Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Electrician Electrician
Synapse Software •  Kotobuki System Co. (NES, nově vytvořeno)
Synapse Software •  Kemco (NES)
At8bit
1984
NES
1986
At8bit
1984
NES
1986
Electrician Electrician
Žánr
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

Electrician je hra vydaná v osmdesátých letech na rodinu osmibitů společnosti Atari, která byla později převedena na konzoli Famicom Disk System (u nás známá jako NES) v Japonsku. Byla naprogramována společností Synapse Software, hlavním autorem je David Bunch.

Hra je typickým příkladem her od Synapse – s poněkud zvláštní tématikou a herními prvky a velmi obtížná a chytlavá zároveň. Hráč se dostává do role elektrikáře, jehož úkolem je připojit všechny byty v domě k elektrickým "stupačkám" na okraji obrazovky. Aby to nebylo tak jednoduché, v cestě mu stojí několik druhů nepřátel, které mu jeho cestu znesnadňují.

Slabé krysy nemohou hráče přímo zabít, jen nepřímo a znepříjemnit mu život, protože překusují již položené (ale nedokončené) kabely. Dokončené kabely krysy zabijí. Lze je také zabít kopancem do zezadu, který je vymrští (pokud v cestě není překážka) oproti hlavnímu vedení na boku. Pavouci mohou hráče zabít rovnou a nelze je "odkopnout". Netopýři nemohou hráče přímo zabít, ale mohou jej odnést, kam nepotřebuje, či jej hodit z velké výšky (ztráta života). Lze se jim vyhnout přeskočením/skrče­ním. Elektrický zkrat/přepětí se pohybuje po vodičích, připojených ke hlavním vodičům, a při dotyku hráče okamžitě zabíjí. Je rychlý a pohybuje se náhodně. Krokodýl se nachází ve stokách, je pomalý, může hráče okamžitě zabít (pouze při dotyku tlamy, jinak na něm hráč může klidně stát). Také klade vejce, z nichž při osvitu baterkou vyletí nepřítel a okamžitě hráče zabije.

Aby neměl elektrikář život až tak těžký, byty mající televizor dají možnost získat život navíc. Jakmile jsou zapojeny veškeré byty, hráč dostane klíč a vyrazí do stok, kudy musí projít bludištěm do dalšího domu. Tam se jeho úkol opakuje, s více nepřáteli a více byty k zapojení.
Electrician je hra vydaná v osmdesátých letech na rodinu osmibitů společnosti Atari, která byla později převedena na konzoli Famicom Disk System (u nás známá jako NES) v Japonsku. Byla naprogramována společností Synapse Software, hlavním autorem je David Bunch.

Hra je typickým příkladem her od Synapse – s poněkud zvláštní tématikou a herními prvky a velmi obtížná a chytlavá zároveň. Hráč se dostává do role elektrikáře, jehož úkolem je připojit všechny byty v domě k elektrickým "stupačkám" na okraji obrazovky. Aby to nebylo tak jednoduché, v cestě mu stojí několik druhů nepřátel, které mu jeho cestu znesnadňují.

Slabé krysy nemohou hráče přímo ohrozit, jen nepřímo a znepříjemnit mu život, protože překusují již položené (ale nedokončené) kabely. Dokončené kabely krysy usmrtí. Lze je také zabít kopancem do "zadní partie". Pavouci mohou hráče připravit o život rovnou a nelze je nijak odstranit, lze se jim pouze vyhnout. Netopýři nemohou hráče přímo ohrozit, ale odnesou jej na místo, kam nepotřebuje, či jej shodí z velké výšky (ztráta života). Elektrický zkrat/přepětí se pohybuje prudce a náhodně po vodičích, a při dotyku hráče okamžitě zabíjí. Krokodýl se nachází ve stokách, je pomalý, může hráče okamžitě usmrtit. Také klade vejce, z nichž při osvitu baterkou vyletí nepřítel.

Aby elektrikářova práce nebyla nesplnitelná, byty mající televizor dávají možnost získat život navíc. Jakmile jsou zapojeny veškeré byty, hráč dostane klíč a vyrazí do stok, kudy musí projít bludištěm do dalšího domu. Tam se jeho úkol opakuje, s více nepřáteli a více byty k zapojení.