Ve hře Flower hráč ovládá vítr a vyfukuje okvětní lístky vzduchem pomocí pohybu herního ovladače. Létání v blízkosti květin vede k tomu, že hráčův okvětní lístek je následován dalšími okvětními plátky. Přibližování se ke květinám může také mít různé efekty na herní svět, jako třeba obarvování dříve mrtvých luk nebo aktivaci stojících větrných mlýnů. Hra neobsahuje žádný text ani dialogy.
Hra Flower byla zamýšlena jako duchovní nástupce hry flOw, předchozího díla studia thatgamecompany. Hudba, kterou složil Vincent Diamante, dynamicky reaguje na akce hráče a odpovídá emocionálním podnětům ve hře. Hra byla k překvapení vývojářů úspěšná u kritiků, kteří ji nazývali jedinečným a přesvědčivým emocionálním zážitkem. Získala titul "Nejlepší nezávislá hra roku 2009" na Spike Video Game Awards a cenu "Casual Game of the Year" od Akademie interaktivních umění a věd.
Hra Flower byla zamýšlena jako duchovní nástupce hry flOw, předchozího díla studia thatgamecompany. Hudba, kterou složil Vincent Diamante, dynamicky reaguje na akce hráče a odpovídá emocionálním podnětům ve hře. Hra byla k překvapení vývojářů úspěšná u kritiků, kteří ji nazývali jedinečným a přesvědčivým emocionálním zážitkem. Získala titul "Nejlepší nezávislá hra roku 2009" na Spike Video Game Awards a cenu "Casual Game of the Year" od Akademie interaktivních umění a věd.
Ve hře Flower hráč ovládá vítr a vyfukuje okvětní lístky vzduchem pomocí pohybu herního ovladače. Létání v blízkosti květin vede k tomu, že hráčův okvětní lístek je následován dalšími okvětními plátky. Přibližování se ke květinám může také mít různé efekty na herní svět, jako třeba obarvování dříve mrtvých luk nebo aktivaci stojících větrných mlýnů. Hra neobsahuje žádný text ani dialogy.
Hra Flower byla zamýšlena jako duchovní nástupce hry flOw, předchozího díla studia thatgamecompany. Hudba, kterou složil Vincent Diamante, dynamicky reaguje na akce hráče a odpovídá emocionálním podnětům ve hře. Hra byla k překvapení vývojářů úspěšná u kritiků, kteří ji nazývali jedinečným a přesvědčivým emocionálním zážitkem. Získala titul "Nejlepší nezávislá hra roku 2009" na Spike Video Game Awards a cenu "Casual Game of the Year" od Akademie interaktivních umění a věd.
Hra Flower byla zamýšlena jako duchovní nástupce hry flOw, předchozího díla studia thatgamecompany. Hudba, kterou složil Vincent Diamante, dynamicky reaguje na akce hráče a odpovídá emocionálním podnětům ve hře. Hra byla k překvapení vývojářů úspěšná u kritiků, kteří ji nazývali jedinečným a přesvědčivým emocionálním zážitkem. Získala titul "Nejlepší nezávislá hra roku 2009" na Spike Video Game Awards a cenu "Casual Game of the Year" od Akademie interaktivních umění a věd.
Ve hře Flower hráč ovládá vítr a vyfukuje okvětní lístky vzduchem pomocí pohybu herního ovladače. Létání v blízkosti květin vede k tomu, že hráčův okvětní lístek je následován dalšími okvětními plátky. Přibližování se ke květinám může také mít různé efekty na herní svět, jako třeba obarvování dříve mrtvých luk nebo aktivaci stojících větrných mlýnů. Hra neobsahuje žádný text ani dialogy.
Hra Flower byla zamýšlena jako duchovní nástupce hry flOw, předchozího díla studia thatgamecompany. Hudba, kterou složil Vincent Diamante, dynamicky reaguje na akce hráče a odpovídá emocionálním podnětům ve hře. Hra byla k překvapení vývojářů úspěšná u kritiků, kteří ji nazývali jedinečným a přesvědčivým emocionálním zážitkem. Získala titul "Nejlepší nezávislá hra roku 2009" na Spike Video Game Awards a cenu "Casual Game of the Year" od Akademie interaktivních umění a věd.
