Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Fracture Fracture Fracture Fracture
Day 1 Studios
Day 1 Studios
Day 1 Studios
Day 1 Studios
PS3X360
07.10.2008
PS3X360
07.10.2008
PS3X360
07.10.2008
PS3X360
07.10.2008
Fracture Fracture Fracture Fracture
Žánr
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *
akce > 3rd person akce *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano

Reshape the battlefield. Reshape the battle.

Stoupající hladiny oceánů daly během 21. a 22. století zmizet většině níže položených kontinentů světa, což lidstvo uvrhlo do éry nového stěhování národů spojené s do té doby jen stěží představitelnými hladomory a válkami. Nová doba si žádala nové přístupy a odpovědí lidstva, strůjců největší ekologické katastrofy v dějinách, se stal překotný technologický rozvoj za účelem kompenzace celosvětově zhoršených životních podmínek na Zemi. Některé národy se vydaly cestou genetického inženýrství, jiné zvolily čipové augmentace. Vědecko-filozofické rozpravy o morálnosti zásahů do těla záhy vytěsnil mírově neřešitelný ideologický spor, jenž dal vzniknout dvěma nesmiřitelným blokům - Pacifické a Atlantické alianci. Rozhodující konflikt o směřování globální společnosti proběhne jak jinak než v ohromným zálivem rozdělené Severní Americe...

Tvůrci vývoj od začátku pojali coby hru na vlastním písečku. Veškerý terén nemá vlastnostmi daleko k inteligentní plastelíně, každá exploze je tedy patřičně znát. Budovy sice destrukci nepodléhají, přesto se v tomto případě jedná patrně o největší míru zničitelnosti prostředí od Red Faction: Guerrilla (2009), pomineme-li sérii Just Cause, kde se však stejně jako ve zmíněné Guerrille druhým dílem (2010) počínající destrukce okolí týká pouze lidmi vytvořených struktur. Téměř každá z více jak dvacítky zbraní různým způsobem tvaruje bojiště, což je nezbytné pro vaše přežití, poněvadž chybí jakýkoliv systém krytí za překážkami, přestože Fracture vyšlo dva roky po Gears of War (2006). Formováním prostředí lze rovněž tu a tam vyřešit nějaký ten hlavolam a dosáhnout jinak nedostupných míst. Až ve dvanácti hratelný multiplayer je stále v provozu.
Reshape the battlefield. Reshape the battle.

Stoupající hladiny oceánů daly během 21. a 22. století zmizet většině z níže položených částí kontinentů, což svět uvrhlo do éry nového stěhování národů spojené s do té doby jen stěží představitelnými hladomory a válkami. Nová doba si žádala nové přístupy a odpovědí lidstva, strůjců největší ekologické katastrofy v dějinách, se stal překotný technologický rozvoj za účelem kompenzace globálně zhoršených životních podmínek na Zemi. Některé národy se vydaly cestou genetického inženýrství, jiné zvolily čipové augmentace. Vědecko-filozofické rozpravy o morálnosti zásahů do těla záhy vytěsnil mírově neřešitelný ideologický spor, jenž dal vzniknout dvěma nesmiřitelným blokům - Pacifické a Atlantické alianci. Rozhodující konflikt o směřování společnosti proběhne jak jinak než v ohromným zálivem rozdělené Severní Americe...

Tvůrci vývoj od začátku pojali coby hru na vlastním písečku. Veškerý terén nemá vlastnostmi daleko k inteligentní plastelíně a každá exploze je tedy patřičně znát. Budovy sice destrukci nepodléhají, přesto se v tomto případě jedná patrně o největší míru zničitelnosti prostředí od Red Faction: Guerrilla (2009), pomineme-li sérii Just Cause, kde se však stejně jako ve zmíněné Guerrille druhým dílem (2010) počínající destrukce okolí týká pouze lidmi vytvořených struktur. Téměř všechny z více jak dvacítky zbraní různým způsobem tvarují bojiště, což je nezbytné k vašemu přežití, poněvadž chybí jakýkoliv systém krytí za překážkami, přestože Fracture vyšlo dva roky po Gears of War (2006). Formováním prostředí lze rovněž tu a tam dosáhnout jinak nedostupných míst. Servery osm módů zahrnujícího multiplayeru hratelného až ve dvanácti účastnících stále běží.
Reshape the battlefield. Reshape the battle.

