Guild of Dungeoneering je karetní rogue-like RPG, v němž střídavě zastáváte několik rolí. Jste zakladatelem cechu dobrodruhů, podílíte se na tvorbě dungeonů, do nichž dobrodruhy z cechu vysíláte, a v bitvách s nestvůrami držíte v ruce balíček karet toho kterého hrdiny. Jeho pohyb po dungeonu ale neřídíte, ten můžete jen lehce ovlivnit působením na jednoduché instinkty, které hrdinové následují, jako je touha po zlatě nebo chuť do boje. Ti, kdo se z dungeonů vítězně vrátí, přinesou vašemu cechu peníze, jež můžete investovat do jeho rozšíření, kterým přilákáte dobrodruhy nových specializací a zajistíte výskyt lepší výzbroje a výstroje. Po těch, kdo se nevrátí, zbude pomníček na hřbitově a nahradí je nově příchozí.
Při vstupu do dungeonu je dobrodruh vždy znovu na první úrovni a má k dispozici pouze základní balíček karet lišící se podle specializace, nanejvýš lehce upravený v důsledku bitevních šrámů, které může každý hrdina utržit až dva ve dvou různých stupních. Další karty do balíčku získává výhrami v soubojích při průchodu dungeonem. Zvítězí-li nad protivníkem stejné nebo vyšší úrovně, postupuje o úroveň výše a získává cennější odměnu v podobě silnější karty (vždy má na výběr ze tří možností). Kombinací karet stejného druhu lze postupně vytvořit skutečně mocný balíček.
Při vstupu do dungeonu je dobrodruh vždy znovu na první úrovni a má k dispozici pouze základní balíček karet lišící se podle specializace, nanejvýš lehce upravený v důsledku bitevních šrámů, které může každý hrdina utržit až dva ve dvou různých stupních. Další karty do balíčku získává výhrami v soubojích při průchodu dungeonem. Zvítězí-li nad protivníkem stejné nebo vyšší úrovně, postupuje o úroveň výše a získává cennější odměnu v podobě silnější karty (vždy má na výběr ze tří možností). Kombinací karet stejného druhu lze postupně vytvořit skutečně mocný balíček.
Guild of Dungeoneering je karetní rogue-like RPG, v němž střídavě zastáváte několik rolí. Jste zakladatelem cechu dobrodruhů, podílíte se na tvorbě dungeonů, do nichž dobrodruhy z cechu vysíláte, a v bitvách s nestvůrami držíte v ruce balíček karet toho kterého hrdiny. Jeho pohyb po dungeonu ale neřídíte, ten můžete jen lehce ovlivnit působením na jednoduché instinkty, které hrdinové následují, jako je touha po zlatě nebo chuť do boje. Ti, kdo se z dungeonů vítězně vrátí, přinesou vašemu cechu peníze, jež můžete investovat do jeho rozšíření, kterým přilákáte dobrodruhy nových specializací a zajistíte výskyt lepší výzbroje a výstroje. Po těch, kdo se nevrátí, zbude pomníček na hřbitově a nahradí je nově příchozí.
Při vstupu do dungeonu je dobrodruh vždy znovu na první úrovni a má k dispozici pouze základní balíček karet lišící se podle specializace, nanejvýš lehce upravený v důsledku bitevních šrámů, které může každý hrdina utržit až dva ve dvou různých stupních. Další karty do balíčku získává výhrami v soubojích při průchodu dungeonem. Zvítězí-li nad protivníkem stejné nebo vyšší úrovně, postupuje o úroveň výše a získává cennější odměnu v podobě silnější karty (vždy má na výběr ze tří možností). Kombinací karet stejného druhu lze postupně vytvořit skutečně mocný balíček.
Při vstupu do dungeonu je dobrodruh vždy znovu na první úrovni a má k dispozici pouze základní balíček karet lišící se podle specializace, nanejvýš lehce upravený v důsledku bitevních šrámů, které může každý hrdina utržit až dva ve dvou různých stupních. Další karty do balíčku získává výhrami v soubojích při průchodu dungeonem. Zvítězí-li nad protivníkem stejné nebo vyšší úrovně, postupuje o úroveň výše a získává cennější odměnu v podobě silnější karty (vždy má na výběr ze tří možností). Kombinací karet stejného druhu lze postupně vytvořit skutečně mocný balíček.
Guild of Dungeoneering je karetní rogue-like RPG, v němž střídavě zastáváte několik rolí. Jste zakladatelem cechu dobrodruhů, podílíte se na tvorbě dungeonů, do nichž dobrodruhy z cechu vysíláte, a v bitvách s nestvůrami držíte v ruce balíček karet toho kterého hrdiny. Jeho pohyb po dungeonu ale neřídíte, ten můžete jen lehce ovlivnit působením na jednoduché instinkty, které hrdinové následují, jako je touha po zlatě nebo chuť do boje. Ti, kdo se z dungeonů vítězně vrátí, přinesou vašemu cechu peníze, jež můžete investovat do jeho rozšíření, kterým přilákáte dobrodruhy nových specializací a zajistíte výskyt lepší výzbroje a výstroje. Po těch, kdo se nevrátí, zbude pomníček na hřbitově a nahradí je nově příchozí.
Při vstupu do dungeonu je dobrodruh vždy znovu na první úrovni a má k dispozici pouze základní balíček karet lišící se podle specializace, nanejvýš lehce upravený v důsledku bitevních šrámů, které může každý hrdina utržit až dva ve dvou různých stupních. Další karty do balíčku získává výhrami v soubojích při průchodu dungeonem. Zvítězí-li nad protivníkem stejné nebo vyšší úrovně, postupuje o úroveň výše a získává cennější odměnu v podobě silnější karty (vždy má na výběr ze tří možností). Kombinací karet stejného druhu lze postupně vytvořit skutečně mocný balíček.
Při vstupu do dungeonu je dobrodruh vždy znovu na první úrovni a má k dispozici pouze základní balíček karet lišící se podle specializace, nanejvýš lehce upravený v důsledku bitevních šrámů, které může každý hrdina utržit až dva ve dvou různých stupních. Další karty do balíčku získává výhrami v soubojích při průchodu dungeonem. Zvítězí-li nad protivníkem stejné nebo vyšší úrovně, postupuje o úroveň výše a získává cennější odměnu v podobě silnější karty (vždy má na výběr ze tří možností). Kombinací karet stejného druhu lze postupně vytvořit skutečně mocný balíček.