Hra Flower byla zamýšlena jako duchovní nástupce hry flOw, předchozího díla studia thatgamecompany. Hudba, kterou složil Vincent Diamante, dynamicky reaguje na akce hráče a odpovídá emocionálním podnětům ve hře. Hra byla k překvapení vývojářů úspěšná u kritiků, kteří ji nazývali jedinečným a přesvědčivým emocionálním zážitkem. Získala titul "Nejlepší nezávislá hra roku 2009" na Spike Video Game Awards a cenu "Casual Game of the Year" od Akademie interaktivních umění a věd.
Ve hře Flower hráč ovládá vítr a vyfukuje okvětní lístky vzduchem pomocí pohybu herního ovladače. Létání v blízkosti květin vede k tomu, že hráčův okvětní lístek je následován dalšími okvětními plátky. Přibližování se ke květinám může také mít různé efekty na herní svět, jako třeba obarvování dříve mrtvých luk nebo aktivaci stojících větrných mlýnů. Hra neobsahuje žádný text ani dialogy.
Hra Flower byla zamýšlena jako duchovní nástupce hry flOw, předchozího díla studia thatgamecompany. Hudba, kterou složil Vincent Diamante, dynamicky reaguje na akce hráče a odpovídá emocionálním podnětům ve hře. Hra byla k překvapení vývojářů úspěšná u kritiků, kteří ji nazývali jedinečným a přesvědčivým emocionálním zážitkem. Získala titul "Nejlepší nezávislá hra roku 2009" na Spike Video Game Awards a cenu "Casual Game of the Year" od Akademie interaktivních umění a věd.
Hra Flower byla zamýšlena jako duchovní nástupce hry flOw, předchozího díla studia thatgamecompany. Hudba, kterou složil Vincent Diamante, dynamicky reaguje na akce hráče a odpovídá emocionálním podnětům ve hře. Hra byla k překvapení vývojářů úspěšná u kritiků, kteří ji nazývali jedinečným a přesvědčivým emocionálním zážitkem. Získala titul "Nejlepší nezávislá hra roku 2009" na Spike Video Game Awards a cenu "Casual Game of the Year" od Akademie interaktivních umění a věd.
Ve hře Flower hráč ovládá vítr a vyfukuje okvětní lístky vzduchem pomocí pohybu herního ovladače. Létání v blízkosti květin vede k tomu, že hráčův okvětní lístek je následován dalšími okvětními plátky. Přibližování se ke květinám může také mít různé efekty na herní svět, jako třeba obarvování dříve mrtvých luk nebo aktivaci stojících větrných mlýnů. Hra neobsahuje žádný text ani dialogy.
Hra Flower byla zamýšlena jako duchovní nástupce hry flOw, předchozího díla studia thatgamecompany. Hudba, kterou složil Vincent Diamante, dynamicky reaguje na akce hráče a odpovídá emocionálním podnětům ve hře. Hra byla k překvapení vývojářů úspěšná u kritiků, kteří ji nazývali jedinečným a přesvědčivým emocionálním zážitkem. Získala titul "Nejlepší nezávislá hra roku 2009" na Spike Video Game Awards a cenu "Casual Game of the Year" od Akademie interaktivních umění a věd.
Hra Flower byla zamýšlena jako duchovní nástupce hry flOw, předchozího díla studia thatgamecompany. Hudba, kterou složil Vincent Diamante, dynamicky reaguje na akce hráče a odpovídá emocionálním podnětům ve hře. Hra byla k překvapení vývojářů úspěšná u kritiků, kteří ji nazývali jedinečným a přesvědčivým emocionálním zážitkem. Získala titul "Nejlepší nezávislá hra roku 2009" na Spike Video Game Awards a cenu "Casual Game of the Year" od Akademie interaktivních umění a věd.