemožné kombinace jsou typicky využívány k provádění speciálních útoků a komb. O další strategickou vrstvu se pak starají ukazatele Burst a Tension - oba jsou spjaté hned několika způsoby, přičemž Burst slouží především k obraně, zatímco Tension se využívá exklusivně k ofenzívě, jelikož hráči umožňuje provádět další, nebezpečnější speciální útoky, včetně tzv. Instant Kills, kterými se dá souboj vyhrát okamžitě, a to bez ohledu na soupeřovo zdraví.
Hratelnost se od minulých dílů příliš nezměnila. Krom pohybových kláves má hráč k dispozici i pět útočných, jejichž všemožné kombinace jsou typicky využívány k provádění speciálních útoků a komb. O další strategickou vrstvu se pak starají ukazatele Burst a Tension - oba jsou spjaté hned několika způsoby, přičemž Burst slouží především k obraně, zatímco Tension se využívá exklusivně k ofenzívě, jelikož hráči umožňuje provádět další, nebezpečnější speciální útoky, včetně tzv. Instant Kills, kterými se dá souboj vyhrát okamžitě, a to bez ohledu na soupeřovo zdraví.
Guilty Gear Xrd je již pátým dílem populární 2D bojové série, který byl tentokrát vytvořen na Unreal Engine 3, přičemž tradiční, ručně kreslenou grafiku vystřídala grafika cel-shadová. Tvůrcům se ovšem podařilo tento přechod mistrně zamaskovat, a na první pohled není ani skalním fanouškům jasné, že se jedná o 3D modely, což je honosně využito pro několik velmi povedených a nevšedních efektů.
Hratelnost se od minulých dílů příliš nezměnila. Krom pohybových kláves má hráč k dispozici i pět útočných, jejichž všemožné kombinace jsou typicky využívány k provádění speciálních útoků a komb. O další strategickou vrstvu se pak starají ukazatele Burst a Tension - oba jsou spjaté hned několika způsoby, přičemž Burst slouží především k obraně, zatímco Tension se využívá exklusivně k ofenzívě, jelikož hráči umožňuje provádět další, nebezpečnější speciální útoky, včetně tzv. Instant Kills, kterými se dá souboj vyhrát okamžitě, a to bez ohledu na soupeřovo zdraví.
Hratelnost se od minulých dílů příliš nezměnila. Krom pohybových kláves má hráč k dispozici i pět útočných, jejichž všemožné kombinace jsou typicky využívány k provádění speciálních útoků a komb. O další strategickou vrstvu se pak starají ukazatele Burst a Tension - oba jsou spjaté hned několika způsoby, přičemž Burst slouží především k obraně, zatímco Tension se využívá exklusivně k ofenzívě, jelikož hráči umožňuje provádět další, nebezpečnější speciální útoky, včetně tzv. Instant Kills, kterými se dá souboj vyhrát okamžitě, a to bez ohledu na soupeřovo zdraví.
Guilty Gear Xrd je již pátým dílem populární 2D bojové série, který byl tentokrát vytvořen na Unreal Engine 3, přičemž tradiční, ručně kreslenou grafiku vystřídala grafika cel-shadová. Tvůrcům se ovšem podařilo tento přechod mistrně zamaskovat, a na první pohled není ani skalním fanouškům jasné, že se jedná o 3D modely, což je honosně využito pro několik velmi povedených a nevšedních efektů.
Hratelnost se od minulých dílů příliš nezměnila. Krom pohybových kláves má hráč k dispozici i pět útočných, jejichž všemožné kombinace jsou typicky využívány k provádění speciálních útoků a komb. O další strategickou vrstvu se pak starají ukazatele Burst a Tension - oba jsou spjaté hned několika způsoby, přičemž Burst slouží především k obraně, zatímco Tension se využívá exklusivně k ofenzívě, jelikož hráči umožňuje provádět další, nebezpečnější speciální útoky, včetně tzv. Instant Kills, kterými se dá souboj vyhrát okamžitě, a to bez ohledu na soupeřovo zdraví.
Hratelnost se od minulých dílů příliš nezměnila. Krom pohybových kláves má hráč k dispozici i pět útočných, jejichž všemožné kombinace jsou typicky využívány k provádění speciálních útoků a komb. O další strategickou vrstvu se pak starají ukazatele Burst a Tension - oba jsou spjaté hned několika způsoby, přičemž Burst slouží především k obraně, zatímco Tension se využívá exklusivně k ofenzívě, jelikož hráči umožňuje provádět další, nebezpečnější speciální útoky, včetně tzv. Instant Kills, kterými se dá souboj vyhrát okamžitě, a to bez ohledu na soupeřovo zdraví.