Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
GlitchHiker GlitchHiker
Aardbever
Aardbever
PC
30.01.2011
PC
30.01.2011
GlitchHiker GlitchHiker
Žánr
akce > arkáda *
akce > arkáda *

Forma
freeware freeware
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

Glitchhiker byla hra vyvinutá během 2 dnů pro nizozemský Global Game Jam 2011. Ve vývojářském týmu figurovali členové studia Vlambeer. Tématem ročníku byl "zánik", což tato hra implementovala velmi nekompromisně.

Její součástí byl systém - internetový server - který začínal se 100 životy. Hráči pak na herní ploše sbírali mince, měli možnost sprintu (až do zastavení o překážku) pomocí 'X' a použití čistící bomby za 50 mincí pomoci 'Z'. Na ploše se dále formovaly skupiny průhledných kostek, které bylo možné sebráním mincí poblíž přeměnit na mince, anebo se z nich po čase staly solidní černé kostky. Ty se občas měnily na červené, které po čase vytvořily horizontální nebo vertikální narušení a zničily vše v cestě. Za každých 100 nasbíraných mincí hráč pomohl přidat systému život. Pokud ale hráč skončil s méně než 100 mincemi, systém život ztratil. V průběhu hraní se objevovaly vizuální glitche (chyby v obrazu), které se s úbytkem životů zhoršovaly společně s narušením zvuku a přeskakováním černých bloků po ploše.

Systém byl na akci spuštěn v 15:00 a již ve 21:41 ztratil veškeré životy a skončil. Hra tak ve své původní podobě zanikla ještě před tím, než byla uvolněna pro širokou veřejnost. V současnosti je možné si jí zdánlivě pouze stáhnout. Přesto je možné se ke hře dostat stisknutím tlačítka 'h' pro nápovědu a následným odklepáním instrukcí. Na systém však váš výsledek již nebude mít vliv.
Glitchhiker byla hra vyvinutá během 2 dnů pro nizozemský Global Game Jam 2011. Ve vývojářském týmu figurovali členové studia Vlambeer. Tématem ročníku byl "zánik", což tato hra implementovala velmi nekompromisně.

Její součástí byl systém - internetový server - který začínal se 100 životy. Hráči pak na herní ploše sbírali mince, měli možnost sprintu (až do zastavení o překážku) pomocí 'X' a použití čisticí bomby za 50 mincí pomoci 'Z'. Na ploše se dále formovaly skupiny průhledných kostek, které bylo možné sebráním mincí poblíž přeměnit na mince, anebo se z nich po čase staly solidní černé kostky. Ty se občas měnily na červené, které po čase vytvořily horizontální nebo vertikální narušení a zničily vše v cestě. Za každých 100 nasbíraných mincí hráč pomohl přidat systému život. Pokud ale hráč skončil s méně než 100 mincemi, systém život ztratil. V průběhu hraní se objevovaly vizuální glitche (chyby v obrazu), které se s úbytkem životů zhoršovaly společně s narušením zvuku a přeskakováním černých bloků po ploše.

Systém byl na akci spuštěn v 15:00 a již ve 21:41 ztratil veškeré životy a skončil. Hra tak ve své původní podobě zanikla ještě před tím, než byla uvolněna pro širokou veřejnost. V současnosti je možné si ji zdánlivě pouze stáhnout. Přesto je možné se ke hře dostat stisknutím tlačítka 'h' pro nápovědu a následným odklepáním instrukcí. Na systém však váš výsledek již nebude mít vliv.
Oficiální stránky hry (http://www.glitchhiker.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.glitchhiker.com/)