Na počátku 90. let 20. století byl Frans Morsch požádán o vytvoření tréninkové pomůcky šachu pro hráče všech úrovní. V jeho snažení mu pomáhal Mathias Feist a společně tak dali vzniknout Fritz Deluxe, prvnímu dílu dlouholeté šachové série.
Neodmyslitelným základem byla možnost zahrát si šachovou partii v hot-seat módu s živým hráčem a proti počítači. Ten se s umělou inteligencí programu, jehož koeficient ELO dosahoval 2 200 bodů a mohl se rovnat až kandidátům na mistra (nejlepším hráčům země, bez úspěchů na mezinárodní scéně).
Již úvodní verze obsahovala tutoriál, analýzy, komentáře, rady jak postupovat, v čem byly zahrané tahy chybné, možnost uložit hru a další podobné funkce. Přiložená databáze obsahovala více než 500 historických šachových her, které bylo možno přehrát a zlepšit tak vlastní šachový skill.
Neodmyslitelným základem byla možnost zahrát si šachovou partii v hot-seat módu s živým hráčem a proti počítači. Ten se s umělou inteligencí programu, jehož koeficient ELO dosahoval 2 200 bodů a mohl se rovnat až kandidátům na mistra (nejlepším hráčům země, bez úspěchů na mezinárodní scéně).
Již úvodní verze obsahovala tutoriál, analýzy, komentáře, rady jak postupovat, v čem byly zahrané tahy chybné, možnost uložit hru a další podobné funkce. Přiložená databáze obsahovala více než 500 historických šachových her, které bylo možno přehrát a zlepšit tak vlastní šachový skill.
Na počátku 90. let 20. století byl Frans Morsch požádán o vytvoření tréninkové pomůcky šachu pro hráče všech úrovní. V jeho snažení mu pomáhal Mathias Feist a společně tak dali vzniknout Fritz Deluxe, prvnímu dílu dlouholeté šachové série.
Neodmyslitelným základem byla možnost zahrát si šachovou partii v hot-seat módu s živým hráčem a proti počítači. Ten se s umělou inteligencí programu, jehož koeficient ELO dosahoval 2 200 bodů a mohl se rovnat až kandidátům na mistra (nejlepším hráčům země, bez úspěchů na mezinárodní scéně).
Již úvodní verze obsahovala tutoriál, analýzy, komentáře, rady, jak postupovat, v čem byly zahrané tahy chybné, možnost uložit hru a další podobné funkce. Přiložená databáze obsahovala více než 500 historických šachových her, které bylo možno přehrát a zlepšit tak vlastní šachový skill.
Neodmyslitelným základem byla možnost zahrát si šachovou partii v hot-seat módu s živým hráčem a proti počítači. Ten se s umělou inteligencí programu, jehož koeficient ELO dosahoval 2 200 bodů a mohl se rovnat až kandidátům na mistra (nejlepším hráčům země, bez úspěchů na mezinárodní scéně).
Již úvodní verze obsahovala tutoriál, analýzy, komentáře, rady, jak postupovat, v čem byly zahrané tahy chybné, možnost uložit hru a další podobné funkce. Přiložená databáze obsahovala více než 500 historických šachových her, které bylo možno přehrát a zlepšit tak vlastní šachový skill.