Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Flower Flower Flower Flower Flower
thatgamecompany •  Bluepoint Games (PS4, Vita)
thatgamecompany •  Bluepoint Games (PS4, Vita)
thatgamecompany •  Bluepoint Games (PS4, Vita)
thatgamecompany •  Bluepoint Games (PS4, Vita)
thatgamecompany •  Bluepoint Games (PS4, Vita)
PS3
12.02.2009
PS4Vita
15.11.2013
PS3
12.02.2009
PS4Vita
15.11.2013
PC
14.02.2019
PS3
12.02.2009
PS4Vita
15.11.2013
PC
14.02.2019
PS3
12.02.2009
PS4Vita
15.11.2013
iOS
28.09.2017
PC
14.02.2019
PS3
12.02.2009
PS4Vita
15.11.2013
iOS
28.09.2017
PC
14.02.2019
PS5
kompatibilní
Flower Flower Flower Flower Flower
Žánr
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *
adventura > 3D adventura *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne

Ve hře Flower hráč ovládá vítr a vyfukuje okvětní lístky vzduchem pomocí pohybu herního ovladače. Létání v blízkosti květin vede k tomu, že hráčův okvětní lístek je následován dalšími okvětními plátky. Přibližování se ke květinám může také mít různé efekty na herní svět, jako třeba obarvování dříve mrtvých luk nebo aktivaci stojících větrných mlýnů. Hra neobsahuje žádný text ani dialogy.

Hra Flower byla zamýšlena jako duchovní nástupce hry flOw, předchozího díla studia thatgamecompany. Hudba, kterou složil Vincent Diamante, dynamicky reaguje na akce hráče a odpovídá emocionálním podnětům ve hře. Hra byla k překvapení vývojářů úspěšná u kritiků, kteří ji nazývali jedinečným a přesvědčivým emocionálním zážitkem. Získala titul "Nejlepší nezávislá hra roku 2009" na Spike Video Game Awards a cenu "Casual Game of the Year" od Akademie interaktivních umění a věd.
Ve hře Flower hráč ovládá vítr a vyfukuje okvětní lístky vzduchem pomocí pohybu herního ovladače. Létání v blízkosti květin vede k tomu, že hráčův okvětní lístek je následován dalšími okvětními plátky. Přibližování se ke květinám může také mít různé efekty na herní svět, jako třeba obarvování dříve mrtvých luk nebo aktivaci stojících větrných mlýnů. Hra neobsahuje žádný text ani dialogy.

Hra Flower byla zamýšlena jako duchovní nástupce hry flOw, předchozího díla studia thatgamecompany. Hudba, kterou složil Vincent Diamante, dynamicky reaguje na akce hráče a odpovídá emocionálním podnětům ve hře. Hra byla k překvapení vývojářů úspěšná u kritiků, kteří ji nazývali jedinečným a přesvědčivým emocionálním zážitkem. Získala titul "Nejlepší nezávislá hra roku 2009" na Spike Video Game Awards a cenu "Casual Game of the Year" od Akademie interaktivních umění a věd.
Ve hře Flower hráč ovládá vítr a vyfukuje okvětní lístky vzduchem pomocí pohybu herního ovladače. Létání v blízkosti květin vede k tomu, že hráčův okvětní lístek je následován dalšími okvětními plátky. Přibližování se ke květinám může také mít různé efekty na herní svět, jako třeba obarvování dříve mrtvých luk nebo aktivaci stojících větrných mlýnů. Hra neobsahuje žádný text ani dialogy.

Hra Flower byla zamýšlena jako duchovní nástupce hry flOw, předchozího díla studia thatgamecompany. Hudba, kterou složil Vincent Diamante, dynamicky reaguje na akce hráče a odpovídá emocionálním podnětům ve hře. Hra byla k překvapení vývojářů úspěšná u kritiků, kteří ji nazývali jedinečným a přesvědčivým emocionálním zážitkem. Získala titul "Nejlepší nezávislá hra roku 2009" na Spike Video Game Awards a cenu "Casual Game of the Year" od Akademie interaktivních umění a věd.
Ve hře Flower hráč ovládá vítr a vyfukuje okvětní lístky vzduchem pomocí pohybu herního ovladače. Létání v blízkosti květin vede k tomu, že hráčův okvětní lístek je následován dalšími okvětními plátky. Přibližování se ke květinám může také mít různé efekty na herní svět, jako třeba obarvování dříve mrtvých luk nebo aktivaci stojících větrných mlýnů. Hra neobsahuje žádný text ani dialogy.

Hra Flower byla zamýšlena jako duchovní nástupce hry flOw, předchozího díla studia thatgamecompany. Hudba, kterou složil Vincent Diamante, dynamicky reaguje na akce hráče a odpovídá emocionálním podnětům ve hře. Hra byla k překvapení vývojářů úspěšná u kritiků, kteří ji nazývali jedinečným a přesvědčivým emocionálním zážitkem. Získala titul "Nejlepší nezávislá hra roku 2009" na Spike Video Game Awards a cenu "Casual Game of the Year" od Akademie interaktivních umění a věd.
Ve hře Flower hráč ovládá vítr a vyfukuje okvětní lístky vzduchem pomocí pohybu herního ovladače. Létání v blízkosti květin vede k tomu, že hráčův okvětní lístek je následován dalšími okvětními plátky. Přibližování se ke květinám může také mít různé efekty na herní svět, jako třeba obarvování dříve mrtvých luk nebo aktivaci stojících větrných mlýnů. Hra neobsahuje žádný text ani dialogy.

Hra Flower byla zamýšlena jako duchovní nástupce hry flOw, předchozího díla studia thatgamecompany. Hudba, kterou složil Vincent Diamante, dynamicky reaguje na akce hráče a odpovídá emocionálním podnětům ve hře. Hra byla k překvapení vývojářů úspěšná u kritiků, kteří ji nazývali jedinečným a přesvědčivým emocionálním zážitkem. Získala titul "Nejlepší nezávislá hra roku 2009" na Spike Video Game Awards a cenu "Casual Game of the Year" od Akademie interaktivních umění a věd.
Oficiální stránky hry (http://thatgamecompany.com/games/flower/)
Oficiální stránky hry (http://thatgamecompany.com/games/flower/)
Oficiální stránky hry (http://thatgamecompany.com/games/flower/)
Oficiální stránky hry (http://thatgamecompany.com/games/flower/)
Oficiální stránky hry (http://thatgamecompany.com/games/flower/)