Hra váš přivádí na palubu zaoceánské lodi Titanic v jejích posledních minutách. Ačkoliv se jedná v první řadě o simulátor této neblaze v historii zaznamenané lodi, není jediným hratelným módem, ty jsou zde zastoupeny hned tři. Exploring Mode nabízí možnost volně si projít loď a prohlédnout si její útroby. Bez časových limitů si tak lze prohlížet jednotlivé paluby, haly a pokoje. Escape Mode vtělí hráče do postavy jednoho z pasažérů postupně se potápějící lodi, který se z pohledu první osoby musí pokusit z podpalubí dostat pryč a zachránit se. Nebude to ale jednoduché, pro úspěšné přežití je nutné najít několik potřebných předmětů, které napomohou útěku. Sink Mode naopak hráče uvede pouze coby diváka postupně se potápějící lodi, kterou lze kamerou sledovat z různých úhlů a výšek a čekat, až zmizí pod hladinou.
Hra vzešla z komunitního Steam Greenlight a postavena je na Unity Engine. Hra i po vydání neobsahuje ale stále vše, co si autor naplánoval. Např. v Exploring módu nelze stále vstupovat všude a hra je zcela pustá. Na NPC aktualizaci autor stále pracuje a postupně vydává stále nové úpravy a doplnění hry včetně nových přístupných místností.
Hra vzešla z komunitního Steam Greenlight a postavena je na Unity Engine. Hra i po vydání neobsahuje ale stále vše, co si autor naplánoval. Např. v Exploring módu nelze stále vstupovat všude a hra je zcela pustá. Na NPC aktualizaci autor stále pracuje a postupně vydává stále nové úpravy a doplnění hry včetně nových přístupných místností.
Hra váš přivádí na palubu zaoceánské lodi Titanic v jejích posledních minutách. Ačkoliv se jedná v první řadě o simulátor této neblaze v historii zaznamenané lodi, není jediným hratelným módem, ty jsou zde zastoupeny hned tři. Exploring Mode nabízí možnost volně si projít loď a prohlédnout si její útroby. Bez časových limitů si tak lze prohlížet jednotlivé paluby, haly a pokoje. Escape Mode vtělí hráče do postavy jednoho z pasažérů postupně se potápějící lodi, který se z pohledu první osoby musí pokusit z podpalubí dostat pryč a zachránit se. Nebude to ale jednoduché, pro úspěšné přežití je nutné najít několik potřebných předmětů, které napomohou útěku. Sink Mode naopak hráče uvede pouze coby diváka postupně se potápějící lodi, kterou lze kamerou sledovat z různých úhlů a výšek a čekat, až zmizí pod hladinou.
Hra vzešla z komunitního Steam Greenlight a postavena je na Unity Engine. Hra i po vydání neobsahuje ale stále vše, co si autor naplánoval. Např. v Exploring módu nelze stále vstupovat všude a hra je zcela pustá. Na NPC aktualizaci autor stále pracuje a postupně vydává stále nové úpravy a doplnění hry včetně nových přístupných místností.
Hra vzešla z komunitního Steam Greenlight a postavena je na Unity Engine. Hra i po vydání neobsahuje ale stále vše, co si autor naplánoval. Např. v Exploring módu nelze stále vstupovat všude a hra je zcela pustá. Na NPC aktualizaci autor stále pracuje a postupně vydává stále nové úpravy a doplnění hry včetně nových přístupných místností.
Hra váš přivádí na palubu zaoceánské lodi Titanic v jejích posledních minutách. Ačkoliv se jedná v první řadě o simulátor této neblaze v historii zaznamenané lodi, není jediným hratelným módem, ty jsou zde zastoupeny hned tři. Exploring Mode nabízí možnost volně si projít loď a prohlédnout si její útroby. Bez časových limitů si tak lze prohlížet jednotlivé paluby, haly a pokoje. Escape Mode vtělí hráče do postavy jednoho z pasažérů postupně se potápějící lodi, který se z pohledu první osoby musí pokusit z podpalubí dostat pryč a zachránit se. Nebude to ale jednoduché, pro úspěšné přežití je nutné najít několik potřebných předmětů, které napomohou útěku. Sink Mode naopak hráče uvede pouze coby diváka postupně se potápějící lodi, kterou lze kamerou sledovat z různých úhlů a výšek a čekat, až zmizí pod hladinou.
Hra vzešla z komunitního Steam Greenlight a postavena je na Unity Engine. Hra i po vydání neobsahuje ale stále vše, co si autor naplánoval. Např. v Exploring módu nelze stále vstupovat všude a hra je zcela pustá. Na NPC aktualizaci autor stále pracuje a postupně vydává stále nové úpravy a doplnění hry včetně nových přístupných místností.
Hra vzešla z komunitního Steam Greenlight a postavena je na Unity Engine. Hra i po vydání neobsahuje ale stále vše, co si autor naplánoval. Např. v Exploring módu nelze stále vstupovat všude a hra je zcela pustá. Na NPC aktualizaci autor stále pracuje a postupně vydává stále nové úpravy a doplnění hry včetně nových přístupných místností.