Enotria: The Last Song je 3rd person akční RPG odehrávající se ve fiktivním světě významně inspirovaném italským folklórem (zejména commedia dell'arte), dějinami a architekturou. Hra spadá do subžánru soulslike, jehož prvky jsou patrné na mnoha místech - od způsobu explorace až po soubojový systém. Oproti většině těchto her je však Enotria na první pohled jiná svou atmosférou a stylizací. Temné a ponuré lokace zde nahrazují slunce zalité scenérie a pestrobarevné uličky pobřežních měst. Pod nánosem zlatavých paprsků se však skrývá temná a zvrácená realita.
Ústředním motivem celé hry jsou masky, kolem kterých se točí nejen hlavní příběh, ale také vedlejší questy, interakce s bossy a celkový způsob hry. Masky fungují v podstatě jako předpřipravené buildy s pasivními modifikátory, které výrazně ovlivňují herní zážitek.
Dle odhadu vývojáři z Jyamma Games zabere hráčům dokončení hlavního příběhu zhruba 40 hodin. Méně zkušení hráči nebo naopak perfekcionisté, kteří chtějí odhalit veškerá tajemství, si mohou připočítat mnoho hodin navíc.
Ústředním motivem celé hry jsou masky, kolem kterých se točí nejen hlavní příběh, ale také vedlejší questy, interakce s bossy a celkový způsob hry. Masky fungují v podstatě jako předpřipravené buildy s pasivními modifikátory, které výrazně ovlivňují herní zážitek.
Dle odhadu vývojáři z Jyamma Games zabere hráčům dokončení hlavního příběhu zhruba 40 hodin. Méně zkušení hráči nebo naopak perfekcionisté, kteří chtějí odhalit veškerá tajemství, si mohou připočítat mnoho hodin navíc.
Enotria: The Last Song je 3rd person akční RPG odehrávající se ve fiktivním světě významně inspirovaném italským folklórem (zejména commedia dell'arte), dějinami a architekturou. Hra spadá do subžánru soulslike, jehož prvky jsou patrné na mnoha místech - od způsobu explorace až po soubojový systém. Oproti většině těchto her je však Enotria na první pohled jiná svou atmosférou a stylizací. Temné a ponuré lokace zde nahrazují slunce zalité scenérie a pestrobarevné uličky pobřežních měst. Pod nánosem zlatavých paprsků se však skrývá temná a zvrácená realita.
Ústředním motivem celé hry jsou masky, kolem kterých se točí nejen hlavní příběh, ale také vedlejší questy, interakce s bossy a celkový způsob hry. Masky fungují v podstatě jako předpřipravené buildy s pasivními modifikátory, které výrazně ovlivňují herní zážitek.
Dle odhadu vývojáři z Jyamma Games zabere hráčům dokončení hlavního příběhu zhruba 40 hodin. Méně zkušení hráči nebo naopak perfekcionisté, kteří chtějí odhalit veškerá tajemství, si mohou připočítat mnoho hodin navíc.
Ústředním motivem celé hry jsou masky, kolem kterých se točí nejen hlavní příběh, ale také vedlejší questy, interakce s bossy a celkový způsob hry. Masky fungují v podstatě jako předpřipravené buildy s pasivními modifikátory, které výrazně ovlivňují herní zážitek.
Dle odhadu vývojáři z Jyamma Games zabere hráčům dokončení hlavního příběhu zhruba 40 hodin. Méně zkušení hráči nebo naopak perfekcionisté, kteří chtějí odhalit veškerá tajemství, si mohou připočítat mnoho hodin navíc.
Enotria: The Last Song je 3rd person akční RPG odehrávající se ve fiktivním světě významně inspirovaném italským folklórem (zejména commedia dell'arte), dějinami a architekturou. Hra spadá do subžánru soulslike, jehož prvky jsou patrné na mnoha místech - od způsobu explorace až po soubojový systém. Oproti většině těchto her je však Enotria na první pohled jiná svou atmosférou a stylizací. Temné a ponuré lokace zde nahrazují slunce zalité scenérie a pestrobarevné uličky pobřežních měst. Pod nánosem zlatavých paprsků se však skrývá temná a zvrácená realita.
Ústředním motivem celé hry jsou masky, kolem kterých se točí nejen hlavní příběh, ale také vedlejší questy, interakce s bossy a celkový způsob hry. Masky fungují v podstatě jako předpřipravené buildy s pasivními modifikátory, které výrazně ovlivňují herní zážitek.
Dle odhadu vývojáři z Jyamma Games zabere hráčům dokončení hlavního příběhu zhruba 40 hodin. Méně zkušení hráči nebo naopak perfekcionisté, kteří chtějí odhalit veškerá tajemství, si mohou připočítat mnoho hodin navíc.
Ústředním motivem celé hry jsou masky, kolem kterých se točí nejen hlavní příběh, ale také vedlejší questy, interakce s bossy a celkový způsob hry. Masky fungují v podstatě jako předpřipravené buildy s pasivními modifikátory, které výrazně ovlivňují herní zážitek.
Dle odhadu vývojáři z Jyamma Games zabere hráčům dokončení hlavního příběhu zhruba 40 hodin. Méně zkušení hráči nebo naopak perfekcionisté, kteří chtějí odhalit veškerá tajemství, si mohou připočítat mnoho hodin navíc.