English Country Tune spadá do subžánru logických her, kterou ustavil japonský Soko-Ban z roku 1981. V něm je cílem dostrkat v bludišti po čtvercovém rastru předměty na vyznačená místa. Tato hra od nezávislého vývojáře Stephena Lavelleho, který na freeware scéně pod pseudonymem Increpare publikoval již přes dvě stovky inovativních her a hříček, využívá základního principu, ale doplňuje ho o další prvky, z nichž ten nejvýraznější (nikoli však jediný) je převedení některých bludišť do 3D. V určitých úrovních je tedy možné pohybovat se po celé trojrozměrné ploše voxelového tělesa, čímž hádanky dostávají, a to doslova, další rozměr a představují tak složitější kombinační výzvu. Aby byla kompenzována obtížnost, je možné se kdykoli vrátit o libovolný počet tahů zpět, čímž odpadá nutnost začínat od začátku, pokud se hráč dostane do slepé uličky. Absence časového limitu se doplňuje s ambientní hudbou i abstrakní grafikou. Výsledkem je meditativní pocit z hraní, který stimuluje koncentraci na jednotlivé logické problémy.
English Country Tune spadá do subžánru logických her, kterou ustavil japonský Soko-Ban z roku 1981. V něm je cílem dostrkat v bludišti po čtvercovém rastru předměty na vyznačená místa. Tato hra od nezávislého vývojáře Stephena Lavelleho, který na freeware scéně pod pseudonymem Increpare publikoval již přes dvě stovky inovativních her a hříček, využívá základního principu, ale doplňuje ho o další prvky, z nichž ten nejvýraznější (nikoli však jediný) je převedení některých bludišť do 3D. V určitých úrovních je tedy možné pohybovat se po celé trojrozměrné ploše voxelového tělesa, čímž hádanky dostávají, a to doslova, další rozměr a představují tak složitější kombinační výzvu. Aby byla kompenzována obtížnost, je možné se kdykoli vrátit o libovolný počet tahů zpět, čímž odpadá nutnost začínat od začátku, pokud se hráč dostane do slepé uličky. Absence časového limitu se doplňuje s ambientní hudbou i abstrakní grafikou. Výsledkem je meditativní pocit z hraní, který stimuluje koncentraci na jednotlivé logické problémy.
English Country Tune spadá do subžánru logických her, kterou ustavil japonský Soko-Ban z roku 1981. V něm je cílem dostrkat v bludišti po čtvercovém rastru předměty na vyznačená místa. Tato hra od nezávislého vývojáře Stephena Lavelleho, který na freeware scéně pod pseudonymem Increpare publikoval již přes dvě stovky inovativních her a hříček, využívá základního principu, ale doplňuje ho o další prvky, z nichž ten nejvýraznější (nikoli však jediný) je převedení některých bludišť do 3D. V určitých úrovních je tedy možné pohybovat se po celé trojrozměrné ploše voxelového tělesa, čímž hádanky dostávají, a to doslova, další rozměr a představují tak složitější kombinační výzvu. Aby byla kompenzována obtížnost, je možné se kdykoli vrátit o libovolný počet tahů zpět, čímž odpadá nutnost začínat od začátku, pokud se hráč dostane do slepé uličky. Absence časového limitu se doplňuje s ambientní hudbou i abstrakní grafikou. Výsledkem je meditativní pocit z hraní, který stimuluje koncentraci na jednotlivé logické problémy.