Stoupající hladiny oceánů daly během 21. a 22. století zmizet většině z níže položených částí kontinentů, což svět uvrhlo do éry nového stěhování národů spojeného s do té doby jen stěží představitelnou humanitární katastrofou. Nová doba si žádala nové přístupy a odpovědí lidstva, strůjců největší ekologické katastrofy v dějinách, se stal překotný technologický rozvoj kompenzující globálně zhoršené životní podmínky na Zemi. Některé národy se vydaly cestou genetického inženýrství, jiné zvolily čipové augmentace. Rozpravy o morálnosti takových zásahů do těla brzy vytěsnil mírovým způsobem neřešitelný spor Pacifické a Atlantické aliance rivalských států. Rozhodující konflikt o směřování lidské společnosti však proběhne v jak jinak než ohromným průlivem a ideoekonomicky rozpolcené Severní Americe...

Tvůrci vývoj od začátku pojali coby hru na vlastním písečku. Veškerý terén nemá vlastnostmi daleko k inteligentní plastelíně. Budovy sice destrukci nepodléhají, přesto se v tomto případě jedná patrně o největší míru zničitelnosti prostředí od Red Faction: Guerrilla (2009), pomineme-li sérii Just Cause, kde se ovšem stejně jako ve zmíněné Guerrille druhým dílem (2010) počínající destrukce okolí týká pouze lidmi vytvořených struktur. Téměř všechny z více jak dvacítky zbraní různým způsobem tvarují bojiště, což je zcela nezbytná taktika k vašemu přežití, poněvadž chybí jakýkoliv systém krytí za překážkami, přestože Fracture vyšlo dva roky po Gears of War (2006). Formováním povrchu lze rovněž tu a tam dosáhnout jinak nedostupných míst mapy. Servery osm módů zahrnujícího multiplayeru hratelného až ve dvanácti účastnících stále běží.
Reshape the battlefield. Reshape the battle.

Stoupající hladiny oceánů daly během 21. a 22. století zmizet většině z níže položených částí kontinentů, což svět uvrhlo do éry nového stěhování národů spojeného s do té doby jen těžko představitelnou humanitární katastrofou. Nová doba si žádala nové přístupy a odpovědí lidstva, strůjců největší ekologické katastrofy v dějinách, se stal překotný technologický rozvoj kompenzující globálně zhoršené životní podmínky. Některé národy se vydaly cestou úprav DNA, jiné zvolily čipové augmentace. Pochyby o morálnosti takových zásahů do těla brzy vytěsnil mírovým způsobem neřešitelný spor Pacifické a Atlantické aliance rivalských států světa. Rozhodující konflikt o směřování lidské civilizace však samozřejmě proběhne v ohromným průlivem rozpolcené a ideogeneticky rozdělené Severní Americe...

Máte rádi hraní na vlastním písečku? Fracture vás na něm nechá dosyta vyřádit, protože terén nemá vlastnostmi daleko k inteligentní plastelíně. Budovy sice mimo skripty nepodléhají destrukci, přesto se jedná patrně o největší míru zničitelnosti prostředí od Red Faction: Guerrilla (2009), pomineme-li sérii Just Cause. Tam se ovšem stejně jako ve zmíněné Guerrille druhým dílem (2010) počínající destrukce týká výhradně lidmi vystavěných struktur. Téměř všechny z více jak dvacítky zbraní různým způsobem tvarují bojiště, což je zcela nezbytná taktika k vašemu přežití. Schází totiž jakýkoliv systém krytí za překážkami, přestože Fracture vyšlo dva roky po normativním Gears of War (2006), právě co se krytí týče. Formováním povrchu lze občas dosáhnout jinak nedostupných míst jednotlivých map.

Servery osm módů zahrnujícího multiplayeru hratelného až ve dvanácti účastnících stále běží.