Francouzští vývojáři z Lexis Numérique se rozhodli přistoupit k žánru 3D adventur zcela atypickým způsobem a výsledkem jejich snažení se stala hra eXperience112 (mimo Evropu známá jako The Experiment). Hráč se zde vžije do role anonymního operátora uvězněného v řídící místnosti zaoceánské a zdánlivě opuštěné lodi nacházející se kdesi uprostřed Atlantiku. Kvůli svému uvěznění v jedné místnosti je jeho jedinou šancí na záchranu žena jménem Lea Nicholsová, která se také zoufale snaží utéct a přežít.
Onou zvláštností je pak samotné ovládání celé hry. Hráč totiž z kontrolní místnosti může díky sofistikovanému kamerovému systému a vysokému stupni automatizace celé lodi ovládat prakticky veškeré dveře, zámky, světla a další systémy lodi a tím nepřímo navádět a pomáhat Nicholsové v útěku, tu ale nelze nijak přímo verbálně kontaktovat. Z toho také vyplývá, že Lea nebude následovat hráčovo vedení zcela slepě, musí se brát v potaz i její psychický stav.
Onou zvláštností je pak samotné ovládání celé hry. Hráč totiž z kontrolní místnosti může díky sofistikovanému kamerovému systému a vysokému stupni automatizace celé lodi ovládat prakticky veškeré dveře, zámky, světla a další systémy lodi a tím nepřímo navádět a pomáhat Nicholsové v útěku, tu ale nelze nijak přímo verbálně kontaktovat. Z toho také vyplývá, že Lea nebude následovat hráčovo vedení zcela slepě, musí se brát v potaz i její psychický stav.
Francouzští vývojáři z Lexis Numérique se rozhodli přistoupit k žánru 3D adventur zcela atypickým způsobem a výsledkem jejich snažení se stala hra eXperience112 (mimo Evropu známá jako The Experiment). Hráč se zde vžije do role anonymního operátora uvězněného v řídící místnosti zaoceánské a zdánlivě opuštěné lodi nacházející se kdesi uprostřed Atlantiku. Kvůli svému uvěznění v jedné místnosti je jeho jedinou šancí na záchranu žena jménem Lea Nicholsová, která se také zoufale snaží utéct a přežít.
Onou zvláštností je pak samotné ovládání celé hry. Hráč totiž z kontrolní místnosti může díky sofistikovanému kamerovému systému a vysokému stupni automatizace celé lodi ovládat prakticky veškeré dveře, zámky, světla a další systémy lodi a tím nepřímo navádět a pomáhat Nicholsové v útěku, tu ale nelze nijak přímo verbálně kontaktovat. Z toho také vyplývá, že Lea nebude následovat hráčovo vedení zcela slepě, musí se brát v potaz i její psychický stav.
Onou zvláštností je pak samotné ovládání celé hry. Hráč totiž z kontrolní místnosti může díky sofistikovanému kamerovému systému a vysokému stupni automatizace celé lodi ovládat prakticky veškeré dveře, zámky, světla a další systémy lodi a tím nepřímo navádět a pomáhat Nicholsové v útěku, tu ale nelze nijak přímo verbálně kontaktovat. Z toho také vyplývá, že Lea nebude následovat hráčovo vedení zcela slepě, musí se brát v potaz i její psychický stav.
Francouzští vývojáři z Lexis Numérique se rozhodli přistoupit k žánru 3D adventur zcela atypickým způsobem a výsledkem jejich snažení se stala hra eXperience112 (mimo Evropu známá jako The Experiment). Hráč se zde vžije do role anonymního operátora uvězněného v řídící místnosti zaoceánské a zdánlivě opuštěné lodi nacházející se kdesi uprostřed Atlantiku. Kvůli svému uvěznění v jedné místnosti je jeho jedinou šancí na záchranu žena jménem Lea Nicholsová, která se také zoufale snaží utéct a přežít.
Onou zvláštností je pak samotné ovládání celé hry. Hráč totiž z kontrolní místnosti může díky sofistikovanému kamerovému systému a vysokému stupni automatizace celé lodi ovládat prakticky veškeré dveře, zámky, světla a další systémy lodi a tím nepřímo navádět a pomáhat Nicholsové v útěku, tu ale nelze nijak přímo verbálně kontaktovat. Z toho také vyplývá, že Lea nebude následovat hráčovo vedení zcela slepě, musí se brát v potaz i její psychický stav.
Onou zvláštností je pak samotné ovládání celé hry. Hráč totiž z kontrolní místnosti může díky sofistikovanému kamerovému systému a vysokému stupni automatizace celé lodi ovládat prakticky veškeré dveře, zámky, světla a další systémy lodi a tím nepřímo navádět a pomáhat Nicholsové v útěku, tu ale nelze nijak přímo verbálně kontaktovat. Z toho také vyplývá, že Lea nebude následovat hráčovo vedení zcela slepě, musí se brát v potaz i její psychický stav.
Francouzští vývojáři z Lexis Numérique se rozhodli přistoupit k žánru 3D adventur zcela atypickým způsobem a výsledkem jejich snažení se stala hra eXperience112 (mimo Evropu známá jako The Experiment). Hráč se zde vžije do role anonymního operátora uvězněného v řídící místnosti zaoceánské a zdánlivě opuštěné lodi nacházející se kdesi uprostřed Atlantiku. Kvůli svému uvěznění v jedné místnosti je jeho jedinou šancí na záchranu žena jménem Lea Nicholsová, která se také zoufale snaží utéct a přežít.
Onou zvláštností je pak samotné ovládání celé hry. Hráč totiž z kontrolní místnosti může díky sofistikovanému kamerovému systému a vysokému stupni automatizace celé lodi ovládat prakticky veškeré dveře, zámky, světla a další systémy lodi a tím nepřímo navádět a pomáhat Nicholsové v útěku, tu ale nelze nijak přímo verbálně kontaktovat. Z toho také vyplývá, že Lea nebude následovat hráčovo vedení zcela slepě, musí se brát v potaz i její psychický stav.
Onou zvláštností je pak samotné ovládání celé hry. Hráč totiž z kontrolní místnosti může díky sofistikovanému kamerovému systému a vysokému stupni automatizace celé lodi ovládat prakticky veškeré dveře, zámky, světla a další systémy lodi a tím nepřímo navádět a pomáhat Nicholsové v útěku, tu ale nelze nijak přímo verbálně kontaktovat. Z toho také vyplývá, že Lea nebude následovat hráčovo vedení zcela slepě, musí se brát v potaz i její psychický stav.
Francouzští vývojáři z Lexis Numérique se rozhodli přistoupit k žánru 3D adventur zcela atypickým způsobem a výsledkem jejich snažení se stala hra eXperience112 (mimo Evropu známá jako The Experiment). Hráč se zde vžije do role anonymního operátora uvězněného v řídící místnosti zaoceánské a zdánlivě opuštěné lodi nacházející se kdesi uprostřed Atlantiku. Kvůli svému uvěznění v jedné místnosti je jeho jedinou šancí na záchranu žena jménem Lea Nicholsová, která se také zoufale snaží utéct a přežít.
Onou zvláštností je pak samotné ovládání celé hry. Hráč totiž z kontrolní místnosti může díky sofistikovanému kamerovému systému a vysokému stupni automatizace celé lodi ovládat prakticky veškeré dveře, zámky, světla a další systémy lodi a tím nepřímo navádět a pomáhat Nicholsové v útěku, tu ale nelze nijak přímo verbálně kontaktovat. Z toho také vyplývá, že Lea nebude následovat hráčovo vedení zcela slepě, musí se brát v potaz i její psychický stav.
Onou zvláštností je pak samotné ovládání celé hry. Hráč totiž z kontrolní místnosti může díky sofistikovanému kamerovému systému a vysokému stupni automatizace celé lodi ovládat prakticky veškeré dveře, zámky, světla a další systémy lodi a tím nepřímo navádět a pomáhat Nicholsové v útěku, tu ale nelze nijak přímo verbálně kontaktovat. Z toho také vyplývá, že Lea nebude následovat hráčovo vedení zcela slepě, musí se brát v potaz i její psychický stav.